کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید مسعود حسینی فرماندار باشت خبر داد

قتل برادر توسط برادر در کمیته امداد شهرستان باشت + جزئیات

19 ارديبهشت 1400 ساعت 14:36

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در این باره به خبرنگاران گفته که برادری با چاقو برادر بزرگتر خود را به قتل رسانده و گفته می‌شود این دو به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با هم درگیر می‌شوند.


 حدود ساعت 10 صبح امروز ( یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1400 ) در ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت دو برادر به دلیل اختلافات شخصی به جان هم می‌افتند که در نهایت برادر کوچکتر که حدود 25 سال سن دارد، برادر بزرگتر که حدود 27 سال سن داشته را به ضرب چاقو از پای در می‌آورد و نهایتاً فوت می‌کند.
به گزارش کبنا، بر اساس گفته شاهدان عینی، حدود ساعت 10 دو برادر به همراه پدر خود به اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت مراجعه می‌کنند که نهایتاً این دو بر اساس اختلاف نظر بر سر تسهیلات (خودکفایی - اشتغالزایی) با هم گلاویز می‌شوند. برادر کوچکتر برادر بزرگتر را با ضرب چاقو از پا در می‌آورد.
سید مسعود حسینی فرماندار باشت در این باره به خبرنگاران گفته که برادری با چاقو برادر بزرگتر خود را به قتل رسانده و گفته می‌شود این دو به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با هم درگیر می‌شوند.



 حسینی همچنین به خبرنگاران گفته این برادران در منطقه پیچاب باشت که منطقه‌ای محروم است زندگی می‌کنند و کمیته امداد تسهیلاتی برای این خانواده در نظر می‌گیرد که این برادران در این زمینه باهم اختلاف پیدا کرده و در نهایت ساعاتی پیش برادر کوچکتر، برادر بزرگتر را به ضرب چاقو از پای در می‌آورد.
او گفت: قاتل متواری شده است.
به گزارش کبنا و بر اساس اطلاعات حاضرین، گویا برادر کوچکتر به برادر بزرگتر می‌گوید که اگر شما تسهیلات خودکفایی (اشتغالزایی) را دریافت کنی، کمیته امداد حق و حقوق پدرمان را قطع می‌کند که بعد از بگو و مگوهای در این رابطه برادر بزرگتر توسط برادر کوچک تر به قتل می‌رسد. پا درمیانی کارکنان کمیته نیز برای رفع اختلاف نظر این دو برادر به نتیجه نرسید.
 


کد مطلب: 433943

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433943/قتل-برادر-توسط-کمیته-امداد-شهرستان-باشت-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1