تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۳۲۵۷۳
یک بانو وارد کارزار انتخابات میاندوره ای گچساران و باشت شد

نقدی نامزد انتخابات 1400 گچساران؛ تاجگردون نمونه بارز عمل گرایی و مسئولیت پذیری است

۴
۳
نقدی نامزد انتخابات 1400 گچساران؛ تاجگردون نمونه بارز عمل گرایی و مسئولیت پذیری است
کبنا ؛پریوش نقدی معاون سابق بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری گچساران، نامزد انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
پریوش نقدی در گفتگو با کبنا نیوز اظهار داشت: با افتخار فرزند ایل قشقایی هستم و عروس قوم لر، متولد شهر گچساران و دارای سابقه ۲۱ سال خدمت در سازمان بهزیستی با اجتناب و احتراز از هرگونه وابستگی به گروه‌های سیاسی به صورت مستقل و با استعانت از خداوند منان در عرصه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس حضور پیدا کردم.
او گفت: از آنجا که نیمی از جمعیت هر جامعه‌ای را بانوان تشکیل می‌دهند بر این باورم که رسیدن زنان لایق، شایسته و دارای تجربه به سطوح بالای مدیریتی به میزان مطلوبی برای جامعه‌ای که در آن نظام اسلامی برقرار است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حضور بانوان در مقامات عالی، شاهد عینی بر اهمیت دادن اسلام به زن و موقعیت او در جامعه دارد.
نقدی با بیان اینکه با صراحت می‌توان گفت بانوان در کسب جایگاه‌های اجتماعی و مدیریتی سهم بسزایی دارند، افزود: از بارزترین خصوصیات یک نماینده این است که از جنس خود مردم باشد و مشکلات و محرومیت‌های موجود را لمس کرده باشد و قدرت مطالبه گری و چانه زنی بالایی داشته باشد.
وی گفت: شاید خیلی از کسانی که از نزدیک فعالیت و تلاش مرا در عرصه خدمت به مردم در حوزه کاری‌ام دیده باشند با روحیات من آشنایی داشته باشند که بنده اهل شعار و تبلیغ و سیاه نمایی نیستم و همیشه سعی بر این است که عمل گرا باشم و تا از نتیجه کار و توانایی انجام آن اطمینان حاصل نکنم، شعار نخواهم داد. پیگیر و مسئولیت پذیر بودن و تعامل نزدیک با اقشار جامعه از دیگر خصوصیت یک نماینده مردمی است.
نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت گفت: همه گروه‌های سیاسی با تفکرات مختلف قابل احترامند ولی بنده فراجناحی، با تفکرات عمل گرایی و به صورت مستقل با شعار ذهنی نو، جهانی نو به میدان آمده‌ام.
نقدی اضافه کرد: آقای تاجگردون را می‌توان به عنوان نمونه بارز عمل گرایی و مسئولیت پذیری و پای کار بودن، نام برد. زیرا خود شاهد تلاش بی وقفه ایشان برای رسیدن به نتیجه نهایی کارهای مختلف بوده‌ام و ایشان را می‌توان به عنوان یک نماینده مردمی نام برد و صد البته نباید فراموش کرد که مردم باعث ترقی و کسب جایگاه نمایندگی یک نماینده است پس همیشه باید مردمی ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نکنه به تو هم گفته ساسان رد بشه ازت حمایت میکنه؟
Iran, Islamic Republic of
شک نکن همینطوره😄
Iran, Islamic Republic of
خوب خدا خیرت بده خودت میگی تاجگردون نمونه بارز عملگرایی بود پس اجازه بدین ساسان تاجگردون بره
مددجو
Iran, Islamic Republic of
خانم نقدی شما از پس همون معاونت هم برنمیومدی چه برسه به نمایندگی
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
1