کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهدی روشنفکر در حضور معاون اول رئیس جمهور؛

به جای بسته های معیشتی و کمک های مقطعی برای کاهش بیکاری فکر اساسی شود / مردم این استان از دولت عیدی مطالبه می کند

2 فروردين 1400 ساعت 12:31

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه بیکاری بیداد می کند، اظهار داشت: انتظار می رود برای رهایی مردم از این وضعیت و به جای بسته های معیشتی و کمک های مقطعی برای حضور سرمایه گذار و سرمایه گذاری و اشتغال و کاهش بیکاری فکر اساسی شود.


نشست ستاد هماهنگی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی‌سخت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 2 فروردین ماه 1400) اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به شهر زلزله زده سی سخت سفر و ضمن دیدار با مردم این شهر، در نشست ستاد هماهنگی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی‌سخت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر بهداشت و درمان، تابش رئیس بنیاد مسکن کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، شرکت کرد.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در این نشست، با تبریک عید باستانی، اظهار داشت: مطالبی را با توجه به نداشته های استان کهگیلویه و بویراحمد عرض می کنم.
وی افزود: 10 درصد آب های سطحی کشور،و 20 درصد نفت و گاز، 20 درصد جنگل های زاگرس، 2هزار و 400گونه گیاهان دارویی و 300 جاذبه کم نظیر طبیعی متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است، اما متأسفانه هنوز مردم این استان ار محرومیت می نالند.
وی با بیان اینکه بیکاری بیداد می کند، اظهار داشت: انتظار می رود برای رهایی مردم از این وضعیت و به جای بسته های معیشتی و کمک های مقطعی برای حضور سرمایه گذار و سرمایه گذاری و اشتغال و کاهش بیکاری فکر اساسی شود.
وی با بیان اینکه مردم این استان از دولت عیدی مطالبه می کند، افزود: برخی از مطالبات مردم را به شرح زیر بیان می کنم؛
تخصص 100 درصد اعتبارات پروژه هالی ملی، جاده های مواصلاتی، و سد تنگ سرخ که آب شرب کشاورزی و صنعتی دو استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد را تأمین می کند.
وی افزود: دوم راه اندازی کارخانه قند یاسوج، سوم کلنگ زنی سد سقاوه، چهارم معرفی سرمایه گذاران خارجی جهت سرمایه گذاری در این استان، از جمله مطالبات مردم این استان است.
مکلف کردن بانک های خصوصی جهت اینکه بخشی از منابع خود را در این استان سرمایه گذاری کنند.
ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای تولیدی و صنعتی که مشکل دارند.
افزایش معافیت مالیاتی جهات سرمایه گذاری در این استان.


کد مطلب: 432306

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432306/جای-بسته-های-معیشتی-کمک-مقطعی-کاهش-بیکاری-فکر-اساسی-شود-مردم-این-استان-دولت-عیدی-مطالبه-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1