کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست تنظیم بازار استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد

تاج‌الدینی: تمهیدات لازم برای تأمین مرغ زنده به کشتارگاه‌ها انجام شده است

30 اسفند 1399 ساعت 23:58

نشست تنظیم بازار استان کهکیلویه و بویراحمد به میزبانی جهاد کشاورزی و با حضور مدیرکل صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد.


نشست تنظیم بازار استان کهکیلویه و بویراحمد به میزبانی جهاد کشاورزی و با حضور مدیرکل صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی در این نشست گفت: اولویت کاری ما اجرایی کردن مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه تمهیدات لازم برای تأمین مرغ زنده به قیمت مصوب ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان در مرغداری‌های فعال این استان انجام شده است.
وی تاکید کرد: مرغ زنده مرغداری‌های داخل استان به قیمت اعلام شده تحویل کشتارگاه‌ها داده می‌شود تا به قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان وارد بازار شود.

  

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: موفقیت در اجرای این طرح به پای کار بودن همه عوامل دخیل از جمله صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و تعزیرات و حضور آنها به عنوان ناظر در کشتارگاه‌ها بستگی دارد که در حال حاضر این هماهنگی وجود دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تاثیرگذاری قیمت مرغ از عوامل متعدد بازار کشوری توضیح داد: انتظار می‌رود همین جدیت برای نظارت بر مرغ زنده‌ای که از بیرون استان وارد می‌شود از سوی سازمان صمت و تعزیرات وجود داشته باشد تا شاهد عملیاتی شدن قیمت مصوب کشوری باشیم.
تاج‌الدینی گفت: بازدیدهای لازم از مرغداری‌ها و آمار دقیق جوجه‌ریزی‌ها بررسی و نظارت شده و انتظار من از همکارانم این است که مردم نتیجه این زحمات را در بازار ببینند و مرغ خارج از قیمت مصوب به کستارگاه‌ها تحویل نشود.
 


کد مطلب: 432267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432267/تاج-الدینی-تمهیدات-لازم-تأمین-مرغ-زنده-کشتارگاه-ها-انجام-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1