کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان کهگیلویه مطرح کرد

تدابیر ستاد مبارزه با کرونای کهگیلویه با نزدیک شدن به پیک چهارم

17 اسفند 1399 ساعت 16:58

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به وضعیت نارنجی و احتمال ورود به وضعیت قرمز شهرستان از امروز محدودیت‌های جدید در نظر گرفته شده است.


فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به وضعیت نارنجی و احتمال ورود به وضعیت قرمز شهرستان از امروز محدودیت‌های جدید در نظر گرفته شده است.
به گزارش کبنا، دارا کریمی‌نژاد در نشست ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: با همکاری بسیج و هلال‌احمر ورودی دهدشت از سمت بهبهان با تدابیر شدید کنترل و از ورود خودروهای پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.
کریمی‌نژاد افزود: در صورت امتناع این خودروها از بازگشت و تردد در سطح شهر یک میلیون تومان مشمول جریمه یک میلیون تومانی می‌شوند.
رئیس ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه تصریح کرد: قطع برق میدان مرکزی شهر و خیابان‌های منتهی به آن از ساعت 18 تا 20 از دیگر محدودیت‌ها است.
وی گفت: دهیاران موظف‌اند با کمک بخشداران همه مراسمات را رصد و کنترل نمایند.
کریمی‌نژاد از تغییر ساعت دفن اموات به هفت بامداد با هدف جلوگیری از تجمع خبر داد و افزود: نیروی انتظامی از ورود خودروها به این محل جلوگیری و در صورت سرپیچی از دستور پلیس جریمه سنگین اعمال می‌کنند.
فرماندار کهگیلویه، تشدید نظارت بهداشتی بر صنوف را ضروری خواند و گفت: اداره صمت ضمن رصد بازار در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌ها صنف مربوطه را پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل می‌آورد.
وی ادامه داد: منابع طبیعی نسبت به مسدود کردن همه مبادی ورودی به عرصه‌های طبیعی و گردشگری اقدام کند.
کریمی‌نژاد تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت صنوف را به روز یکشنبه موکول کرد و گفت: در صورت ادامه روند فعلی به جز گروه نیازهای اولیه سایر صنوف تعطیل می‌شوند.
وی از مردم خواست رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها را جدی بگیرند.
 
 
 


کد مطلب: 431741

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431741/تدابیر-ستاد-مبارزه-کرونای-کهگیلویه-نزدیک-شدن-پیک-چهارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1