کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویسی مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تیم سرمایه‌گذاری و بازرگانی تعاون روستایی کشور به یاسوج می‌آیند

19 فروردين 1400 ساعت 2:03

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از سفر مقامات ارشد سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور به این استان خبر داد.


مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از سفر مقامات ارشد سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور به این استان خبر داد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد، قدرت‌الله ویسی با اعلام این خبر از همه روسای شهرستانی، اتحادیه‌ها، شرکت‌ها و تعاونی‌های تولید این استان خواست تا با پیشنهاد طرح و برنامه از این سفر مهم نهایت استفاده را بکنند.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این سفر آقای معتمد، معاون فنی و بازرگانی و آقای انصاری مدیرکل دفتر تجهیزات و سرمایه‌گذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی حضور خواهند داشت.
وی این سفر را در روزهای شلوغ این سازمان، نتیجه توجه مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور دانست و تاکید کرد: اهداف مهم این سفر تأیید ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در این استان به ویژه در حوزه سردخانه، سبدسازی، بازار روستا، راه‌اندازی غرفه‌های محصولات کشاورزی و سرمایه‌گذاری در دیگر بخش‌ها با محوریت اتحادیه‌های تولید است.

ویسی افزود: این سفر سه روزه خواهد بود و یک تیم مشاوره سرمایه‌گذاری به استان می‌آیند تا ظرفیت‌های بالقوه اتحادیه‌ها و تعاونی‌های تولید ما به بالفعل تبدیل شوند.
ویسی، بازدید از مناطق آسیب‌دیده در زلزله سی‌سخت و سرکشی از همکارانی که در این حادثه آسیب دیدند را از دیگر برنامه‌های این سفر سه روزه بیان کرد.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد همچنین تاکید کرد: همه مدیران تعاون روستایی شهرستان‌ها، مدیران اتحادیه‌ها و تعاونی‌های روستایی و تولید آمادگی لازم را داشته باشند.
 


کد مطلب: 432819

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432819/تیم-سرمایه-گذاری-بازرگانی-تعاون-روستایی-کشور-یاسوج-می-آیند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1