تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۳۱۱۷۲
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت؛

نیروی انتظامی تا بازگشت به وضعیت عادی در کنار مردم سی سخت است

۰
نیروی انتظامی تا بازگشت به وضعیت عادی در کنار مردم سی سخت است
کبنا ؛جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از مناطق زلزله‌زده سی سخت، گفت: در کنار مردم سخت کوش و قدرشناس این منطقه هستیم تا زمانی که انشاالله شرایط به وضعیت عادی بازگردد.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، سردار محمد شرفی روز دوشنبه (4 اسفندماه) در جمع خبرنگاران در مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت اظهار داشت: خدمت همه مردم فهیم و قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم شهرستان دنا اعلام همدردی می‌کنم.
وی ضمن ابراز همدردی با همه شهروندان عزیزی که در این حادثه به نوعی آسیب دیده اند، افزود: همانطوری که مستحضرید و لنز دوربین هایتان به زیبایی اینها را نشان می‌دهد و ما هم این را به صورت سراسری داریم می بینیم، از لحظه اول این حادثه خدارا شکر مدیران استانی بلافاصله امداد اولیه را انجام دادند یعنی من دیده‌ام هم مسیر ها بازگشایی و هم معابر تمیز شده و هم تیم های ارزیابی به موقع سر صحنه رسیده اند.
 سردار شرفی تصریح کرد: خیلی از زیرساخت ها مثل برق، آب، مخابرات، تلفن و گاز بلافاصله در کوتاهترین زمان وصل شده است.
 وی بیان داشت: نیروی انتظامی هم به لحاظ رسالت و ماموریت هایش در تمام فرآیند این کار از ساعات اولیه حادثه به عنوان اولین سازمان در صحنه حضور داشته و در چهار محور برنامه ریزی بسیار خوبی داشته از جمله بحث امدادرسانی اولیه بوده که در کنار مردم بود، موضوع بعدی تامین نظم و امنیت به ویژه حراست و حفاظت از اموال مردم که تحت تاثیر زلزله قرار گرفتند و مسئله بعدی بحث ارائه تسهیلات ترافیکی بود که این موضوع در شرایط بحران به عنوان یک موضوع بسیار اساسی است تا امکان تردد و دسترسی سازمان های امدادرسان و درمانی مهیا شود و  بتوانند در این بستر فعالیت خودشان را ارائه بدهند.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان داشت: مسئله بعدی بحث همکاری با سایر سازمان‌ها برای ادامه این فرآیند بوده و شما مستحضرید که ما از لحظه ورود تا مراحل پایانی این موضوع که بحث عادی سازی و در واقع مرمت سازی و بازسازی است همکاران ما حضور دارند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ویژگی نیروی انتظامی نسبت به سایر سازمان ها در همین موضوع نهفته است، گفت: شاید بعضی از سازمان ها در یک مقطع زمانی بیایند و کارشان تمام شود و بروند ولی ما از اول هستیم و تا زمانی که شرایط به حالت عادی برگردد، خدمت رسانی می کنیم.
 سردار شرفی با بیان اینکه سردار " اشتری" فرمانده ناجا همین الان با من تماسی داشتند و گفتند هر چه از نظر تامین منابع انسانی و سایر تجهیزات و ابزار نیاز دارند در اختیارشان قرار دهیم، خاطرنشان کرد: در کنار مردم سخت کوش و قدرشناس این منطقه هستیم، تا زمانی که انشالله شرایط به وضعیت عادی بازگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1