کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد

مهدی روشنفکر خطاب به آیت‌الله رئیسی: برای رسانه‌ها شرایطی ایجاد شود که به دامن اصحاب زر و ثروت متوسل نشوند

2 اسفند 1399 ساعت 18:29

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت:‌ مشکل اصحاب رسانه‌ها به خاطر وضعیت ضعیف مالی است اگر شرایطی فراهم شود که تامین مالی شوند تا براساس رسالتی که دارند در بحث شفاف‌سازی به دادگستری کمک می‌کنند به دلیل مشکلات اصحاب رسانه دچار زر و زور می‌شوند.


جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( یکشنبه 2 اسفند ماه 99) جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه و معاونین قوه قضائیه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دادستان کل کشور برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده رهبر انقلاب در استان، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، رئیس کل دادگستری، دادستان یاسوج و سایر مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت:‌ مشکل اصحاب رسانه‌ به خاطر وضعیت ضعیف مالی است، اگر شرایطی فراهم شود که تامین مالی شوند تا براساس رسالتی که دارند در بحث شفاف‌سازی به دادگستری کمک می‌کنند و به دلیل مشکلات، دچار زر و زور می‌شوند.
 مهدی روشنفکر خطاب به آیت‌الله رئیسی گفت: از زمان حضور شما روح تازه‌ای در کالبد دستگاه قضایی دمیده است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه‌ای نسبت به جابه‌جایی زندان یاسوج داشته باشید با توجه به اینکه زندان در کنار فرودگاه احداث شده هر چند باند فرودگاه توسعه یافته اما امکان افزایش پرواز نیست.
وی افزود: زندان یاسوج در ورودی شهر قرار گرفته هر گردشگری که وارد استان شود نماد خوبی از استان برداشت نمی‌کند و این برای ما و مردم با فرهنگ‌مان خوب نیست جابه‌جایی زندان یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی است.
روشنفکر گفت: بخشی از اراضی دشت سقاوه جهت احداث کارخانه واگذار شده به دلیل فرار فسخ شد کشاورزان نسبت به واگذاری اعتراضاتی داشتند اما حکم زندان برای آنان صادر شده دستور دهید بررسی ویژه‌ای صورت گیرد.
وی گفت: نکته دیگری که لازم است برخورد صورت گیرد، با فساد و مدیرانی که قانون را نادیده و از موقعیت خود سوء استفاده کرده می‌باشد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهرستان دنا دارای طبیعتی زیبا و آب و هوای خوبی دارد با اشاره به زلزله شهر سی‌سخت و این که مردم این منطقه روزهای سختی را می‌گذرانند گفت: دستور تسریع در روند خدمت‌رسانی را صادر کنید.
وی با اشاره به کارخانه‌های نیمه فعال و راکد در استان افزود: درخواست دیگر در رابطه با کارخانه‌های نیمه فعال است اکثر شهرک‌های اطراف استان تبدیل به انبار فروشگاه‌ها شدند.
وی تصریح کرد:‌ باز یکی از مشکلات همیشگی تعارضات مردم و منابع طبیعی است این زمین‌ها کشاورزی بودند و مردم کشاورزی می‌کردند اما الان منابع ملی اعلام شده که دستور ویژه‌ای برای تهیه نقشه‌ها و سند مالکیت صورت گیرد.
روشنفکر گفت: مشکل اصحاب رسانه‌ به خاطر وضعیت ضعیف مالی است. اگر شرایطی فراهم شود که تامین مالی شوند تا بر اساس رسالتی که دارند در بحث شفاف‌سازی به دادگستری کمک ‌کنند و به دلیل مشکلات مالی، اصحاب رسانه دچار زر و زور می‌شوند دستور ویژه‌ای برای اصحاب رسانه صادر کنید.


کد مطلب: 431083

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431083/مهدی-روشنفکر-خطاب-آیت-الله-رئیسی-رسانه-ها-شرایطی-ایجاد-شود-دامن-اصحاب-زر-ثروت-متوسل-نشوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1