تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۴۳۱۲۴۰
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

تشکیل ۵۰۰ پرونده برای بازسازی واحدهای زلزله زده دنا / پاکسازی مناطق زلزله زده سی سخت آغاز شد

۰
تشکیل ۵۰۰ پرونده برای بازسازی واحدهای زلزله زده دنا
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۵۰۰ پرونده برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله در روز نخست تشکیل ستاد بازسازی خبر داد.
به گزارش کبنا، ۱۴ نماینده عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که برای بررسی وضعیت زلزله زدگان سی سخت وارد استان شده بودند امروز عصر در نشست جمع بندی که به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد، شرکت کردند.
کیامرث حاجی زاده در این نشست با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه کادر درمان در دقایق اولیه وقوع این زلزله در محل حضور داشتند، عنوان کرد: توانستیم بدون تلفات انسانی این زلزله را پشت سربگذاریم و مهم ترین شاخص مدیریت بحران امدادرسانی به موقع و نداشتن تلفات است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک ساعت پس از وقوع زلزله برق و دو ساعت بعد از آن آب در شهرستان دنا پایدار شد.
وی با تاکید بر اینکه فردای روز وقوع زلزله گاز منازل به صورت خانه به خانه وصل شد، افزود: همزمان با کار اسکان و امداد رسانی عملیات پاکسازی معابر و ارزیابی را آغاز کردیم.
حاجی زاده به تشکیل ستاد بازسازی در شهرستان دنا تاکید کرد و گفت: تاکنون ۵۰۰ پرونده تشکیل و ۱۵۰ نفر شماره حساب های خود را برای دریافت تسهیلات به کارشناسان ارائه دادند.
وی با اشاره به تصویب و ابلاغ مصوبه هیئت دولت در اولین نشست دولت بنا به پیشنهاد استان، عنوان کرد: تا پرداخت نهایی تسهیلات بلاعوض بنیاد مسکن قسط اول را از محل دارایی های این نهاد پرداخت می کند.
حاجی زاده، گفت: از دیروز آواربرداری انجام شده است و با تاکید مقام معظم رهبری، ریاست جمهور و همت دولت برای آبادانی سی سخت تلاش می کنیم.
وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیش ترین شهید را تقدیم کرده انقلاب کرده است، تصریح کرد: فرزندان این دیار همیشه پیشرو بوده اند.
حاجی زاده، تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و تا پایان ساخت منازل و بازسازی شهر سی سخت و روستاهای اطراف دست از تلاش بر نمی داریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش کلانتری را مدیری ارزشی، پای کار، متواضع، مردمی و متدین عنوان کرد.
حاجی زاده با اشاره به اینکه در بحران های مختلف از جمله سیل خوزستان حضور داشتم، تصریح کرد: هیچ بحرانی مثل این استان را ندیدم که با محوریت، تدبیر و حضور میدانی استاندار همزمان با دقایق نخست وقوع زلزله مدیریت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1