کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

( + فیلم ) کارآفرین و صنعتگر برتر کاندیدای شورای ششم یاسوج شد / دهقانی: شورا محل چانه زنی برای رفاه شهروندان است نه محل نمایش‌های سیاسی

28 اسفند 1399 ساعت 20:40

داوود دهقانی نجف آباد، کارآفرین برتر و صنعت گر نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد وارد کارزار انتخابات شورای شهر یاسوج شد.


کارآفرین برتر و صنعت گر نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد وارد کارزار انتخابات شورای شهر یاسوج شد.
به گزارش کبنا، شواهد نشان می‌دهد در همه جوامع هر چه مردم در انتخابات شوراهای شهر خود منطقی‌تر عمل کرده‌اند و به دور از احساسات تصمیم گرفته‌اند شورای شهر و شهرداری کارآمدتری داشته‌اند.
همه مواظب باشیم خدایی ناکرده با انتخاب‌های سببی و نسبی مبادا شهرمان را به دست کسانی بسپاریم که ناخودآگاه با تصمیمات اشتباه این شهر نوپا و جوان را به سمت بحران‌های شهری سوق دهند و ظرفیت‌های این شهر به تباهی و نابودی کشیده شود، این یک زنگ خطر جدی است که آینده شهر یاسوج با این رشد ناموزون و آشفته به استقبال چالش‌های فراوانی خواهد رفت.
از همه نخبگان و متخصصان جامعه عاجزانه درخواست دارم با هر نگاه و تفکر و بینش سیاسی، نسبت به مسائل شهر یاسوج بی تفاوت نباشند و خود را درگیر مسائل این شهر کنند چرا که نخبگان هرگاه از کنج عزلت خارج شدند و به بطن جامعه ورود کردند بسیاری از گره‌ها و مشکلات مردم حل شده است.

 
شهروندان هم در قبال آن‌ها مسئول هستند و باید زمینه ورود قشر متخصص و فرهیخته را با یک انتخاب آگاهانه فراهم کنند. در آینده شورای شهر یاسوج نیازمند یک کار گروهی قوی که همراه با اصل تعامل می‌باشند چرا که در ادوار گذشته در برخی از مقاطع شاهد بودیم نبود روحیه کار تیمی همواره به حقوق شهروندان لطمات جبران ناپذیری وارد آورده است.
در ادوار گذشته بعضأ شاهد کنش‌ها و واکنش‌های بدون خروجی در شورای شهر یاسوج بودیم و بخش اعظمی از انرژی دوستان منتخب به همین شکل گرفته شد که باید با یک آسیب شناسی جدی از تکرار مجدد آن جلوگیری کرد.
    
شورای اسلامی شهر یاسوج بعد از تجارب چند ساله خود، باید به یک بلوغ کارکردی برسد، متاسفانه شاهد آن بودیم که در ادوار مختلف شورای شهر یاسوج نه تنها کاتالیزور نبودند بلکه در برخی مواقع مانع هم بوده‌اند که این رویه نیاز به اصلاح دارد.
عزیزان با یک شهر جوان اما خسته رو به رو هستیم که دارای یک معماری آشفته است و علاوه بر آن یک رشد نا متوازن و بی قواره به خود گرفته است، که با همفکری با متخصصان باید مشکلات شهر را مرتفع کرد. با این نگاه و به همت و همراهی جمع کثیری از جوانان، متخصصین مفتخرم عرض کنم که با توکل به خدا و دلگرمی از سوی شما شهروندان عزیز پا به عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در سال 1400 گذاشته‌ام و با خدای خود عهد می‌بندم که جز برای خدمت به این مردم قدمی برندارم.
از همه آحاد مردم، متخصصان و نخبگان جامعه جهت حضوری آگاهانه و متعهدانه در انتخابات پیش رو دعوت بعمل می‌آورم.
داوود دهقانی نجف آباد کارشناس ارشد عمران
 


کد مطلب: 432183

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432183/فیلم-کارآفرین-صنعتگر-برتر-کاندیدای-شورای-ششم-یاسوج-دهقانی-شورا-محل-چانه-زنی-رفاه-شهروندان-نه-نمایش-های-سیاسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1