تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۳۲۹۹۹
در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران؛

دختر جوان گوش راننده شیطان صفت را کَند

۰
دختر جوان گوش راننده شیطان صفت را کَند
کبنا ؛راننده شیطان صفت که در پوشش مسافرکشی دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد فکر نمی‌کرد آخرین طعمه‌اش گوش او را با دندان‌هایش بکند.
به گزارش کبنا به نقل از روزنامه جوان، چند روز قبل دختر جوانی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران وحشت زده به اداره پلیس رفت و از راننده پرایدی به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.
وی گفت: ساعتی قبل در حالی که هوا تاریک شده بود از محل کارم در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران بیرون آمدم که به خانه‌مان بروم. کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی که راننده آن مرد جوانی بود کنارم توقف کرد. تصور کردم مرد جوان مسافرکش است که مقصدم را به او گفتم و سوار خودرو شدم. راننده پس از طی مسافت کوتاهی به بهانه شلوغی خیابان‌ها مسیرش را تغییر داد که به او اعتراض کردم، اما توجهی نکرد. احتمال دادم که او قصد آدم ربایی و سرقت اموالم را دارد که با داد و فریاد از او خواستم توقف کند، اما مرد جوان که قوی هیکل بود چاقویی از زیر صندلی‌اش بیرون آورد و مرا تهدید کرد. او داخل کوچه خلوت و تاریک خودرواش را نگه داشت و با تهدید چاقو مرا آزار داد و بعد هم از محل گریخت.
با شکایت دختر جوان پرونده به دستور قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
همزمان با ادامه تحقیقات برای دستگیری راننده شیطان صفت مأموران پلیس با شکایت دختر جوان دیگری روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت این دختر هم در پوشش مسافرکشی مورد آزار و اذیت راننده پراید قرار گرفته است.
جدال دختر شجاع با راننده شیطان صفت
در حالی که شکایت‌ها از متهم به دو نفر رسیده بود به مأموران پلیس خبر رسید دختر جوان دیگری در جدال با راننده شیطان صفت گوش وی را با دندان‌هایش کنده و شماره خودرو او را هم یادداشت کرده است.
دختر جوان گفت: به عنوان مسافر سوار خودروی پرایدی بودم که متوجه شدم راننده آن نیت شومی دارد و به همین خاطر با او درگیر شدم. او مرد قوی هیکلی بود و مرا کتک زد که گوش او را گاز گرفتم و قسمتی از آن را کندم. در حالی که خون تمام لباس‌هایش را پوشانده بود از محل فرار کرد و من هم شماره پلاک او را یادداشت کردم.
دستگیری متهم
مأموران پلیس پس از بدست آوردن شماره پلاک خودرو، متهم را که مرد ۳۵‌ ساله‌ای به نام جمشید است شناسایی و وی را در حالی که قسمتی از گوشش را از دست داده بود دستگیر کردند. متهم در حالی که نشانه جدال با دختر شجاع را هنوز روی گوشش داشت جرم خود را انکار کرد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1