تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۳۰۹۱۰
کبنا گزارش می‌دهد

 یک غیر بومی دیگر در راه کهگیلویه و بویراحمد/ از مخالفت با نیروهای کهگیلویه و بویراحمد در استان فارس تا حضور فارسی‌ها در استان  

۷۷
۵
 یک غیر بومی دیگر در راه کهگیلویه و بویراحمد/ از مخالفت با نیروهای کهگیلویه و بویراحمد در استان فارس تا حضور فارسی‌ها در استان  
کبنا ؛ بعد از بی توجهی به نیروهای توانمند بومی استان کهگیلویه و بویراحمد و تصمیم عجیب استاندار در معرفی یک معاون عمرانی فاقد هر گونه رزومه و توانایی آن هم  با وجود مخالفت‌های شدید در درون استان گفته می‌شود یک نیروی غیر بومی دیگر با نام «بیژن کاووسی» از استان فارس  در سایه حمایت استاندار و معاون سیاسی و امنیتی وی قرار است بزودی جایگزین الیاس تاج الدینی در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شود.
به گزارش کبنا، دولت در  ماه‌های آخر حیات خود به سر می‌برد و به جای تمرکز بر انجام امورات مربوطه  و به سرانجام رساندن آنها گویا کسانی فرصت را مناسب دیده‌اند تا از این زمان کوتاه و از موقعیت سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رزومه سازی استفاده کنند.
 از طرف دیگر در طول سال‌ها شاهد حضور  مدیران زیادی از استان همسایه جنوبی یعنی فارس به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌ایم. هیچ تقابل و تضادی میان کهگیلویه و بویراحمد و فارس وجود ندارد و یک همدلی و نزدیکی فرهنگی و تاریخی میان مردم این دو استان بوده و هست.  هر چند متاسفانه در یک مقطع کوتاه که چند تن از نیروهای کهگیلویه و بویراحمدی در فارس به عنوان مدیر معرفی شدند شاهد شدیدترین مخالفت‌ها در درون این استان بویژه از سوی مجمع نمایندگان آن‌ها مخصوصاً علیه فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد بودیم. مخالفت شدید با معرفی محمد علی افشانی به عنوان استاندار فارس و بعد از  آن برخی مدیران دیگر همچون لطیف رستاد، هاشمی و سیاهپور و...  تنها نمونه‌هایی از نوع تقابل و موضع گیری در استان فارس علیه اندک مدیران کهگیلویه و بویراحمدی  توانمندی است که با نظر مساعد وزارت خانه‌ها در آن استان به عنوان مدیر معرفی شده بودند.
مهم نیست که پشت پرده این تصمیمات آیا احد جمالی که خود یک فارسی است باشد یا دیگری، اما آن چه مهم است این است که نه زمان، زمان مناسبی برای این تغییرات می‌باشد  و نه اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد محل تست زنی و رزومه سازی برای نیروهای ناتوان غیر بومی است و ضمن آن که نیروهای بومی درون استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت و ارتقاء هستند و قرار نیست این نیروها بواسطه عدم حمایت و بی توجهی نمایندگان استان قربانی تصمیمات خارج از عرف اداری و مطابق سلیقه تصمیم گیرندگان شوند. نکته تأسف بر انگیز در این موضوع سکوت و یا ناتوانی نمانیدگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در قبال این تصمیمات و نوع تضعیف بومی‌هاست که به جای مقاومت در مقابل تضییع حق نیروی انسانی استان در هر مراسمی تریبون را فرصتی برای تعریف و تمجید می‌دانند و هرگز اعتراضی به این رویه بویژه در معرفی معاون عمرانی و تصمیم جدید در مورد جابجایی در جهاد کشاورزی استان نداشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بله تازه نبود تاجگردون را حس می کنیم استاندار و نمایندگان و همه تابع نظر دکتر تاجگردون بودن حال که رفت میدان را خالی دیده اند و هر کاری استاندار بخواهد انجام میدهد کسی هم جلو دارش نیست ولی نگران نباشید ۴ ماه دیگه جارو جای همش کشیده خواهد شد
منصف
Iran, Islamic Republic of
واقعا" جای بسی تعجب و تاسف است که آقای کاووسی سابقه یک روز مدیریت نداشته و ایشان نیروی تحقیقات کشاورزی بوده که یک روز هم در سازمان جهاد کشاورزی سابقه کار ندارد. چگونه ممکن است چنین نیرویی در راس و هرم یکی از مهمترین سازمان های استان قرار بگیره.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای منصف با سلام چرا می گویید مگر مدیر جهاد کشاورزی سالهای سال در پست های مدیریتی استخوان خورد کرده بود که گذاشتنش رئیس یک سازمان بزرگی مثل جهاد کشاورزی؟ چه گلی به سر کشاورزی استان زد؟ آقای دکتر کشاورز مدیر مرکز تحقیقات استان است که یکی از موفق ترین افراد در سطح کشور در این مسئولیت بوده و هست ضمن اینکه ایشان غیر بومی نیست بروید مطالعه بفرمایید تعریف بومی و غیر بومی را بلد کنید
Iran, Islamic Republic of
برادر منصف کاش نوشتار هم منصفانه بود
دکتر کاووسی یکی از مجرب ترین و علمی ترین نیروهای جهاد است الان بیش از دو سال است که از محدود مروجان ارشد جهاد است که در اقصی نقاط کشور نه تنها فارس و کهگیلویه هم کشاورزان را آموزش می دهد هم بازدید اراضی کشاورزی می رود.
لطفا در مورد مسائلی که اطلاع ندارید فرافکنی نکنید.
بگزارید یک فرد متخصص کار بلد که تجربه بیش از دو دهه کار در امور باغبانی استان دارد و بازدید های متعددی از مزارع استان داشته و اشراف کامل به استان دارد بتواند در مسند جهاد استان قرار بگیرد.
و من الله توفیق.
دلسوخته بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
لطفا بیشتر دکتر کاووسی این شخصیت فرهیخته ملی را به مردم معرفی کنید؟
ترتیبی فراهم کنید با ایشان مصاحبه انجام بدهید تا آنهایی که ایشان را نمی شناسند بیشتر آشنا شوند
ایشان مروج ارشد کشوری هستند و در حال برگزاری دوره های مختلف باغبانی نه تنها در سطح جنوب کشور (فارس، کهگیلویه و خوزستان) بلکه در استان های مختلف ایشان دوره های مختلف باغبانی را برگزار کرده و به بازدید از اراضی مختلف مبادرت می ورزند.
کارمند سازمان
Iran, Islamic Republic of
نیروهای بسیار خوب و توانمند و باتجربه ای امثال آقای دکتر آذرفرد در سازمان جهاد کشاورزی وجود داره چرا از آنها استفاده نمی شه
عباس پور
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشان یه دکترا داره... دوما دسته گل های که توی مدیریتش در سی سخت هست رو هنوز جمع نکردن
بسطامی
Iran, Islamic Republic of
کارمند سازمان خود اذرفرد هست؟؟ بزار یکی دیگه کامنت بزاره
صابری
Iran, Islamic Republic of
په خیا نخوا مه ایی سازمان صحاب نیاره.....
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر آذرفرد است چون دارای مدرک دکترای کشاورزی است؛ دارای بهترین سوابق مدیریتی است ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوده، معاون سازمان جهاد کشاورزی استان بوده و در حال حاضر مدیر کل امور عشایر است و اشراف کامل به مسائل کشاورزی دارد. ضمن اینکه با دو نماینده مجلس تعامل دارد
دلسوخته بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دکتر آذرفرد بیشتر از این که علمی و کاربلد باشد فردی سیاسی است .خدا داده مدرک دکترای کشاورزی.
ادمی به شدت سیاسی است
جهاد بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان عزیز
لطفا کمی انصاف را رعایت کنیم بیایید دکتر کاووسی را بیشتر بشناسید بعد قضاوت کنید.
فرد بی تجربه!! استان جای آزمایش نیست؟؟!!
چرا ندانسته تهمت ناروا می زنید!!!!!
دکتر کاووسی فردی به شدت علمی و متعهد به کارش است. تا وقتی که در تحقیقات استان مشغول بود به مزارع اقصی نقاط استان سر میزد و همواره توصیه هایش به مراکز خدمات مختلف کشاورزی سر لوحه کارشناسان مراکز خدمات بود.
تا کی این اخلاق بد را می خواهیم داشته باشیم که تا اسم فردی مطرح می شود قبل از اینکه رزومه کاری و توانایی هایش را ببینیم اول ازش شناسنامه بخواهیم که ببینیم مهر بویراحمدی دارد یا نه؟؟
فردی که به عنوان برترین مروج ارشد رشته باغبانی میشود مستقیم از معاون رییس جمهور و وزیر تقدیر می شود نا توان است؟!!!
فردی که درطی چند ماه اخیر با دستور مستقیم از وزارتخانه به اقصی نقاط کشور برای بررسی اوضاع کشاورزی سر کشی کرده و نسخه های کار آمد تجویز کرده ناتوان است؟؟!!!
فردی که در چندین کشور دنیا در جلسات نقد و بررسی و سمینارهای کشاورزی حضور داشته و شناخته شده در عرصه های بین المللی است. ناتوان است؟؟!!!
کاووسی چهره ملی است نه محقق استان فارسی. این فرد بیش از دو دهه در استان کار می کرد و کاملا به اوضاع کشاورزی استان اشراف دارد.
لطفا بیایید یک بار هم شده این لج بازی های قومی قبیله ای را کنار بگزارید و به شایسته سالاری فکر کنید.
حالا که بعد از مدت ها یک فرد کاربلد وفنی می خواهد در مسند ریاست یکی از ارگان های استراتژیک استان قرار بگیرد حمایتش کنید تا با بهره مندی از علم روز کشاورزی استان را رونق بیشتری بدهد.
Iran, Islamic Republic of
آخییییییییییییییییییییی و بختتتتتتتتتتتتتتتتتتتت استانی که اذرفر بخواهد مدیر کل جهادش باشه
Iran, Islamic Republic of
بله باید/بیاد تا هر روز با ماشین سازمان بچه هاش رو ببره مدرسه و بعد بیاد اداره....
.
مهدوی پور
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ابتدا به حرف های که می نویسید کمی فکر کنید!! /الان کجا مدیر جهاد میشد... ایشان سواد کافی داره؟ ازش بپرسید چند مقاله علمی دارید؟ ازش بپرسید توی دوره های مختلف انتخابات چند بار اصلاح طلب و اصول گرا شدید؟ در انتخابات ریاست جمهوری مگر همه نیروی ادره رو تهدید به رای دادن به روحانی نکردی و چون برای جایگاه خودت می ترسیدی!!!
در سر عقل باید بی کلاهی عار نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
این کار یعنی اعتماد نداشتن به تحصیلکردگان ونخبگان استانی یعنی پشت با زدن به نیروهای خودی در استان توسط دیگرانی که خود جایگاهی در بین مردم نداشته وندارندوتوسط عدهای هم خودی که به اندک نفع ای قانع اند صورت می گیرد////تمام حوزه های دانشگاه یاسوج //یا استان فارسی اند یامدیران خرزو و عمو زاده اند/شرکت گاز استان ووووووونمایندگان هم شاید خودشان را به کوجه علی چپ زده اند
منبع اگاه
Iran, Islamic Republic of
ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی ....احد جمالی تاجگردون را ساقط کرد .اگر باور نداری بررسی کن
Iran, Islamic Republic of
دوره استانداری احمدزاده کرمانی به واسطه زمان معاون استاندار تمامی مدیران استان فارس هم از کهگیلویه بودن فرمانداران رستم نورآباد پاسارگارد سپیدان شیراز بخش دار کازرون مدیرکل بحران مشاور استاندار و....! ایشون با این مدیر راحت تر کار می‌کند
سهام
Iran, Islamic Republic of
بگذار مددکار بلد باشد کجایی ملاک نیست فقط دنبال پارتی هستی و الکی قضیه فارس وکهگیلویه درست می کنی فارس با آنهمه نیرو چند مدیرکل بود دین که نیست حداقل دروغ بزرگ تو روز روشن مدیر کل برنامه مدیر کل پست مدیرکل استاندار مدیریت قطار شهری مدیر کل حراستهای معاون اطلاعات مدیرکل راه چقدر بشمارم اکثرشان کلاس اول هم در کار بلد نبودنداینقدر پز افشانی را نده به انداز یک خدمتگزار کاردان نبود ..
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام
اولا بیژن کاووسی از زمانی که یاد دارم تو شهر یاسوج بوده و زندگی میکرده و کارمند جهاد کشاورزی و تحقیقات هست و البته استاد دانشگاه.....اطلاعات ناقص دادن
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
جهاد استان
Iran, Islamic Republic of
لطفا بیشتر دکتر کاووسی این شخصیت فرهیخته ملی را به مردم معرفی کنید؟
ترتیبی فراهم کنید با ایشان مصاحبه انجام بدهید تا آنهایی که ایشان را نمی شناسند بیشتر آشنا شوند
Iran, Islamic Republic of
جناب سلام تو که اطلاعات ناقصه حرف نزن. کارمند تحقیقات کشاورزیه، یک روز در سازمان جهاد کشاورزی کار نکرده، یک روز سابقه مدیریتی نداره، ایشان باید جهت کسب تجربه مسئول مرکز خدمات جهاد کشاورزی پاتاوه یا دشتروم بشه بعد مدیر شهرستان بعد سازمان، این قبا برای ایشان گشاد و بزرگ است
منصف
Iran, Islamic Republic of
رزومه دکتر آذرفر را با این غیر بومی مقایسه کنید، آذرفرد ۲۰ ساله سابقه مدیریتی داره درصورتیکه کاووسی یک روز سابقه مدیریت نداره.
Iran, Islamic Republic of
سلام بیژن کاووسی کارمند جهاد کشاورزی یاسوج بوده و نفری که گفته است کاملا درست گفته
سجاد
Iran, Islamic Republic of
آقای آذر فر امور عشایر نمیتونه جمع کنه بره جهاد چکار کنه۰
Iran, Islamic Republic of
اینگار دل پری از آذرفرد داری، کجات می سوزه ،
عشایر
Iran, Islamic Republic of
آذر فر توان امور عشایر و نداره چه برسه جهاد۰
Iran, Islamic Republic of
. فقط به میزش فکر میکند ولاغیر چه به درد این استان میخورد.
پریروز از لیدرهای اصلی عدالتخواه.
دیروز از سینه چاکان حاج زارع
امروز از دو آتشه های روشنفکر.
فردا از مریدان.....
و..
این قصه ادامه دارد...
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفرد یک چهره ملی است و در حد وزیر جهاد کشاورز است و در دولت بعدی شک نکنید معاون وزیره. سابقه مدیریتی ایشان به اندازه سن شما است.
Germany
اخ سی استانی که بی صحاب شده.داره دورش پرسه ایزنه سی مدیر کلی ....
فاتحه
شفایی
Germany
اکثرا این کامنت های که گذاشته میشه رو خود آذرفر ارسال میکنه. در سازمان هم در به در به این و اون میگفت تا براش کامنت بزارند
Iran, Islamic Republic of
اگر سابقه مدیریتی آقای آذر فر را در شهرستان دنا خوب بررسی می کردند هرگز پست مدیرکلی امور عشایر را به او نمی دادند
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که من شنیدم به آذرفرد می خواهند پست بالاتر بدهند . معاون اقتصادی استاندار
Germany
اخیی میگم چند روز پیش حسن روحانی در به در دنبالش می گشت@@@
کرمی
Germany
نمیدونم چه کسی هستی ولی بخواب اصلا حالت خوب نیست...
رمضان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز خوب گفتی،هر کی بیارین تو جهاد بجز آذرفر.
Iran, Islamic Republic of
جناب رمضان تا سه هفته آینده دکتر آذرفرد یا فرماندار بویراحمده یا معاون اقتصادی استانداره
Germany
جان خودم اگر... نبود الان پاتاوه
اکبری
Germany
والا ما یه چند مدتی سیسخت بودم هر روز/به این و اون وام میداد که خبر بزنید داخل سایت ها که من می خواهم مدیر کل جهاد بشم و اخرش هم نشد که نشد
بهروز
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه . چند نفر رو تو امور عشایر نون بر کرد،حالا بره جهاد و هم نون بر کنه،
Iran, Islamic Republic of
با خیانتهای خودیها و خالی کردن زیر پای فرزندان شایسته استان و همچنین نبود باغیرتهایی همچون تاجگردون باید امثال جمالی استان را قرق کرده و جولان بدهند
کارشناس جهادکشاورزی
Iran, Islamic Republic of
فارغ از اظهار نظر در خصوص این تغییر مدیریتی باید بدانید که گوهرگان باشت جهادکشاورزی را به مسلخ کشید و تاج الدینی بر قایق شکسته سوار شد که توانایی یا امکان اصلاحش را نداشت
خسارتی که گوهرگانی به جهادکشاورزی وارد نمود در تاریخ ماندگار شد و این خسارت با حمایت تاجگردون از ایشان صورت پذیرفت
پس صورت مسئله رو عوض نکنید!؟
ولی چون در زمان بررسی پرونده اش تاجگردون در قدرت بود، با لابی مانع از اینکار شد
انشاءالله در سرای ابدی پاسخ اعمالش را خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
تاج الدینی نه برای اصلاح امور بلکه با حب شدید ریاست دنبال لاپوشانی تخلفات گسترده گوهرگانی و خودش بوده است.
جمالی
Iran, Islamic Republic of
آقای جمالی هر کاری دلش بخاد میتونه انجام بده
قابل توجه طرفداران ندای
Iran, Islamic Republic of
حرف های مفت شما ها این استان را به لجن کشیده وقتی الکی در مورد کسی اینطوری حرف می‌زنید باید فاتحه همه چیز را خواند
همدلی
Iran, Islamic Republic of
فقط همین را می دونم. کم داره تا دست از این قلدریش برداره ،،
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
کا مجو هیچی مجو .مهدی روشنفکر ناتوان هست یه لوله ابی و یه ۵ کیلومتر اسفالت از اعتبارات گذشته نماینده اسبق که نشد کار .تا الان نتوانسته یک ندیر کل عوض کنه .
مارگون
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر هدفی جر رفتن به مجلس نداشت .
فقط میخواست برود مجلس که رفت .جوانان تامرادی را انداخت روی رگ تعصب و غیرت ولی الان همان جوانان ارزوی ۵۰ هزار تونان پول را دارند ..
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگر نه جونل بودن من تربه وش نیکرد الان .ملا نیک دل .بیگلری .نوبهار .و دانشی ای دوره .
Iran, Islamic Republic of
بدبختی ما اینجاست که اینها همش نیروهای هستن نیروهای هدایتخوان بیگلری نوبهار دانشی نیکدل بدبخت به روشنفکر خاک اصلی برسرما من تعجب میکنم هنوز خبرنداره خودش خودش شکست میده با تنفری که مردم دارن
Romania
....را بگیرید وازاستان بیرونش کنید
حمید
Iran, Islamic Republic of
حالا باید متوجه وجود اثرگذاری تاجگردون بود.استان دراختیار.استان فارسم گرفته بود.حالا یه عده بخاطر غرض ورزی شخصی باعث حذف این ادم شدن کاری ندارم ولی ضررشو مردم مظلوم استانم دارن به عینه میبینن .
گچ
United Kingdom
حالا از جمالی طرفداری کنید لیاقت استان اینکه که از غیره بومی استفاده کنه به معنای این که ادم درست تو استان نداریم وگرنه چرا بره ازیه استان دیگه نیرو بیاره بعدشم تاجگردون نیست واسه خودش میتازه یه روز نوبت خود هم میرسه دیر نیست
Iran, Islamic Republic of
بحث مدیریت خوب هست نه کشور گشایی
Iran, Islamic Republic of
واقعیت این هست که ما غریبه پرست هستیم
Iran, Islamic Republic of
من شناختی از مدیران جدید و قدیم ندارم اما اینو می‌دانم که جمالی خیلی کارنامه موفقی داشتند و دارند
Iran, Islamic Republic of
ما باید یه کم انصاف داشته باشیم شما بررسی کنیدازاستانداری فارس تاسازمان برنامه وبودجه فارس ودیگر ارگانها بالای 30رییس ومدیرکل ازاستان کهگیلویه وبویراحمد دراستان فارس مشغول به خدمت هستند باید دیدگاه مانسبت به این قضایا بازتر باشد ودیدگاه ملی وفراستانی داشته باشیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
تا مادامی که بینش نویسنده مقاله اختلاف انگیز تا نوک دماغشه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد سرابی بیش نیست و هنوز مثل آدمهای عصر حجر فکر می کند و طوری حرف می زند که به خیال خود احساسات مردم را تحریک کند این افرادی که در مقاله ازشون نام برده شد سالهای سال است که در فارس مدیریت کردند احتمالا باید مادام العمر مدیریت نمایند ضمن اینکه آقای دکتر کشاورز از مدیران توانمند استان است که عمر خود را در این استان گذرانده است و در مدت کوتاهی که مدیر استان بوده مدیر موفق کشوری بوده است
Iran, Islamic Republic of
انتخاب مدیران بایستی تابع عقلانیت باشد نه تابع عرف آقای دانشمند توسعه و مدیرت در استان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برعکس هست برادران تاجگردون سالها برفارس حکومت می کنند
Iran, Islamic Republic of
مه کهگیلویه و بویراحمد نیروی و کار بخر هم داره؟
و کار بخرلشو رهتن تهرون
Iran, Islamic Republic of
سر‌ ستارشو‌ ...
آگاه
Iran, Islamic Republic of
ابتدا واقعا جای تأسف داره که رسانه های ما بدون اطلاع دقیق هر مطلبی را منتشر مینمایند مطالبی را جهت اطلاع مخاطبان عرض میکنم
اولاً آقای دکتر کاوسی از بدو استخدام و تحصیل از نیروهای متخصص این استان بوده و کلی هزینه از بودجه استان صرف چنین نیروهایی شده
دوماً در این استان بجای استفاده از این پتانسیل ها و منابع انسانی شایسته ای که حتی در سطح کشور شناخته شده می‌باشند با جار و جنجال‌های خاله زنک بازی باعث فرار چنین مغزهایی میشوند
ثالثا تا زمانی که از شایستگی های فرد فاصله و با حرف های صدمن یه قاز میخواهیم استان را اداره کنیم وضعیتمان بهتر از این نخواهد بود
رابعاً آقای کاوسی از افراد نخبه و زحمتکش در این استان بوده و شایستگی ایشان نه در سطح یک مدیر کل بلکه در سطح وزارتخانه می‌باشد
خامسا چطور از نیروهای متخصص این استان در همه جا علی الخصوص فارس استفاده میشود و هیچ جار و جنجالی نمیشود؟
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
احد جمالی
زنبور
تا زمانی که فردی مثل جمالی در مرکز تصمیم گیری استان است باید منتظر تصمیماتی از این بد تر هم بود
Iran, Islamic Republic of
شهر بی شهریار غارت ایزنن تا بدانید و بفهمید عزت استان از تاج گردون بود هزاری نماینده از استان کهکیلویه بویرود یک ساعت تاج گردون نخواهد شد استان کهکیلویه و بویراحمد=تاج گردون ایل بی تفنگ چین هر روز گوشه ایش...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاش که رئیس علوم پزشکی هم غیره بومی میگرفتید...
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر هرکس را به کار گمارند بهتر است از تاج الدینی ضعیف.
ضعف تاج الدینی چنان است که هیچ نیروی روی نظراتش حساب باز نمیکند...
به حدی بالاست که معاونش کنترل سازمان را بدست گرفته است...
سازمان جهاد کشاورزی آنقدر در دوره تاج الدینی خنثی شده که هیچ نیرویی انگیزه کار کردن ندارد
کارمند سازمان
Iran, Islamic Republic of
کاووسی هیچ اطلاعاتی از کشاورزی استان ندارد. کسی که می خواهد رئیس سازمان عریض و طویل جهاد کشاورزی شود بایست حداقل رئیس یک مرکز خدمات جهاد کشاورزی یک بخش مثل قلعه رئیسی بوده یا مدیر یک شهرستان بوده ولی کاووسی سابقه یک روز مدیریت ندارد و با قوانین و مقررات جهاد از جمله امور اراضی ، زراعت و باغبانی اشراف داشته باشد تا حداقل کارشناسان نتوانند سرش کلاه بگذارند.
Iran, Islamic Republic of
دکتر کاووسی حداقل بیست سال تو استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده و همواره دلسوز مردم و باغداران و کشاورزان بوده! اتفاقا کاملا با شرایط اقلیمی و کشاورزی استان اشراف کامل دارند! اگر میخوایم استان پیشرفت کنه باید التماس امثال دکتر کاووسی رو هم بکنیم که بیان تو استان و خدمت کنند!
شانه شانه
Iran, Islamic Republic of
این حرکت استاندار توهین به کارمندان جهاد کشاورزی استان است
Iran, Islamic Republic of
داغت من دلم تاجگردون ! البته داشتنت لیاقت ایخواس
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
اقای کاووسی یک روز سابقه اجرایی ندارد مدتی در مرکز تحقیقات کار می کرد هر روز دنبال انتقای به شیراز بود
میرزا
Iran, Islamic Republic of
بابا بزارید کاووسی بیاد جهاد کشاورزی را از این بی برنامگی نجات بده، خدا وکیلی الان جهاد کشاورزی چه برنامه ای داره فقط روزمرگی و بله قربان گویی به این وآن جهت یکروز بیشتر ماندن در عرصه قدرت که نتیجش هم عقب ماندگی استان است.
وحید زارعی
Iran, Islamic Republic of
اینم از خودمون هست وقتی نماینده ها جرات حرف زدن ندارن این اتفاقا میفته اصلا دلیلی نداره یکی از این استان بیاد چون اصلا احترامی واسه ماها ندارن
سپاس
Iran, Islamic Republic of
بکار گیری نیروهای بومی پسندیده هست ، ولی پایمال کردن خدمات و توانایی سایر هموطنان کار درستی نیست
سلام دوباره زنان به استادیوم آزادی/دختران آبی خوشحال آمدن، خوشحال‌تر برگشتند

سلام دوباره زنان به استادیوم آزادی/دختران آبی خوشحال آمدن، خوشحال‌تر برگشتند

روز گذشته پنج‌شنبه سوم شهریورماه برای اولین بار زنان و دختران ایرانی توانستند برای دیدن ...
اصلاح ضربتی قانون انتخابات

اصلاح ضربتی قانون انتخابات

«اصلاح قانون انتخابات» موضوعی که بسیاری از صاحب‌نظران و سیاسیون در انتظار تحقق آن هستند....
بحران‌های نوظهور در هزارتوی اردوگاه «اصولگرايان»

بحران‌های نوظهور در هزارتوی اردوگاه «اصولگرايان»

اصول‌گرايي و اصلاح‌طلبي، در غياب احزاب مدرن و داراي کار ويژه‌هاي مرسوم در قاموس علم سياست،...
1