تاریخ انتشار
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۳۱۳۶۲
در خطبه‌های نماز جمعه پاتاوه مطرح شد

مدیریت پشت درب‌های بسته باید پایان داده شود / چرا عده‌ای از کاندیدای نظامی در انتخابات ریاست جمهوری می‌ترسند؟

۲
۰
مدیریت پشت درب‌های بسته باید پایان داده شود / چرا عده‌ای از کاندیدای نظامی در انتخابات ریاست جمهوری می‌ترسند؟
کبنا ؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهر زلزله زده سی‌سخت سفر و بعد از سرکشی از زلزله‌زدگان این شهر و حضور در ستاد بحران شهرستان دنا به شهر پاتاوه سفر کرد. محسن رضایی در پاتاوه در محل نماز جمعه این شهر حضور پیدا و برای مردم سخنرانی کرد. 
 به گزارش کبنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قبل از خطبه‌های این هفته ( جمعه 8 اسفند ماه 99) نماز جمعه شهر پاتاوه، اظهار داشت: وقتی از ارزش‌ها فاصله می‌گیریم فقر و بیکاری می‌آید. دشمنان ما نیز زورشان به ما می‌رسد و می‌خواهند ایران را محاصره اقتصادی کنند البته ما بر دهن دشمن می‌زنیم و کاری خواهیم کرد اقتصاد کشور به گونه‌ای درست شود که دنیا دست از تحریم‌ها بردارد. آن‌ها فکر می‌کنند ما در اقتصاد ضعیف شده‌ایم و نمی‌توانیم کاری بکنیم. لذا باید به ارزش‌های انقلاب برگردیم.
 رضایی در ادامه گفت: باید به مردم و به مستضعفین، به اخلاق و معنویت، برادری، کرامت انسانی برگردیم. ارزش‌هایی که انقلاب برای ما آورد خیلی بزرگ و درست بود. این‌ها باید برگردند؛ برگرداندن ارزش‌های انقلاب اسلامی باید از دولت و دولت مردان شروع شود و به ارزش‌های انقلاب برگردند.
 وی به زلزله شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: مشکل کشور ما این است که مدیریت کشور در اتاق‌های در بسته است. خیلی از عزیزان تا سی سخت آمدند اما چند نفر تا پاتاوه آمدند. چند نفر در چادرهای مردم رفتند و مشکلات را بررسی کردند، ما از اول انقلاب مدیریت کرده‌ایم و دیدیم مدیرانی هستند که در کنار مردمند، سفره‌شان با سفره مردم یکی است، تا مشکلی برای مردم پیش می‌آمد بلافاصله متوجه می‌شوند و راهکارش را هم می‌دانند.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: متاسفانه یک نوع مدیریتی که در ایران شکل گرفته مدیریت در اتاق‌های درب بسته است؛ می گوییم آقای وزیر کجا هستی؟ می‌گوید جلسه هستم. می گوییم آقای مدیرکل کجا هستید، می‌گویند جلسه است. اگر هم بیایند تنها یک سرکشی می‌کنند و می‌روند. این مدیریت‌ها در کشور باید پایان داده شود.
 رضایی عنوان کرد: این مشکلات اقتصادی، مشکلاتی که در مسئله کرونا داریم؛ مشکلاتی که در مسئله بهداشت وجود دارد، مرهون یک نوع مدریتی است که در کشور قابل تداوم نیست. این‌ها باید کنار گذاشته شود، ما مدیریت‌هایی می‌خواهیم که سفره‌شان با سفره مردم یکی باشد. یعنی اگر مردم کم غذا شدند غذای آن‌ها هم کم شود، اگر مردم نانشان کم شد، نان دولت مردان هم کم شود اگر این نوع مدیریت در کشور وجود داشته باشد دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.
 وی ادامه داد: چرا تعداد بیماران خاص اینجا، تعداد بیکاران اینجا را نباید بدانند؛ چرا وضعیت آب و هوای اینجا نباید به درستی شناسانده شود، چرا آب شرب اینجا نباید دقیقاً فهمانده شود؛ مدیریت در ایران نباید پادشاهی باشد. ما با پادشاهی خداحافظی کردیم، پادشاهانی که در تهران می‌نشستند و از هیچ جا هم خبر نداشتند، انقلاب شد که جریان پادشاهی در کشور پایان یافت.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مردم سالاری شکل گرفته است. مردم سالاری که نباید این شکلی باشد که مردم رأی دهند، دولت مردان انتخاب شوند، بعد این دولت مردان بروند در اتاق‌ها درب اتاق‌ها را ببندند. آقای وزیر، اقای رئیس جمهور آقایان مدیران کشور این مردم ولی نعمت هستند. مردم صاحب این کشور هستند. چه شده که این اتفاقات در حال رخ دادن است. در سی سخت عده‌ای رزمندگان آمدند و گفتند برادر محسن ما را فراموش کردند. گفتم برادر عزیز ارزش‌های انقلاب فراموش شده‌اند، اگر ارزش‌های انقلاب فراموش نمی‌شد شما رزمنده‌ها هم فراموش نمی‌شدید.
 رضایی تاکید کرد: چه شده که همه چیز در تهران جمع شده است؟ پول‌هایی که مردم این شهر این استان سپرده می‌کنند ۵۰ درصدشان به تهران می‌رود. چرا پول مردم همین جا سرمایه گذاری نمی‌شود، علاوه بر اینکه بخشی از بیت المال باید اینجا سرمایه گذاری پولی که مردم در بانک‌ها می‌گذارند هم باید همین جا سرمایه گذاری شود. این مدیریت و این نگاه به مردم باید عوض شود.
 وی گفت: دیدید مردم در سال ۹۲ چه حماسه‌ای رقم زدید. بیش از ۹۰ درصد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات به من رأی دادید؛ جا دارد ۱۰ بار دیگر به اینجا بیایم و دست شما را هم ببوسم. باز نمی‌توانم جبران کنم. من در آن سال یک هزار تومانی به مردم استان نشان دادم و گفتم مردم این پول ملی ما سقوط می‌کند. در همین شهر در پاتاوه در آن سال با هزار تومان چند تخم مرغ می‌شد خرید؟ امروز چی؟ ۱۰ هزار تومان امروز برابر با هزار تومان آن موقع شده است.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ترس دشمنان انقلاب اسلامی از چیست؟ چرا می‌ترسند، بسیجیان و سپاهیان سرکار بیایند؟ این‌ها می‌ترسند، اگر نظامی‌ها بیایند دست دزدها رو می‌شود. پول غارت شده‌ای که از بیت المال رفته را به مردم برگردانند. می‌ترسند، نفوذی‌های داخل کشور پیدا شوند. می‌ترسند آنهایی که شهید فخری زاده و شهید سلیمانی را شهید کردند را پیدا کنیم. آن‌ها از این موارد می‌ترسند. بترسید جنابان سیاسیون که دزدی کردید. آن‌هایی که رانت خوردید. آن‌هایی که نفوذی هستید. نطامی ها اگر بیایند پدر شما را در می‌آورند، همه پول بیت المال را به مردم بر می‌گردانند، بله بترسید.
 رضایی افزود: نظامی‌ها برای خدمت‌گذاری می‌آیند، باید به اتحاد، به رسیدگی به محرومان، به ارزش‌های انقلاب، به ولایت پذیری و ابعاد اسلامی برگردیم. نباید فاصله بگیریم؛ ما داریم از دین خدا از مردم فاصله می‌گیریم. نباید اینگونه باشد. دولت آینده باید یک دولت مردمی، اخلاقی و به دنبال ارزش‌های انقلاب باشد که این زد و بندها را جمع کند. تا اینکه دوباره ما یک بار دیگر شیرینی انقلاب را کام مردم بچشند. 
وی به پروژه بیمارستان پاتاوه اشاره کرد و گفت: پیگیری‌های لازم برای بیمارستان انجام خواهد شد. صنایع تبدیلی برای اینجا بسیار مهم است؛ محصولات به صورت خام به فروش برسد، یک درآمد اندکی دارد. اما صنایع تبدیلی، کشتارگاه و سردخانه نیز وارد شهرستان دنا شود. قیمت محصولات ده برابر می‌شود.
 رضایی خاطرنشان کرد: آب شرب بسیار مهم است که پیگیری خواهیم کرد. خسارت وارده به خانه‌های شهرستان دنا را دنبال خواهیم کرد. تیم‌های ارزیابی، دقیق ارزیابی می‌کنند اما میزان وامی که دولت گذاشته بسیار کم است؛ نه ۵۰ میلیون تومان نه ۲۰ میلیون تومان هیچ دردی دوا نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نظامی که توباشی چند دوره اومدی قبول نشدی باز هم بیا کی گفته مردم میترسند فوقش تو هم بشی رئیس جمهور مگه قراره چه اتفاقی بیفته که بترسند نظامی هم جزئی ازمردم است
سلام
Iran, Islamic Republic of
شما بهتر از من دزدان رو میشناسی الکی شعار نده امام فرمود نظامی تو انتخابات نياد پس اصرار شما ها مشکوکه برادر ما سیاستمدار اقتصاد دان صلح طلب می‌خواهیم نه آتش افروز
نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1