کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حوزه هنری:

فراخوان جشنواره مجازی رسانه ای بهار همدلی و سازندگی

18 فروردين 1400 ساعت 18:00

مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه ای بهار همدلی و سازندگی با موضوع زلزله سی سخت به مناسبت هفته هنر انقلاب خبر داد.


مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره  مجازی رسانه ای بهار همدلی و سازندگی با موضوع زلزله سی سخت به مناسبت هفته هنر انقلاب خبر داد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، امروز چهارشنبه (18 فروردین 1400) مصطفی فرخیانی با بیان این خبر گفت: این جشنواره  استانی به مناسبت هفته هنر انقلاب و با هدف تجلیل از فعلان حوزه خبری و رسانه ای استان در امراطلاع رسانی زلزله شهرسی سخت و روستاهای حومه وهمچنین  بیان آلام و دردهای بجا مانده از اثرات زلزله با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به صورت مجازی  برگزار می شود.
فرخیانی اظهار داشت:جشنواره  رسانه ای بهار همدلی و سازندگی در 4بخش مقاله و گزارش،کلیپ خبری،تیترو خبروعکس خبری با موضوعات زلزله سی سخت،خدمت رسانی نهادها و سازمان ها،امدادرسانی گروه های مردمی،همدلی مردم وتسکین آلام توسط هموطنان و رویدادهای فرهنگی هنری در زلزله سی سخت برگزار می شود.
فرخیانی زمان ارسال آثار را تا 26 فروردین ماه 1400 اعلام کرد و گفت:علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب فایل pdfبا مشخصات کامل از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره 09171454289 ارسال نمایند.
وی یاد آور شد:حوزه هنری استان علاوه بر این جشنواره برنامه های متنوعی در زمینه های مختلف  هنری تدارک دیده تا در هفته هنر انقلاب  ( 18 لغایت 25 فروردین ماه )در شهر سی سخت و حومه برگزار نماید.


کد مطلب: 432806

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432806/فراخوان-جشنواره-مجازی-رسانه-بهار-همدلی-سازندگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1