کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

پاسخ نماینده آذربایجان شرقی به کلانتری؛ ما نیامده بودیم از پای شما بگیریم آمده بودیم از دست شما بگیریم / سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کمیسیون پیگیری می‌شود

10 اسفند 1399 ساعت 0:31

عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم اهر و هریس آذربایجان شرقی گفت: سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را در کمیسیون عمران پیگیری می‌کنیم.


عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم اهر و هریس آذربایجان شرقی گفت: سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را در کمیسیون عمران پیگیری می‌کنیم.
احمد محرم زاده عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم اهر و هریس در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار کبنا به سخنان کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و اظهار داشت: آقای کلانتری ما نیامده بودیم از پای شما بگیریم آمده بودیم از دست شما بگیریم.
وی در ادامه افزود: حرف ما این بود میزبان باید با مهمان‌هایش باشد، ما که خورد و خوراک و امکانات و هیئت همراه نمی‌خواستیم، ما حضور ایشان را در نشست جمع‌بندی به عنوان نماینده عالی دولت در استان و تصمیم گیرنده می‌خواستیم. و البته ما در جلسه جمع بندی هم گفتیم که نیاز به این همه ماشین و هیئت همراه نبود و بهتر است بروند دنبال کارهایشان و از انجام کارهایشان باز نمانند.
 محرم‌زاده گفت: آقای استاندار اینطوری گفته و سخنان وی در کمیسیون پیگیری می‌شود. ما این را می‌خواستیم که استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تصمیم گیری و جمع بندی حضور داشته باشند.
 نماینده مردم اهر و هریس آذربایجان شرقی در پاسخ به این سئوال که اینگونه بیان می‌شود، آورده سفر کمیسیون عمران به شهر زلزله‌زده سی‌سخت چه بود؟ اظهار داشت: ما که در گونی پولی نمی‌بریم. و وظیفه‌ی ما تصویب قانون است. ما در کمیسیون مربوطه و صحن مجلس از اعتباراتی که در این مورد به بحث گذاشته می‌شود، حمایت خواهیم کرد و برای چنین مسائلی قانون تصویب می‌کنیم، تا دستشان باز باشد.
محرم‌زاده افزود: آقایانی که هم رفته‌اند و اعتباراتی تخصیص داده‌اند، از بیت المال بوده و مصرف می‌کنند. و ما هم اگر تصمیم بگیریم که به دنبالش هستیم و خواهیم گرفت، ما هم از بیت المال است که قانون گذاری می‌کنیم.
وی در ادامه گفت: باز هم می‌گویم حرف ما همراه نبودن آقای استاندار با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نبود ما گفتیم ایشان باید حداقل در جلسه یک ساعته جمع‌بندی حضوری می‌یافت. نه اینکه چرا با ما نبود، نگشت و نرفت.
نماینده مردم اهر و هریس آذربایجان شرقی گفت: شاید هیئت رئیسه کمیسیون فردا پاسخ لازم را در خصوص صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد بدهند.
 


کد مطلب: 431414

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431414/پاسخ-نماینده-آذربایجان-شرقی-کلانتری-نیامده-بودیم-پای-بگیریم-آمده-دست-سخنان-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-کمیسیون-پیگیری-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1