کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خصوص انتخابات میاندوره ای گچساران؛

ساسان تاجگردون و فعالیت های حرفه ای در اینستاگرام

27 فروردين 1400 ساعت 17:53

این روزها کاندیداهای انتخاباتی میان دوره گچساران کم کارتر شده اند و اگر هم برنامه دیدار با مردم را برگزار می کنند رسانه ای نمی شود.


امروزه رسانه‌ به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی فردی و اجتماعی تبدیل شده و جزیی از ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه محسوب می‌شود؛ بر همین اساس رسانه‌ها در عرصه انتخابات نقش میانجی را دارند و می توانند از یک سو می‌توانند خواسته‌ها، انتظارها و دیدگاه سیاسی و اجتماعی آحاد جامعه را به نامزدها انتقال دهند و از سوی دیگر دیدگاه ها و برنامه های کاندیداها و انتقادات وارده به آنها را در معرض دید مردم قرار دهند.
به گزارش کبنانیوز، این روزها کاندیداهای انتخاباتی میان دوره گچساران کم کارتر شده اند و اگر هم برنامه دیدار با مردم را برگزار می کنند رسانه ای نمی شود.
ولی کاندیدایی که این روزها، در شرایط کرونایی، فعال تر شده ساسان تاجگردون است. تاجگردون که همچون برادر خود به خوبی با قدرت رسانه ها آشنا است، از صفحه اینستاگرام خود کمال بهره برداری را کرده است.
پیش از این بارها انتقاداتی بر کاندیداها وارد بوده از قبیل اینکه کاندیداها به جای آنکه به اصل موضوع بپردازند همواره در حاشیه بوده اند. شاهد هستیم کاندیدایی به جای آنکه انتقاد خود را مطرح کند یا برنامه های خود را برای آینده اعلام کند، حرف پراکنی و پاسخ به حواشی را در دستور کار خود قرار می دهد.
برخی از کاندیداهای جدیدتر نیز، وقتی وارد گود رقابت ها می شوند، بدون آنکه به معرفی خود بپردازند، به تقلید از کاندیداهای مطرح، به عکس انداختن با طوایف و افراد اکتفا می کنند. بدون آنکه بدانند مخاطب عکس و تصاویر چه کسی است یا اینکه هدفشان از انتشار عکس و تصاویر و فیلم چیست! بدون آنکه مخاطب کلامی از سخنان آنها را بشنود و بداند که کاندیدای انتخاباتی چگونه سخن می گوید و چه حرفی برای گفتن دارد!
ساسان تاجگردون که گفته می شد هیچ گاه نمی تواند جای برادرش را بگیرد، حالا کم کم بیش از گذشته خود را در معرض دیده ها قرار داده است و در ماه های آینده خواهیم دید که تاجگردون چقدر توانسته خود را در بین مردم جای دهد.
-
ناگفته نماند که تاجگردون ها از تمام تاکتیک های رسانه ای استفاده می کنند، با این حال، به نظر می رسد تیم رسانه ای ساسان تاجگردون خیلی قوی تر از تیم رسانه ای غلامرضا تاجگردون عمل می کند که شاید خود ساسان تاجگردون در خصوص برنامه های خود اظهار نظر می کند، چون شمای کلی برنامه های تاجگردون ها تغییراتی کرده است و کلیپ ها و برنامه هایش فکر شده انجام می شود .
تاجگردون در سی شب ماه رمضان برنامه ای اینستاگرامی تحت عنوان سی شب سی حرف به راه انداخته است و در این برنامه در خصوص مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... نظرات خود را در میان می گذارد.
-
کلیپ کوتاه کاملا حرفه ای «ثبت نام ساسان تاجگردون در انتخابات»




 


کد مطلب: 433116

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433116/ساسان-تاجگردون-فعالیت-های-حرفه-اینستاگرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1