کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کلانتری: خدمات‌رسانی به مردم باید با دست‌های باز و چهره گشاده باشد / مأموریت استاندار به مدیران

17 اسفند 1399 ساعت 23:34

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت رسانی به مردم باید با دست‌های باز و چهره گشاده انجام بگیرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت رسانی به مردم باید با دست‌های باز و چهره گشاده انجام بگیرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حسین کلانتری روز یکشنبه ( 17 اسفند ماه 99 ) در جلسه هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به خصوص خدمات رسان با سفر به شهرستان‌ها و بازدید از مناطق مختلف، مشکلات را بررسی و در امر خدمات رسانی تسریع به عمل آورند.
استاندار با تقدیر و تشکر از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه در رابطه با کمک‌ها و حمایت‌ها در زلزله سی سخت خوش درخشیدند و دستگاه استانی آن همه به خوبی مدیریت و عمل کرد.
کلانتری با تشکر از صدا و سیما و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص زلزله سی سخت به موقع و به خوبی اطلاع رسانی کردند.

  

وی با بیان اینکه، هلال احمر طبق برآوردهای آماری در ساماندهی کمک‌های غیرنقدی و نقدی اهدایی و جمع آوری شده خوب اقدام کرد افزود: برای رعایت عدالت در توزیع کمک‌ها همه افراد آسیب دیده شناسایی و وارد سامانه شدند و براساس آن توزیع کمک‌ها صورت می‌گیرد.
استاندار تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با برنامه ریزی خوبی توانستند کمک‌ها و حمایت‌های خود را به موقع و به خوبی تأمین و بین افراد تحت حمایت خود  توزیع کنند.
کلانتری با اشاره به اینکه در مرحله اول امداد رسانی و اسکان زلزله زدگان بود و اکنون زمان آوار برداری و بازسازی است گفت: در ساخت خانه‌ها، اندازه  و متراژ زیربنا، طراحی و انتخاب نقشه با نظر و اختیار مالک است و منتهی کمک‌های دولت برای همه یکسان توزیع می‌شود. 
وی یادآور شد: در ساخت و سازها اصول فنی و رعایت استانداردهای ساختمان با نظارت و دقت انجام می‌گیرد.
استاندار تاکید کرد: اکنون که منطقه زلزله زده دنا بر مدار مشخص و برنامه ریزی شده‌ای قرار گرفته و کارها به خوبی به پیش می‌رود، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همه نقاط استان را با هم ببینند.

   

کلانتری گفت: مدیران به شهرستان‌ها سفر و بازدید داشته باشند و مسائل و مشکلات مردم را پیکیری کنند و گزارش کتبی سفرشان را در هفته آینده به استانداری ارائه دهند.
وی تصریح کرد: طی هفته گذشته دو نفر از معاونینم به شهرستان‌ها سفر کردند و بازدید از مناطق مختلف داشتند و این هفته هم این باررسی و بازدیدها ادامه دارد.
استاندار ابراز داشت: روزهای پایانی سال را سپری می‌کنیم و در شرایطی که مردم طی یکسال اخیر به دلیل کرونا مشکلات زیادی را تحمل کردند، جشن و عروسی‌ها، دید و بازدیدها و سرکشی‌ها و همچنین برگزاری مراسمات عزا محدودیت‌ها داشتند باید با مسئولیت پذیری، اراده و انرژی بیشتری خدمت رسانی کنیم و در قبال خواسته آنها با سعه صدر و صبوری عمل نماییم.
کلانتری تاکید کرد: در خدمت رسانی به مردم باید با دست‌های باز و چهره گشاده از همه ظرفیت‌ها، امکانات و اختیاراتی که داریم به خوبی مسائل را مدیریت کرده و عمل کنیم.
کلانتری یادآور شد: در اتفاق زلزله سی سخت الگوی خوبی در همدلی، هماهنگی و همکاری برای امداد رسانی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان شاهد بودیم و برای خدمات بهتر و بیشتر به همه نقاط استان این الگو را ادامه دهیم.
در این نشست، مدیران دستگاه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما،  کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، هلال احمر، دفتر امور بانوان استانداری، دفتر امور اجتماعی استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گزارشی از آخرین اقدامات و بازدیدهایشان در سی سخت و دیگر شهرستان‌های استان ارائه دادند.
 


کد مطلب: 431759

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431759/کلانتری-خدمات-رسانی-مردم-باید-دست-های-باز-چهره-گشاده-باشد-مأموریت-استاندار-مدیران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1