کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان؛

مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

18 اسفند 1399 ساعت 17:53

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان زیر پوشش و نیازمندان این استان از ابتدای امسال تاکنون ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و خودکفایی دریافت کرده اند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان زیر پوشش و نیازمندان این استان از ابتدای امسال تاکنون ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و خودکفایی دریافت کرده اند. 

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، قباد مبشری روز دوشنبه (18 اسفندماه) اظهار داشت: این میزان تسهیلات به هشت هزار و ۳۹۸ نفر از مددجویان زیر پوشش و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است. 
وی افزود: بخشی از این تسهیلات از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و بخش دیگر نیز از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان تأمین شده است. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون ۱۰۲ هزار و ۱۸۷ پرونده از سوی نیکوکاران و قشرهای مختلف مردم این استان با مبلغ سپرده‌ گذاری ۳۵۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان افتتاح‌ شده است. 
مبشری عنوان کرد: دعوت می شود که نیکوکاران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد با سپرده‌ گذاری در صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت این استان بیش از پیش یاریگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای اعطای تسهیلات و کمک‌ های قرض ‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان باشند. 
افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 


کد مطلب: 431788

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431788/مددجویان-کهگیلویه-بویراحمد-۵۶۰-میلیارد-ریال-تسهیلات-دریافت-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1