تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۳۲۳۱۷
تابش در گفت و گو با کبنا:

مردم سی سخت نگران محروم شدن از وام اضافی نباشند/عیدی به مردم زلزله زده سی سخت

۰
مردم سی سخت نگران محروم شدن از وام اضافی نباشند/عیدی به مردم زلزله زده سی سخت
کبنا ؛علیرضا تابش رئیس کل بیناد مسکن کشور که امروز(۲ فروردین ۱۴۰۰) برای چندمین بار به شهر زلزله زده سی سخت سفر کرده بود در گفت و گو با کبنا اظهار داشت:سال نو را به مردم خصوصا خانواده‌هایی که خانه‌هایشان در این زلزله ویران شد تبریک می‌گویم و امیدوارم این اتفاقات ناگوار در سال جدید و سال‌های آینده رخ ندهد.
 تابش گفت: آوار برداری همچنان ادامه دارد. پی ریزی و دیوار چینی در دستور کار قرار دارد و واحدها کم‌کم آماده‌ی زدن سقف می‌شوند. طبق برنامه زمان‌بندی و با دقت هرچه تمام‌تر و با نظارت دوگانه (هم سازمان نظام مهندسی و هم کارشناسان بنیاد مسکن) کار می‌کنیم و مردم مطمئن باشند که در همه ابعاد روی کیفیت مصالح در آزمایشگا‌ه‌هایمان نظارت می‌کنیم و در عملیات ساخت مطابق نقشه نظارت می‌کنیم.
 وی ادامه داد:افرادی هستند که منتظر بالا رفتن سقف وام و تسهیلات هستند و به همین علت کار خود را عقب می‌اندازند، من قول می‌دهم که هرگونه افزایشی در مبلغ وام و تسهیلات صورت گرفت شامل همه‌ی افراد شود. پس کسانی که می‌توانند کار ساخت و ساز خود را شروع کنند و نگران محروم شدن از وام اضافی نباشند و کار را به تاخیر نیندازند.
طبق جلسه‌ای که امروز داشتیم و مناسبت سال نو، تصویب شد که تا پایان اردیبهشت ماه، ماشین آلات ما کار پی‌کنی ساختمان را، به صورت رایگان انجام می‌دهند. پس افرادی که آمادگی تسریع در کار را دارند، ‌کار را شروع کنند تا از این امتیاز برخوردار شوند و در تلاشیم تا کارها هرچه سریع‌تر انجام و جمع شوند تا هم رضایت مردم و هم رضایت مقام معظم رهبری بدست آید
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1