کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اعتراض واجدین شرایط آزمون اداره‌کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد / دفتر «روشنفکر» خواستار روشنگری شد

11 ارديبهشت 1400 ساعت 18:39

واجدین شرایط آزمون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به نحوه برگزاری این آزمون اعتراض دارند.


واجدین شرایط آزمون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به نحوه برگزاری این آزمون اعتراض دارند.
به گزارش کبنا، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سال 99، اقدام به بکارگیری تعدادی نیرو کرده که شبهات زیادی در پی آن به وجود آمده است. معترضین آزمون اداره‌کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد به نهادها و دستگاه‌های مختلف برای احقاق حق‌شان مراجعه کرده‌اند.
آنگونه که منوچهر بهمنی رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در نامه‌ای خطاب به نصیری مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد نوشته، واجدین شرایط آزمون اداره‌کل راهداری از روند اطلاع‌رسانی، ثبت نام و تشکیل پرونده، طراحی، تکثیر و توزیع سئوالات، برگزاری آزمون، مصاحبه و پذیرش نیروها اعتراض کرده‌اند.
بهمنی از مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه آورده، برخی نیز اظهار می‌نمایند که  پذیرفته شدگان با اعمال نفوذ کادر اداری گزینش شده‌اند و خواستار روشنگری در این خصوص شد.
بهمنی رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفته است، اداره‌کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای پاسخ به ابهامات و اعتراضات مردمی با ارائه نسخه‌ای از لیست پذیرفته‌شدگان با مشخصات کامل، همچنین فرایند اجرایی و پذیرش نیروها این دفتر را مطلع کند.


کد مطلب: 433660

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433660/اعتراض-واجدین-شرایط-آزمون-اداره-کل-راهداری-کهگیلویه-بویراحمد-دفتر-روشنفکر-خواستار-روشنگری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1