کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیامی مطرح شد؛

رئیس بیمارستان بی بی حکیمه (س): در ماه رمضان دعای خیر خود را شامل حال هموطنان درگیر با بیماری کرونا کنیم

25 فروردين 1400 ساعت 22:53

ریاست بیمارستان بی بی حکیمه (س) ضمن تبریک ماه مبارک رمضان در پیامی نوشت: دعا کنیم و از خداوند بلندمرتبه بخواهیم باران رحمتش را با از بین بردن این ویروس منحوس به ما عطا کند.


ریاست بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهرستان گچساران در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
به گزارش کبنانیوز، این پیام به شرح زیر است:
هم اکنون در اولین ماه از سال قرن جدید، به استقبال بهترین ماه خداوند متعال می رویم، تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌(ص) و ائمه اطهار‌(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم.
اینجانب حلول ماه مبارک رمضان  1442 هجری قمری را به محضر مبارک امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عموم مسلمانان جهان، مردم شریف ایران اسلامی، مردم عزیز هم استانی و پرسنل زحمت کش و پرتلاش بهداشت و درمان تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم در سال جدید و در این روزهایی که مردم عزیز با بیماری کرونا درگیر هستند و به ویژه پرسنل عزیز و از جان گذشته بهداشت و درمان در صف مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند و بیماران چشم امید به شفای عاجل و دعای خیر روزه داران دوخته اند، دعا کنیم و از خداوند بلندمرتبه بخواهیم باران رحمتش را با از بین بردن این ویروس منحوس به ما عطا کند.
در روزهای مبارک و عزیز ماه رمضان دعای خیر خود را شامل حال این روزهای هموطنان، بیماران و پرسنل پرتلاش بهداشت و درمان کنیم.

دکتر روح انگیز گرجی زاده
ریاست بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهرستان گچساران


کد مطلب: 433060

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433060/رئیس-بیمارستان-بی-حکیمه-س-ماه-رمضان-دعای-خیر-خود-شامل-حال-هموطنان-درگیر-بیماری-کرونا-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1