کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه برنامه اجرایی واکسیناسیون کرونا در کهگیلویه مطرح شد

تاکید فرماندار کهگیلویه بر شفافیت در اجرای واکسیناسیون

7 ارديبهشت 1400 ساعت 0:38

فرماندار کهگیلویه روز دوشنبه(6 اردیبهشت 1400) در جلسه کمیته اجرایی آغاز فاز دوم واکسیناسیون از هفته جاری در شهرستان گفت: شفافیت و اطلاع رسانی در این طرح برای عموم مردم باید در اولویت بهداشت و درمان باشد.


فرماندار کهگیلویه روز دوشنبه(6 اردیبهشت 1400) در جلسه کمیته اجرایی آغاز فاز دوم واکسیناسیون از هفته جاری در شهرستان گفت: شفافیت و اطلاع رسانی در این طرح برای عموم مردم باید در اولویت بهداشت و درمان باشد.
فرماندار کهگیلویه
بیان کرد:با اولویت بندی و  تعیین پایگاههای مناسب،تجهیزات و شرایط لازم در اجرای  فاز دوم واکسناسیون کرونا لحاظ می شود .
دارا کریمی نژاد با تاکید بر شفافیت و قانونمندی در اجرای طرح در شهرستان تصریح کرد:باید با اطلاع رسانی  دقیق و مستمر این اعتماد در شهروندان به وجود بیاید که گروههای هدف این واکسن را  بدون رانت دریافت می کنند.
وی  آغاز به کار ستاد واکسناسیون بعد از ۱۴ماه نفس گیر در شهرستان را مصداق تزریق «روحیه امید» به جامعه توصیف کرد و گفت : باید تلاش شود عملیات در حداکثر سهولت برای مردم،به همراه حفظ سلامت کارکنان بهداشتی و گیرندگان خدمت اجرا شود.
این مسوول با اشاره به بستن صنوف و اعمال محدودیت ها علیرغم میل باطنی خاطر نشان کرد : در روزهای اخیر با رعایت شهروندان  روند خزنده  و افزایشی در بستری بیماران کرونایی کمتر شده است و این نشان میدهد در شرایط موجود رعایت نکات پیشگیرنده بسیار تاثیر گذار بوده است.
وی با بیان اینکه مدیریت کرونا در کشور و شهرستان  ما تاکنون مطلوب بوده است اضافه کرد : این شهرستان در مدیریت واحد و قوانین منظم ، همراهی جمعی و تقویت کادر درمان موفق عمل کرده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه هم اظهار کرد: در فاز اول یکهزارو ۷۶ نفر واکسینه شدند و در اجرای فاز دوم افراد بالای ۸۰ سال سن، افراد دارای بیماری زمینه ای و خاص، پاکبانان و معلولان جسمی حرکتی در اولویت تزریق واکسن خواهند بود.
محمد طاهر طیب زادگان بیان کرد: برای اجرای این طرح علاوه بر مراکز بهداشتی و درمانی نیاز است از ظرفیت مدارس، سالن های ورزشی ومساجد نیز استفاده کرد.
وی افزود: پیشگیری از مرگ و میرها اولویت اصلی اجرای واکسن در فاز ۲ خواهد بود.
طیب زادگان بر همکاری نیروی انتظامی و بسیج در تامین امنیت مراکز تزریق واکسن نیز تاکید کرد.
 


کد مطلب: 433483

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433483/تاکید-فرماندار-کهگیلویه-شفافیت-اجرای-واکسیناسیون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1