کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

( فیلم ) عبدالرحیم رحیمی: اگر شخص «غلامرضا تاجگردون» بیایید، کنار می‌روم / هیچ کس نمی‌تواند برای من تصمیم بگیرد، تا آخر می‌مانم / آیا رحیمی با تاجگردون نشست خصوصی داشت؟

8 فروردين 1400 ساعت 12:58

عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق شهرستان گچساران با حضور در فرمانداری این شهرستان برای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌‌نویسی کرد.


عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق شهرستان گچساران با حضور در فرمانداری این شهرستان برای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌‌نویسی کرد.
   

او بعد از ثبت نام به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و در پاسخ به سئوالی که آیا با تاجگردون در رابطه با حضورتان در رقابت انتخابات میاندوره گچساران و باشت نشست خصوصی داشتید، اظهار داشت: اینها مسائل خصوصی ما هستند که لازم نیست من به آنها پاسخ دهم و اگر لازم شد در این باره صحبت‌های خواهم کرد.
وی در پاسخ به سئوالی آیا این احتمال وجود دارد که ساسان تاجگردون به نفع شما کنار می‌رود؟ افزود: اصلاً برای کسی تعیین تکلیف نمی‌کنم، بنده به خودم اجازه نمی‌دهم به جای کسی تصمیم بگیرم، هر کس بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اجتماعی و مدیریتی خودش تصمیم می‌گیرد. من برای کسی تصمیم نمی‌گیرم.
رحیمی در پاسخ به سئوالی که میزان آرای شما چقدر است؟، افزود: من غیب‌گو نیستم، من تابع قانون هستم و میزان رأی مردم است.

بیشتر بخوانید:

عبدالرحیم رحیمی کاندیدای انتخابات میاندوره مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد + مورفولوژی رفتار رحیمی ( + تصاویر )

وی گفت: 36 سئوال در شهرستان خودم خدمت کرده‌ام و بر اساس شناختی که از همه مسائل داشته‌ام، وارد این صحنه شدم.
نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت، تصریح کرد: من تابع نظم و قانون هستم.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق گچساران در ادامه گفت: اگر شخص غلامرضا تاجگردون در انتخابات حضور پیدا می‌کردند، نیاز به بزرگی نبود، حتماً کنار می‌رفتم و به او رأی می‌دادم. اما در این شرایط کسی نمی‌تواند برای من تصمیم بگیرد و اولویت را به خودم می‌دهم. اگر از فیلترهای شورای نگهبان عبور کردم، تا پایان انتخابات می‌مانم و یک لحظه هم کنار نمی‌روم و خودم را در معرض آزمون رأی مردم قرار می‌دهم.


کد مطلب: 432478

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432478/فیلم-عبدالرحیم-رحیمی-اگر-شخص-غلامرضا-تاجگردون-بیایید-کنار-می-روم-هیچ-کس-نمی-تواند-تصمیم-بگیرد-آخر-می-مانم-آیا-نشست-خصوصی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1