کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نامه‌ی جمعی از ده‌بزرگی‌ها به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مسائل پشت پرده یک سد

4 اسفند 1399 ساعت 17:54

جمعی از اهالی روستای ده‌بزرگ شهرستان باشت نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سد بزرگ کشاورزی و تفریحی توریستی نوشتند.


جمعی از اهالی روستای ده‌بزرگ شهرستان باشت نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سد بزرگ کشاورزی و تفریحی توریستی نوشتند.
به گزارش کبنا، این نامه به شرح زیر است؛

استاندار محترم و محبوب و مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد
 با سلام و تحیت
 احتراماً به استحضار می‌رساند که احداث سد بزرگ کشاورزی و تفریحی توریستی روستای ده بزرگ باشت که تنها پروژه مهم و کاربردی در دوران انقلاب در این روستا می‌باشد که با احداث آن در بخش اشتغال و گردشگری روستای زیبای دهبزرگ به عنوان بام باوی، از بن بست خارج و تمامی زمین‌های کشاورزی آن روستا آبیاری و حاصلخیز و موجب دلگرمی مردم در امر اشتغال و تولید می‌گردد و این اقدام مهم را سال  قبل نماینده محترم مردم جناب آقای تاجگردون رسانه‌ای نمودند و اعتبار آن را به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان جهت شروع به اطلاع مردم رساندند.
 هفته قبل فرماندار محترم باشت جهت شروع و کلنگ زنی این طرح مهم با مردم رایزنی نمودند و مردمی که منتظر این‌اتفاق اشتغال زا بودند،  متاسفانه با اتفاقات پشت پرده و پنهانی در استان کهگیلویه و بویراحمد طرح فوق حذف شد و قرار هست بودجه آن جای دیگری هزینه گردد.
این امر موجب خشم و نگرانی مردم گردیده که روزهای آینده جلوی استانداری تجمع تا در این مورد شفاف سازی گردد.
قابل ذکر هست که حتی سد کوچک و مقدماتی این پروژه که هفته قبل پیمانکار محترم آقای آرش جهت کلنگ زنی به روستا آمدند تا طرح را شروع نمایند، امروز ۴ اسفند ۹۹ اطلاع دادند که پروژه فوق تعطیل و قرار هست به روستای دیگری انتقال یابد.
 لذا ما مردم روستای ده‌بزرگ با روحیه حق مداری و حق محوری که در سرشت جنابعالی هست، انتظار مساعدت جهت احقاق حق مردم این روستا داریم.
 
از طرف جمعی از اهالی روستای ده بزرگ باشت
 


کد مطلب: 431182

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431182/نامه-ی-جمعی-ده-بزرگی-ها-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-خصوص-مسائل-پشت-پرده-یک-سد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1