تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۳۱۶۳۸

پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در پی شهادت پزشک مدافع سلامت

۰
پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در پی شهادت پزشک مدافع سلامت
کبنا ؛در پی شهادت اولین مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد؛ مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش کبنا، در این پیام آمده است؛
انا لله و انا الیه راجعون
خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان ، همکار گرانقدر و  ایثارگر، شهید فداکار، پزشک متخصص شهید «دکتر محمد زارعی» که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس امروز به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تأثر و تألم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که  با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.
عروج همکار عزیز و گرانقدرمان، که در جبهه نبرد بی امان با کروناویروس تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما دانشگاهیان علوم پزشکی یاسوج بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش های صادقانه و شبانه روزی او در کنار سایر همکاران حوزه سلامت استان مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.
اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مردم شریف استان و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.
حسن هدایت نیا
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

مسجدی با ۹۹ گنبد در شهر ماکاسار مرکز استان سولاوسی جنوبی اندونزی واقع شده است که با طراحی ...
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
1