تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۴۳۲۷۰۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هشدار داد:

مبتلا شدن ۵۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی در یک روز به کرونا

۱
مبتلا شدن ۵۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی در یک روز به کرونا
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش نگران کننده بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: ۵۰۰ بیمار کرونایی در یک روز به جمع بیماران کرونایی در این استان اضافه شده است.
پرویز یزدان‌پناه گفت: هم اکنون ۳۰۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۸۰ بیمار کرونایی قطعی و ۱۴ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی با بیان اینکه روند افزایشی موارد مبتلا و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های مُعین استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد، خاطرنشان کرد:‌ در شبانه روز گذشته ٣٣ بیمار بستری و بیش از  ٥٠٠ بیمار مثبت نیز به بیماران استان اضافه شده اند.
دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسخ  ٧٣٤ نمونه رپید تست را از آزمایشگاه دریافت شده که  ١٢ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در بهمئی، کهگیلویه و دنا است.
یزدان پناه افزود: از هزار و ۱۸ نمونه پی سی آر ٤٥ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، دنا و چرام هستند.


بگفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تاکنون ۲۸ هزار و ۳۳۰ بیمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
یزدان پناه گفت: افزایش شمار مبتلایان به کرونای استان نتیجه، عادی انگاری بیماری، کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تجمعات و جابجایی های جمعیتی است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت فرد، سلامت سایر افراد جامعه را نیز به خطر انداخته است.
دبیر ستاد استانی کرونا افزود: لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، حاضر نشدن در تجمعات، سفر نرفتن به شهرها و استان‌های همجوار، پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر، مصرف نکردن غذا در رستوران ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و اصناف از مهمترین راهکارهای کمک به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر در استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
1