کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شامگاه سه شنبه انجام گرفت

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس جمهور

19 اسفند 1399 ساعت 19:46

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت به پروژه‌های نیمه تمام استان شد.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت به پروژه‌های نیمه تمام استان شد.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه دیدارها و رایزنی‌های خود در تهران امشب ( سه شنبه 19 اسفند ماه 99 ) با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد.
 حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی استاندار را در این دیدار همراهی کردند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا به زلزله شهرستان دنا اشاره کرد و گزارشی از آخرین روند اقدامات و امداد رسانی‌ها به آسیب دیدگان و همچنین آغاز آوار برداری‌ها و بازسازی‌ها ارائه داد و خواستار توجه ویژه به این شهرستان شد.
 حسین کلانتری در این دیدار ضمن تشریح وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد، توجه به ظرفیت‌های طبیعی، کشاورزی، انرژی و گردشگری را مهمترین راهکارهای پیشرفت و توسعه استان خواند.
  وی همچنین در این نشست مهمترین نیازها و اولویت‌های استانی برای پیشرفت و توسعه استان و خواسته‌های مردمی را تشریح کرد.
 کلانتری در ادامه تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راه‌های مهم استان، سدها و تکمیل پروژه‌های آب رسانی به شهرهای استان و همچنین پروژه‌های بهداشت و درمان و بیمارستانها و طرحهای نیروگاهی و مسکن استان را خواستار شد و گفت: با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان این پروژه‌های مهم را در اسرع وقت تکمیل کرد.
 


کد مطلب: 431835

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431835/دیدار-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-معاون-اول-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1