کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه‌ی تاجگردون در خصوص تغییر نام طرح احداث راه اصلی سورمق -اقلید - یاسوج؛

تغییر نام طرح «راه اصلی سورمق اقلید - یاسوج؛ بی‌توجهی یا اعمال نظر نماینده سپیدان

6 ارديبهشت 1400 ساعت 1:50

غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت به تغییر نام طرح مهم استان کهگیلویه و بویراحمد، احداث راه اصلی «سورمق - اقلید - یاسوج» به «اتصال سپیدان به محور اقلید - یاسوج» با ارسال نامه‌ای به پورمحمدی معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور واکنش نشان داد و نوشت: «این اشتباه فاحش ناشی از بی‌توجهی و یا اعمال نظر نماینده حوزه دیگر باشد، خواهشمندم با انتقال موضوع به کمیسیون تلفیق مانع از درج این اشتباه فاحش درچاپ بودجه شوید.»


غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت به تغییر نام طرح مهم استان کهگیلویه و بویراحمد، احداث راه اصلی «سورمق - اقلید - یاسوج» به «اتصال سپیدان  به محور اقلید - یاسوج» با ارسال نامه‌ای به پورمحمدی معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور واکنش نشان داد و نوشت: «این اشتباه فاحش ناشی از بی‌توجهی و یا اعمال نظر نماینده حوزه دیگر باشد، خواهشمندم با انتقال موضوع به کمیسیون تلفیق مانع از درج این اشتباه فاحش درچاپ بودجه شوید.»
به گزارش کبنا، در این نامه‌ آمده است؛
برادر گرامی جناب دکتر پورمحمدی
معاونت محترم امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور
با سلام و احترام؛ به استحضار می‌رساند حسب روئت جداول پیوست قانون بودجه ۱۴۰۰ که توسط رئیس محترم کمیسیون تلفیق به امضا رسیده است. به نظر می‌رسد به دلیل بی‌توجهی و عدم دقت تلفیق در تنظیم و ابلاغ جداول اشتباهاتی صورت گرفته است، یکی از اشتباهات؛ مربوط به یکی از طرح‌های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد، یعنی؛ طرح «احداث راه اصلی سورمق - اقلید-یاسوج» 13030161040 می‌باشد.
- طبق جدول اعتبار طرح از ۲۰۰ میلیارد ریال به ۴۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

- طبق اصلاح تغییرات متفرقه عنوان طرح به «اتصال سپیدان به محور اقلید یاسوج» اصلاح گردید. (ردیف ۸۶) طبق ردیف ۱۰۸ به عنوان طرح تقاطع غیرهمسطح بدون توضیح اضافه شده است.
بنابراین مطابق رویه و در هنگام چاپ عنوان طرح از «احداث راه اصلی سورمق - اقلید -  یاسوج» به اتصال سپیدان به محور اقلید - یاسوج اصلاح می‌گردد.
اگر چه به نظر می‌رسد؛ این اشتباه فاحش ناشی از بی‌توجهی و یا اعمال نظر نماینده حوزه دیگر باشد، خواهشمندم با انتقال موضوع به کمیسیون تلفیق مانع از درج این اشتباه فاحش درچاپ بودجه شوید.
غلامرضا تاجگردون
24 / 1 / 1400



به گزارش کبنا، اخیراً 100 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به محمد باقر قالیباف در خصوص دستکاری اعداد و ارقام جداول قانون بودجه 1400 نامه نوشتند، اما نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ( مهدی روشنفکر و سید محمد موحد) تا این لحظه در این باره واکنشی نشان نداده‌اند. آنها همچنین به تغییر نام طرح احداث راه اصلی سورمق - اقلید - یاسوج که چندی است در رسانه‌ها به آن پرداخته شد، سخنی با کسی و حتی رسانه‌ها نزده‌اند.


کد مطلب: 433453

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433453/تغییر-نام-طرح-راه-اصلی-سورمق-اقلید-یاسوج-بی-توجهی-یا-اعمال-نظر-نماینده-سپیدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1