کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم تشییع پزشک مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

تشییع پزشک مدافع سلامت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ( + عکس )

15 اسفند 1399 ساعت 16:34

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران استان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز ( جمعه 15 اسفند ماه 99) با حضور در مراسم تشییع دکتر محمد زارعی نخستین شهید مدافع سلامت استان با نثار گل به وی ادای احترام کرد


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران استان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز ( جمعه 15 اسفند ماه 99) با حضور در مراسم تشییع دکتر محمد زارعی نخستین شهید مدافع سلامت استان با نثار گل به وی ادای احترام کرد
 به گزارش کبنا، حسین کلانتری با تسلیت درگذشت این پزشک زبردست، خدوم و فداکار به جامعه پزشکی و خانواده معظم وی، از زحمات شبانه روزی جامعه پزشکان و کادر بهداشت و درمان در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا، تقدیر کرد و گفت: زبان ما از بیان این حجم فداکاری و از خودگذشتگی قاصر است و تنها می‌توان در برابر ایثار و جانفشانی کادر درمان سر تعظیم فرود آورد.
وی افزود: قطعاً مردم قدرشناس و فهمیم از خودگذشتگی، فداکاری و عزتمندی مدافعان سلامت را هیچ وقت از یاد نمی‌برند و تاریخ این جانفشانی ها و خدمات ارزشمند را برای همیشه ثبت خواهد کرد.

   

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد دکتر محمد زارعی را از پزشکان متعهد، دلسوز و شیفته خدمت به همنوعان برشمرد و افزود: این شهید والامقام جان شیرین خود را در راه عزت و سلامت جامعه در طبق اخلاص گذاشت و عاشقانه به سوی معبود خویش در کشید.
 وی در ادامه به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: شرایط اصلاً مطلوب و مناسب نیست و برای حفظ جان خود و همنوعان، اقوام و بستگان پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند و رعایت کنند.
 همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی وفات این پزشک را تسلیت گفت.
خبر شهادت دکتر محمد زارعی، پزشک زبردست، خدوم و گرانقدر بیمارستان شهید جلیل یاسوج در مسیر خدمت به مردم و مبارزه با بیماری منحوس کرونا، مایه اندوه و تأسف فراوان شد.
فقدان چنین انسان‌های وارسته و شایسته‌ای اگر چه جانسوز و جبران‌ناپذیر است، اما خدمات ارزشمند و ایثار و فداکاری آنها در راه دفاع از سلامت جامعه، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

  

اینجانب شهادت این مدافع سلامت را به خانواده معزز و بزرگوار این عزیز سفر کرده، جامعه پزشکی و پرستاری و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز آسمانی، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم
مطمئناً تلاش ها و مجاهدت‌های این پزشک ایثارگر و فداکار در خط مقدم خدمات رسانی  و کمک به درمان بیماران و دفاع از سلامت جامعه، جلوه‌های گرانقدری از ایثار و مسئولیت پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و کادر بهداشتی و درمانی در خاطرمردم قدرشناس به یادگار خواهد گذاشت
از درگاه خداوند بزرگ علو درجات و رحمت واسعه ا برای آن فقید سعید و سلامتی و‌ توفیق  واجروصبربرای بازماندگان شریف وهمه  پزشکان و پرستاران فداکاراز خداوند سبحان خواستارم.
همچنین آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه با صدور پیامی شهادت دکتر محمد زارعی پزشک مدافع سلامت را تسلیت گفت.
در پیام آیت الله حسینی آمده است: با اعلام تاسف فراوان شهادت مدافع سلامت جناب آقای دکتر زارعی که عمر شریف خود را در راه خدمت به سلامت مردم محروم استان گذراند، اینجانب این واقعه غم بار را به خانواده مکرم ایشان، جامعه پزشکی و مردم شریف استان تعزیت و تسلیت می‌گویم.
برای آن مرحوم از درگاه حضرت باری تعالی طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
 


کد مطلب: 431657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431657/تشییع-پزشک-مدافع-سلامت-حضور-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1