تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۴۳۲۵۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

ضعف در اجرای مصوبات ستاد کرونای چرام / افزایش مبتلایان به کرونا

۰
ضعف در اجرای مصوبات ستاد کرونای چرام / افزایش مبتلایان به کرونا
کبنا ؛با روند رو به رشد آمارهای کرونایی در شهرستان چرام نشان می‌دهد مصوبات ستاد کرونایی شهرستان در اجرا ضعف دارد.
 به گزارش کبنا از چرام؛ جولان کرونا در شهرستان‌های همسایه کهگیلویه وچرام این روزها موجب شد که آمارهای کرونایی در شهرستان چرام با بیشترین درصد اعلام شود.
 ظهر امروز بود که فرماندار چرام در یک هیاهوی رسانه‌ای اعلام کرد که طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان چرام؛ محور ارتباطی سادات-چرام از تنگ پیرزال مسدود و نیروی انتظامی وسایر دستگاه‌های متولی براین امر نظارت دارند.
 این امر باعث ترافیک و تجمع ماشین‌های گردشگران در ورودی تنگ پیرزال شد و هنوز ساعتی از این خبر نگذشته بود که مسیر مجدداً باز شد و گردشگران نوروزی از همه نقاط به بخش سرفاریاب و مناطق سردسیری بخش چرام روانه شدند تا سوغات کرونا همراه داشته باشند.
 این دستور بستن تنگ پیرزال تاشامگاه سیزده بدر یا ۱۳ فروردین ماه حرفی بیش نبود و نشان می‌دهد فرمانداری چرام و ستاد کرونا مصوبات آن کاغذی و عملاً در اجرا ضعف دارند و اقتداری نیست.
 جلسات تکراری و مصوباتی که اعلام می‌شود، اما وقتی به مرحله اجرا می‌رسد ضعف دارد و همین امر باعث می‌شود نه مردم اقناع شوند و نه مصوبات اجرا شود.
 در حالیکه چرام با آمارهای رسمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی به سمت قرمز شدن حرکت می‌کند متاسفانه مردم دیگر به حرف‌های مسئولان اعتماد واعتباری قائل نیستن.
 با شرایط موجود و ضعف اقتدار در مدیریت و مصوبات ستاد کرونا در شهرستان چرام روزها و هفته‌های سیاه کرونایی در انتظار مردم است.
در حالیکه یکسال از کرونا می‌گذرد، اما دستگاه‌های متولی فرهنگی و نهادهای که می‌بایست در حوزه‌های فرهنگی فعال باشند و به مردم فرهنگ مبارزه با کرونا را آموزش دهند اما همه در حالت انفعال بسر نی برند.
. شهرداری که بخشی از حوزه کاری آن بحث‌های فرهنگی وکمک به شهروندان است در این موضوع که خاموش ومنفعل است.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که عملاً به خواب رفته و اثری از آن نیست و میراث فرهنگی و گردشگری می‌توانستند با بسته‌های فرهنگی و پیام‌های که در آگاه سازی مردم برای در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش ایفا کنند.
 به نظر می‌رسد در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام به جهت همجواری وارتباطات نزدیک نیاز به اقتدار بیشتری در اجرای مصوبات است و می‌طلبد فرمانداران دو شهرستان و مسئولان ستاد کرونا در نشستی فوری اقدام عملی و قاطع، در راستای کاهش و مبارزه با کرونا را اعلام و اعمال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

این روزها پخش سریال گاندو ۲، با واکنش‌های مختلفی همراه شده و پرسش‌های زیادی را مطرح کرده ...
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
1