کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تذکر شفاهی موحد در صحن علنی مجلس

مسوولان به جای سخنرانی،بازار را تنظیم کنید/اقای«اردکانیان» آبداران را دریابید

26 اسفند 1399 ساعت 20:51

نماینده کهگیلویه،بهمیی،چرام و لنده در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس خواستار توجه به بازار شد وگفت:باتوجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم لازم است همه دستگاه هایی نظارتی و حاکمیتی برای تنظیم بازار ورود جدی داشته باشند.


نماینده کهگیلویه،بهمیی،چرام و لنده در ابتدای تذکر شفاهی خود ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، اظهار داشت:باتوجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم لازم است همه دستگاه هایی نظارتی و حاکمیتی برای تنظیم بازار ورود جدی داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی، تاکید کرد: این نظارت ها به گونه ای نباشد که صرفاً شاهد انجام مصاحبه ها و سخنرانی ها از سوی مسئولان باشیم.
حجت الاسلام موحد تصریح کرد:در حالی که همه مسئولان و دستگاه ها از گرانی ها آه و ناله می کشند اما روز به روز شاهد افزایش قیمت ها به صورت تصاعدی هستیم.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی،گفت:می طلبد مردم به توصیه های بهداشتی و هشدار مسئولان وزارت بهداشت در خصوص ویروس کرونا به ویژه در ایام نوروز توجه کنند.
حجت الاسلام موحد خطاب به مسئولان عنوان کرد: باید بدانید صرفاً جلوگیری از سفر در ایام نوروز نمی تواند برای مهار کرونای ویران گر ، بازدارانده باشد.
وی ضمن تشکر از دانشمندان و متخصصان کشور که اقدامات ارزشمندی برای تولید واکسن داشتند، اظهار داشت: می طلبد برای تولید این واکسن یک جهش و حرکت قابل تحسینی در دنیا به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام موحد، رضا اردکانیان وزیر نیرو را خطاب قرار داد و گفت: شخصاً به مدیریت پروژه های آن وزارت خانه در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام نظارت داشته باشید و ضمن تشویق مدیران پای کار و فعال ، برخی دیگر از دستگاه های زیر مجموعه را به تحرک بیشتر و مناسب تر هدایت کنید.
وی تاکید کرد: ضرورت دارد آبداران را دریابید و از بلاتکلیفی نجات دهید.
حجت الاسلام موحد،سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز خطاب قرار داد و عنوان کرد:تحرک و پویایی در امر فرهنگ مسئله ای حیاتی است و می تواند سبب دلگرمی جوانان ، هنرمندان ، اصحاب قلم و خانواده ها شود . باید طرحی نو دراندازید و فرهنگ و هنر را از انزوا خارج نمائید .
 


کد مطلب: 432106

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432106/مسوولان-جای-سخنرانی-بازار-تنظیم-کنید-اقای-اردکانیان-آبداران-دریابید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1