تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۳۲۶۲۳
امید سبزعلی؛

دانشگاه ها، نقش مهمی در تحقق شعار تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها دارند

۰
دانشگاه ها، نقش مهمی در تحقق شعار تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها دارند
کبنا ؛امید سبزعلی، مدیر گروه دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت در استان البرز گفت: دانشگاه ها در تحقق شعار سال 1400 نقشی مهم راهبردی و اثرگذار دارند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه مشکات ولایت در استان البرز، دکتر امید سبزعلی نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مد ظله العالی به نام تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها را کارشناسی شده و با تحقیق و تفحص بر روی موانع و مشکلات فرا روی مسئولین و دستندرکاران امر در سال 99 خاطر نشان کرد.
این استاد دانشگاه مشکات ولایت، ادامه داد:دغدغه مقام معظم رهبری در رفع موانع فرا روی تولید و رفع بیکاری جوانان از اهم برنامه های سال 1400 می باشد که توجه مسئولان به این امر گره گشای بسیاری از مشکلات در سطح کشور خواهد بود.
امید سبزعلی افزود: تقویت اقتصاد ملی با حمایت از رونق تولید و محصولات داخلی و افزایش کمی و کیفی این محصولات و احداث شهرک های  صنعتی در  استانهای کشور با توجه به موقعیت استراتژیکی آنها تقویت می شود.
این استاد دانشگاه گفت: حمایت همه جانبه  از کارآفرینان و تقویت مادی و معنوی  از آنها می تواند در اشتغال زایی نسل جوان و به تبع آن کاهش سطح آسیب های اجتماعی اثرگذار باشد.
وی ادامه داد: نباید برای رفع مشکلات و معضلات مردم و همچنین رفع موانع کشور چشم به حمایت دولت های خارجی داشته باشیم بلکه با عزم راسخ و عمل به شعار سال 1400و  مانع زادیی  تمام تلاش خود را بکار بگیریم و دانشگاه ها در این راستا می توانند گره گشایی بسیاری از مشکلات و موانع باشند و نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشند
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1