تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۹
کد مطلب : ۴۳۱۰۳۷
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

تمام امکانات سپاه در اختیار مناطق زلزله‌زده دنا/ فاز جدید اقدامات امید بخش سپاه فتح

۰
تمام امکانات سپاه در اختیار مناطق زلزله‌زده دنا
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات در دید مردم و در کنار هم قرار گیرند مردم بدانند که همه ارگان‌ها آماده هستند.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل در نشست ستاد بحران سپاه شهرستان دنا ضمن تقدیر و تشکر از همه افراد و ارگان‌هایی که همراهی داشتند گفت: قطعا این اقدامات و حضورها  منشا خیر و برکت برای مردم خواهد بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: خداشاکریم که این حادثه تلفات جانی نداشته، خوشبختانه آب ، برق گاز قطع نشده ما اکنون  مشکل آب ، برق  و گاز نداریم، تلفن وصل است اگر در شهر این‌ها هم وجود نداشت واقعا کار سخت می‌شد.
فرمانده سپاه فتح افزود: در مرحله اول باید هر اقدامی که انجام می‌دهیم موجب آرامش مردم شود مردم می خواهند مسئولان کنارشان باشند، این حس آرامش با حضور مسئولان در کنار مردم به آن‌ها منتقل می‌شود .
وی تصریح کرد: مجموعه بسیج سازندگی بزودی نانوایی سیار را مستقر می‌کند و هر چه امکانات داریم وارد صحنه می‌کنیم ، وقتی مردم اینها را می بینند احساس آرامش می کنند.
خرمدل ادامه داد: همه امکانات در دید مردم  و در کنار هم قرار گیرند مردم بدانند که همه ارگان‌ها آماده هستند.
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  سرهنگ مثنوی به عنوان فرمانده میدان انتخاب می شوند همه باید با ایشان هماهنگ باشند همه کارها باید متمرکز انجام شود اگر متمرکز نباشد همه چیز دچار خسران می شود.
   
وی به اشاره به تخریب باغات استان گفت: برآورد دقیقی از تخریب در باغ ها و مناطق کشاورزی مردم انجام و اعلام شود.
فرمانده سپاه فتح گفت: ما اگر بتوانیم یک بسته معیشتی برای ایام عید مردم زلزله زده فراهم کنیم و یک پکیج جامع باشد که به همه مردم این شهرستان برسد.
خرمدل عنوان کرد: در بحث تبلیغات و رسانه سازمان فضای مجازی کنترل فضای رسانه ای را داشته باشد، اقدامات و مطالب به درستی انتقال و اطلاع رسانی شود.
وی گفت: در بحث محلات این کمیته ها باید مشخص باشند و در هر منطقه یک چادر به عنوان دفتر برقرار باشند که اطلاعات این محله را به طور کامل داشته باشند، ، باید در هر محله این کمیته ها ایجاد شده باشد کمیته ها باید در 9 منطقه  ایجاد و مستقر باشند، حتما باید گروه های جهادی نیز حضور پیدا کنند امروز این موضوع باید سر و سامان پیدا کند.
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یک انبار واحد جهت جمع آوری و ساماندهی همه کمک ها مهیا و ایجاد شود ، همچنین یک آشپزخانه در سطح شهرستان برپا شود که روزانه غذای گرم به دست مردم برسد و با همان محوریت محله محور توزیع شود
نام شما

آدرس ايميل شما

آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1