تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۳۱۰۸۳
جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد

مهدی روشنفکر خطاب به آیت‌الله رئیسی: برای رسانه‌ها شرایطی ایجاد شود که به دامن اصحاب زر و ثروت متوسل نشوند

۱۴
۵
مهدی روشنفکر خطاب به آیت‌الله رئیسی: برای رسانه‌ها شرایطی ایجاد شود که به دامن اصحاب زر و ثروت متوسل نشوند
کبنا ؛جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( یکشنبه 2 اسفند ماه 99) جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه و معاونین قوه قضائیه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دادستان کل کشور برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده رهبر انقلاب در استان، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، رئیس کل دادگستری، دادستان یاسوج و سایر مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت:‌ مشکل اصحاب رسانه‌ به خاطر وضعیت ضعیف مالی است، اگر شرایطی فراهم شود که تامین مالی شوند تا براساس رسالتی که دارند در بحث شفاف‌سازی به دادگستری کمک می‌کنند و به دلیل مشکلات، دچار زر و زور می‌شوند.
 مهدی روشنفکر خطاب به آیت‌الله رئیسی گفت: از زمان حضور شما روح تازه‌ای در کالبد دستگاه قضایی دمیده است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه‌ای نسبت به جابه‌جایی زندان یاسوج داشته باشید با توجه به اینکه زندان در کنار فرودگاه احداث شده هر چند باند فرودگاه توسعه یافته اما امکان افزایش پرواز نیست.
وی افزود: زندان یاسوج در ورودی شهر قرار گرفته هر گردشگری که وارد استان شود نماد خوبی از استان برداشت نمی‌کند و این برای ما و مردم با فرهنگ‌مان خوب نیست جابه‌جایی زندان یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی است.
روشنفکر گفت: بخشی از اراضی دشت سقاوه جهت احداث کارخانه واگذار شده به دلیل فرار فسخ شد کشاورزان نسبت به واگذاری اعتراضاتی داشتند اما حکم زندان برای آنان صادر شده دستور دهید بررسی ویژه‌ای صورت گیرد.
وی گفت: نکته دیگری که لازم است برخورد صورت گیرد، با فساد و مدیرانی که قانون را نادیده و از موقعیت خود سوء استفاده کرده می‌باشد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهرستان دنا دارای طبیعتی زیبا و آب و هوای خوبی دارد با اشاره به زلزله شهر سی‌سخت و این که مردم این منطقه روزهای سختی را می‌گذرانند گفت: دستور تسریع در روند خدمت‌رسانی را صادر کنید.
وی با اشاره به کارخانه‌های نیمه فعال و راکد در استان افزود: درخواست دیگر در رابطه با کارخانه‌های نیمه فعال است اکثر شهرک‌های اطراف استان تبدیل به انبار فروشگاه‌ها شدند.
وی تصریح کرد:‌ باز یکی از مشکلات همیشگی تعارضات مردم و منابع طبیعی است این زمین‌ها کشاورزی بودند و مردم کشاورزی می‌کردند اما الان منابع ملی اعلام شده که دستور ویژه‌ای برای تهیه نقشه‌ها و سند مالکیت صورت گیرد.
روشنفکر گفت: مشکل اصحاب رسانه‌ به خاطر وضعیت ضعیف مالی است. اگر شرایطی فراهم شود که تامین مالی شوند تا بر اساس رسالتی که دارند در بحث شفاف‌سازی به دادگستری کمک ‌کنند و به دلیل مشکلات مالی، اصحاب رسانه دچار زر و زور می‌شوند دستور ویژه‌ای برای اصحاب رسانه صادر کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهراب
United Kingdom
با کفش وارد خانه زلزله زدگان نشویم لطفا
Iran, Islamic Republic of
جناب مهراب خانه زلزله زده ای که سقفش ریخته پایین وکلا آب گرفتش وپُرشیشه شکسته است فکر نکنم بشه بدون کفش بری داخلش،والا به خدا اگه بدون کفش رفته بود یه چیز دیگه هم برای گفتن داشتیدشماها
مهران
Iran, Islamic Republic of
کو ای حربه ها دیگه قدیمی شده و کفش بیو ودر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترروشنفکرعزیز خسته نباشید مرد
زهرا پیامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
یا بی بی خاتوتین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
سید
Iran, Islamic Republic of
خودت نفهمیدی چه میخاستم بگس
.
United Arab Emirates
کمال تقدیر و تشکر از آقای رئیسی و آقای روشنفکر.
ممنون بابت توجهشون به مشکل اراضی سقاوه اولین مسئولی هستن که این مشکلو مطرح کردن بقیه مسئولین به خاطر منفعت خودشون (جیبشون) پنهان میکردن علاوه بر اینکه دردی از مردم دوا نکردن مشکل دیگری به مشکلشون اضافه کردن و تازه محکومم شدن. خدا خیرتون بده آقای روشنفکر
نتا
Iran, Islamic Republic of
بحث ایشون در جریان بود نیاز به بازگویی نبود
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرف دل مردم فقیران این دیار را زدی اقای روشنفکر .بیشتر خبرنگارها بخاطر پول بیشتر چشم خود را بروی عدالت بسته اند .و ناحق می نویسند .صرفا بخاطر چند تا سکه نباید حقایق با ناحقایق جاشون عوض بشه .نمونه اش در مورد اخبار..و بعضی چیزهای دیگر که ماها شاهد اعمال برخی خبرنگاران . بودیم که بخاطر یه پرس چلوکباب و چندتا سکه حقوق محرومین این دیار را پایمال میکردند.به امید سربلندی و پیروزی محرومین بر مستکبران با حمایت اقای ریسی علی زمان.یاحق...
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
زلزله ای اومده وسقف خانه هایی ریخته شده وکف خانه ها پُراز شیشه های شکسته وآب جمع شده از بارون وبرف،حالا با کفش وارد شدن ایراد دارد یا بدون کفش.ولله آدم شاخ در میاره که یه جماعتی همیشه یه حرفی ویه ماجرایی برای گفتن دارن که بسازن،حالا خدا خودش میدونه که اگه این بنده خدا بدون کفش رفته بود تو اون وضع خونه ها یه چیز دیگه برای گفتن داشتن.چقدر ما حقیر شدیم که تنها راه رسیدن به هدف خودمون رو خراب کردن کسی یا ایجاد دودستگی ونفاق بین مردم وبدتر بین مردمی که تمام ویا بخشی از زندگی خود را در این اوضاع بد اقتصادی وبیماری کرونا از دست داده اند.بسوزد تخم کینه
Iran, Islamic Republic of
درود بر چهره ماندگار و فرهیخته و با تقوا و با دیانت و با فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
صاحب خونه بدون جوراب نه کفش روی اون شیشه ها راه می رود و سرما می بینه اونوقت ب قول شعارهای خودشون خادمین ملت با کفش وارد زندگی مردم میشن
قضاوت با خودت
Iran, Islamic Republic of
بعضیا مجبورن عیب و نقص بیخود بگیرن در صورتی که جز خودشون حرف خودشون رو کسی ن ارزش براش میزاره ن اهمیت میده .بیخیال این ها شید این ها همان کسایی هستن که دنبال منافع خودشون هستن پس ب دل نگیرید حرفاشون رو.درود بر نماینده باغیرت .شرف تعصب وطن دوست استان دوست شهر دوست حق دوست و خدا دوست کشورمان حاج مهدی روشنفکر.سایتان مستدام پیروزو موفق باشی .
نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1