کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار کهگیلویه خطاب به معاون وزیر بهداشت و درمان تشریح کرد

توسعه نامتوازن بیمارستان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

8 ارديبهشت 1400 ساعت 0:41

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر ضرورت تقویت مرکز درمانی امام خمینی دهدشت به زیرساخت های تخصصی و فوق تخصصی تصریح کرد: با رسیدن این مرکز درمانی به سطحی از استاندارد و کیفیت مناسب خدمات درمانی فوق تخصصی از الام این مردم کاسته خواهد شد.


بعدازظهر امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت 1400) قاسم جان بابایی معاون درمانی وزیر بهداشت  به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت  رفت و از بخش کرونایی این بیمارستان، طرح‌های در حال ساخت و...بازدید کرد.
 فرماندار کهگیلویه در نشست با معاون درمان وزیر بهداشت گفت: باید قبول کرد که ضرورت توسعه و نوسازی بیمارستانی در کهگیلویه بیش از هر زمانی احساس می‌شود دا را کریمی نژاد در نشست با قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: تنها بیمارستان شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده رنجی فراتر از کرونا در توسعه نامتوازن بیمارستانی متحمل است.
  وی با بیان اینکه توسعه بیمارستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد نامتوازن است، تصریح کرد: در عین حال که سه شهرستان از یک بیمارستان خدمات دریافت می‌کنند و برای درمان‌های مهمتر مجبورند به شهرستان‌ها و استان‌های مجاور مراجعه کنند، دو شهرستان ده بیمارستان باشاخص بالاتر و تعداد تخت بیشتر نسبت به جمعیت دارند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت مرکز درمانی امام خمینی دهدشت به زیرساخت‌های تخصصی و فوق تخصصی تصریح کرد: با رسیدن این مرکز درمانی به سطحی از استاندارد و کیفیت مناسب خدمات درمانی فوق تخصصی از الام این مردم کاسته خواهد شد.
جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان نیز با بیان اینکه صحبت‌های اولیه با سازمان تأمین اجتماعی در خصوص احداث فاز ۲ این بیمارستان انجام شده است، افزود: پیشنهاد دارم در محوطه همین بیمارستان فاز 2 احداث شود.

وی همچنین نسبت به تکمیل کلینیک تخصصی دهدشت قول مساعد داد و تصریح کرد: ساختمان این مرکز درماین تکمیل شده است قول می‌دهم مسائل مالی نیز در اسرع وقت تأمین شود و تا پایان خرداد به بهره‌برداری برسد.
معاون درمان وزارت بهداشت توسعه بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان امام خمینی را از دیگر دستاوردهای سفر خود برشمرد و گفت: تا دو هفته آینده تعداد تخت‌های این بخش افزایش خواهد یافت.


کد مطلب: 433517

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433517/توسعه-نامتوازن-بیمارستان-ها-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1