تاریخ انتشار
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۳۳۳۷۴
مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در دیدار با مدیرعامل مخابرات ایران؛

مردم کهگیلویه و بویراحمد از مشکل دسترسی مناسب به اینترنت و تلفن همراه نگران هستند

۰
مردم کهگیلویه و بویراحمد از مشکل دسترسی مناسب به اینترنت و تلفن همراه نگران هستند
کبنا ؛نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان از مشکل دسترسی به اینترنت و عدم پوشش مناسب و مؤثر ارتباطات موبایل نگران هستند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، مهدی روشنفکر در نشست با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: عدم پوشش مناسب و مؤثر ارتباطات موبایل در نقاط مختلف استان با قطع و وصل‌های مکرر، سبب نگرانی مردم شده که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
 وی با اشاره به افت شاخص‌های ارتباطی در استان، عنوان کرد: مشکل دسترسی به اینترنت مناسب و با کیفیت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه در سطح روستاهای با بیشترین تراکم جمعیتی نگران کننده است.
 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروزه اینترنت بخصوص در این ایام شیوه‌های بیماری کرونا، غیر قابل حذف در امورات روزمره بوده لازم است به موضوع توجه جدی شود که این امر با بکارگیری نیروهای تخصصی و با مهارت و استفاده از تکنولوژی‌های مناسب امکان پذیر است.

 روشنفکر تصریح کرد: عدم امکان واگذاری تلفن ثابت و ADSL به متقاضیان در حوزه‌های مختلف شهری با توجه به عدم توسعه و نوسازی زیر ساخت‌های مخابراتی شامل شبکه دسترسی و شبکه سوئیجینگ در سطح استان و ضعف گسترده در این موضوع باعث شده بخش زیادی از مردم از دریافت خدمات اینترنتی در قالب ADSL و تلفن ثابت محروم شوند و تعداد کمی به اینترنت با کیفیت بسیار پایین دسترسی دارند که عمدتاً ناراضی و شاکی هستند.
 وی ایجاد بستر مخابراتی مناسب برای واگذاری ADSL در شهرها و روستاهای پرجمعیت استان بمنظور دسترسی به اینترنت با هزینه مناسب را ضروری دانست و ادامه داد: هم اکنون در بخشی از روستاها اینترنت در قالب شبکه موبایل با کیفیت نه چندان مناسب، هزینه سنگینی را برای مردم ایجاد نموده که توجه جدی به نوسازی و توسعه شبکه دیتای استان در لایه‌های مختلف ارتباطی ضروری لازم است.
روشنفکر یادآور شد: اداره مخابرات شهرستان دنا حذف شده و پرسنل با مدیریت مرکز استان کار می‌کنند که این مورد سبب وقفه و تأخیر درانجام امورات روزمره مردم در تعامل با سایر ادارات می‌شود که ضرورت احیاء اداره مخابرات وجود دارد.
 روشنفکر عنوان کرد: ضروری است اداره مخابرات شهرستان تازه تأسیس مارگون متشکل از چندین بخش محروم و دور افتاده و تراکم جمعیتی بالا در دستور کار مسئولان این شرکت قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1