کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛

تنفر فرماندار کهگیلویه از تکه کلام «متاسفمِ» مدیران

12 اسفند 1399 ساعت 14:36

صبح امروز، (سه شنبه، ۱۲اسفند ۹۹) جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.


صبح امروز، (سه شنبه، ۱۲اسفند ۹۹) جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، فرماندار کهگیلویه در این نشست اظهار کرد: راز و رمز مقابله با کرونا، تعهد است، به همگرایی مدیران، مردم و رسانه‌ها برای پیشگیری نیازمندیم.
دارا کریمی‌نژاد بیان کرد: پلمپ آرامستان‌ها، بازداشت و جریمه خوانندگان مجالس عروسی و عزاداری و... همچنان در دستور کار  است.
وی افزود: اگر مردم همکاری نکنند، تمام راه های ارتباطی با مرکز شهردهدشت را میبندیم و ساعات ۱۸ تا ۲۰ اقدام به قطع برق خواهیم کرد.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به نزدیکی ثبت نام کاندیداهای شورای شهر افزود: برای ثبت‌نام، کاروانی به فرمانداری مراجعه نشود.
وی با اشاره به اینکه در این استان ۱۱ بیمارستان هست، تصریح کرد: ولی تنها یک بیمارستان در دهدشت به ۳ شهرستان خدمات می‌دهد که می توان گفت بیشترین فعالیت را حوزه درمان، کهگیلویه در استان دارد.
این مسوول با اشاره به گلایه‌های برخی مدیران از کمبودها، مطرح کرد: از کلمه متأسفم و نمی‌شود که مدیران می‌گویند، خیلی بدم می‌آید، اگر آمده‌ایم که بگوییم «متاسفم» پس چرا مسئولیت پذیرفته‌ایم.!
کریمی‌نژاد گفت: هیچ توجیهی از سوی مدیران برای عدم اجرای مصوبات پذیرفتنی نیست.
وی در پایان از همکاری بخشداران، مدیران، سازمان‌های مردم نهاد، بسیج، دهیاران، رسانه‌ها قدردانی کرد و بر همگرایی بیش از پیش در مبارزه با کرونا تاکید کرد.


کد مطلب: 431536

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431536/تنفر-فرماندار-کهگیلویه-تکه-کلام-متاسفم-مدیران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1