کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده مردم رفسنجان در مجلس؛

۲۰۸ نماینده نامه دعوت از رئیسی را امضا کردند

5 اسفند 1399 ساعت 11:06

  نماینده مردم رفسنجان در مجلس در رابطه با "نامه برخی نمایندگان به رئیس قوه قضاییه و دعوت از او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری" مدعی شد: تعداد امضا از مرز ۲۰۸ عبور کرده است.


  نماینده مردم رفسنجان در مجلس در رابطه با «نامه برخی نمایندگان به رئیس قوه قضاییه و دعوت از او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری» مدعی شد: تعداد امضا از مرز ۲۰۸ عبور کرده است.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری‌آنلاین، حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس، در رابطه با "نامه برخی نمایندگان به رئیس قوه قضاییه و دعوت از او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری" گفت: تعداد امضاها از مرز ۲۰۸ عبور کرده است. قرار شده است نیکزاد به نمایندگی از اعضای مجلس نامه را خدمت او بدهد و از رئیسی دعوت به عمل آید. 
او ادامه داد: ما کار خومان را انجام داده ایم، قدرت انتخاب با او است اما تاکنون پاسخ مثبتی از رییسی نشنیده ایم. امیدواریم پس از این دعوت، نظر رئیسی برای حضور در انتخابات مثبت باشد. 
جلالی در پایان گفت: مهم این است تاکنون هیچکس مخالف حضور رئیسی در انتخابات نیست و هر کجا از او حرفی به میان آمده همگی اتفاق نظر داشتند و رئیسی اولویت جریان ما قرار دارد. یک دستی و اجماع همه احزاب و نمایندگان در مورد رئیسی بی سابقه است.
در همین رابطه اما احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با نامه نیوز درباره تأثیر کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی بر رفع اختلافات میان اصوگرایان بیان کرد: ۵۰ رصد وحدت خود آقای رئیسی است که اکثر گروه های اصولگرا درباره کاندیداتوری او رضایت دارند ولی ۵۰ درصد دیگر آن است که طرف مقابل آمادگی برای این کار را داشته باشد. بعضی مواقع یک شخصیت سیاسی تصمیمی برای ورود به عرصه ندارد اما ما اصرار می کنیم تا به هدف مان برسیم.
کریمی اصفهانی درباره دیدگاه سید ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بحث های متعدد شده و تماس های مختلف گرفته شده است، ایشان با این بخش قضیه که بیایند و وحدت اصولگرایان را پیوند بزند مشکلی ندارد اما اینکه به عنوان مصداق بیایند تا {کاندیداتوری ایشان} ابزار وحدت شود تاکنون چنین چیزی را پذیرا نبودند.


کد مطلب: 431214

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431214/۲۰۸-نماینده-نامه-دعوت-رئیسی-امضا-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1