تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۳۰۶۸۴
در باب عملکرد نماینده بویراحمد و دنا؛

وحدت یا علیا ستیزی

۲۲۳
۷
وحدت یا علیا ستیزی
کبنا ؛سیده فریبا حسینی معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی خطاب به مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نوشت:
 در باب تأویل مدت نمایندگی جناب مهدی روشنفکر بیتی از مولانا در ذهن تداعی می‌شود.
 پیدا نشوی به قال زیرا
تو پیداتر ز قیل و قالی
 روی سخنم با نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی است.
جناب آقای روشنفکر آنچنان که از داعیه و قال انتخاباتی خود نیز سراغ دارید راقم این کلام نیز جنابعالی را حتماً فردی انقلابی می‌داند. اما لازم است خود و جنابعالی را مجدد به پنج شاخص انقلابی گری از منظر مقام معظم رهبری ارجاع و معطوف دارد. در بیان مقام معظم رهبری و در اصول و مبانی انقلابی گری، انقلاب بر پایه ارزشها و معارف اسلامی حرکتی دائمی به سمت ارمانهای عالی و تغییر ناپذیر دارد.. مبانی انقلاب در همه شئون زندگی از جمله مسائل سیاسی حضور پیدا می‌کند.
جنابعالی حتماً متوجه شعار «ندای وحدت‌ای» که سر دادید، هستید. حتماً می‌پذیرید هیچ شعاری میان تهی و بی اساس قابلیت بقاء و استمرار نخواهد داشت. هیچ شعار بی محتوایی اصالت گفتمان را پیدا نخواهد کرد. شعار می‌بایست در عمل با نیازهای واقعی و نحوه فهم و مطالبات جامعه متناسب، و با هماهنگی کامل مطرح شود در غیر این صورت جز عوام فریبی و ندامت استنباطی از آن در افکار عمومی شکل نخواهد گرفت. توجهتان را به بیانات جنابتان معطوف می‌دارد (ندای وحدت به روایت جنابعالی تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۸)، مکرراً و در آنجا نیز تاکید کردید که از ندای وحدتی میگویید که سالیان گذشته به محاق رفته است... باید همین جا معروض داشت دقیقاً به محاق رفتن آنچه را که مد نظر جنابعالی است را خودتان کلید زده‌اید. میدانید چرا؟
صراحتاً بیان کردید «ندای وحدت» درصدد عبور از طایفه گرایی و تفکر ایلی مآبانه است. مکرر گفتید سیاست کنونی در بویراحمد و دنا مبتنی بر طایفه گرایی است. ندای وحدت برای عبور از طایفه گرایی و فراغت از مرزهای قومی و ایلی و جغرافیایی است... از کلامتان هویداست که ذهنیت شما متاسفانه مشحون از واژه‌های ایل و طایفه و تیره و نژاد و تبار بود که تا کنون در عرصه سیاسی بویراحمد این واژه‌ها جایگاهی در عملکردها نداشته است.... حال از شما سؤال می‌شود چرا با تمام نیروها و ظرفیتهای خارج از حوزه ایل و طایفه مد نظرتان حتی اگر با شما همسویی آراء هم داشته‌اند به ستیز و مخالفت و دشمنی برخاسته‌اید؟... این چه تفکری است اگر به شما رأی هم داده‌اند به صرف علیایی بودن باید بروند.... این چه کاریست ‌؟.... چرا علیا ستیزی را چاره‌ای برای استیفای حقوق ازدست رفته‌ی خیالی خود میدانید..؟..... پر واضح است نماینده به عنوان عصاره واقعی مردم، توانمندی و قابلیت اجرایی خود را در تراز نمایندگی ملی و تجویز و تصمیم‌های استانی متصور است و خود را تماماً در آنچه که از آن به " جبران مافات با انتقان از هم نوع " یاد می‌شود صبح و عصر در کنار آتشدان خانه محصور نمی‌نماید.
جناب روشنفکر نیک بدانید وحدت واقعی سفلی و علیای بویر احمد مثل گذشته باقی خواهد ماند و با شعارهای پوپولیستی خدشه دار نخواهد شد. تاریخ بویراحمد آکنده از حمیت و غیرت و فداکاریهای دلیر مردان و شیر زنان نامدار بویراحمد سفلی است. مشحون از یکپارچکی و همدلی و همگامی است.... علیا و سفلی عجین است. اکنون بگونه ای است که هرگز نه توان‌ترمیم اعتماد و ادامه تعامل نیک مردان علیا حصول خواهد شد و نه قابلیت اقناع مردم شریف و عزیز سفلی میسور.
در حسینیه الزهرا (س) یاسوج (آبان ۱۳۹۸) از انحصار طلبی و تمامیت خواهی گلایه کردید، در مجلس شورای اسلامی (۱ مهر ۱۳۹۹) اذعان کردید این عملکرد و رفتار شماست که مبنای قضاوت مردم برای سنجش میزان انقلابی گری است...راستی جناب نماینده از شما سوالی است.. شما با توجه به نوع نگاه و رویکردتان (در سهم خواهی و انتصابات و چینش مدیران) البته آنهم در حد توانتان و در سطح شهرستان تا کنون خود را با شاخص‌های انقلابی گری تطبیق داده‌اید؟ اگر پایش عملکردتان انجام شود و عملتان با شعارتان انطباق داده شود راستی ایا دچار انحصار طلبی و تمامیت خواهی و بد بینی نشده‌اید؟ جایگاهتان در مختصات وعده‌های فرمایشی‌تان کجاست؟ چرا شما در بویر احمد و دنا با عملکردتان در حوزه چینش و عزل و انتصابات مدیران شهرستان شکاف علیا و سفلی ایجاد کرده‌اید؟ مگر همه ما از سفلی و علیا یکی نیستیم؟ جناب نماینده شعارهای شما و شاخصهای انقلابی گری و عملکردتان در مدت نمایندگی آیا از نظر شما قابلیت جمع شدن دارند؟ آیا در تضاد با هم نیستند؟
نیک خاطرتان هست که ندای وحدت سر دادید و دلیلتان را مخالفت با مطلق گرایی و البته شیوع و رسوخ تفکر الیگارشی در احزاب ذکر کردید... راستی جناب نماینده با توجه به تمام تحرکات جنابعالی و سهامداران مشمول بحث الیگارشی واقعی و عینی آیا خود نیز برای اولین بار در شهرستان در این دام خود ساخته نیافتاده اید؟ آیا اسیر تمامیت خواهی و انحصار طلبی نشده‌اید؟ آیا صدارت و ریاست از نوع الیگارشی خودتان در انتصابات و چانه زنی‌های اداری و سیاسی شهرستان‌های بویراحمد و دنا شیوع و رسوخ پیدا نکرده است؟ جناب نماینده شما که تمام و کمال به وسع زمان و توان در انحصار دایره‌ای، محدود محیط بوده‌اید، بجز دیدارهای تجربه اول با مقامات، آیا تا کنون فارغ از پیگیری‌های طایفه‌ای، بواسطه توانمندی‌ها و قابلیتهای نمایندگی خودتان، در معادلات استانی و تصمیمهای کلان ملی ایفای نقش کرده‌اید؟ می‌توانید گزارشی از عملکردتان را رسانه‌ای کنید؟ آیا با اقدامات انجام شده در سطح ادارات شهرستانهای بویراحمد و دنا جز ایجاد و ترویج و تفهیم دو قطبی سازی علیا و سفلی ذهنیتی برای عموم مردم شریف دو شهرستان ایجاد کرده‌اید؟
آیا در ادوار گذشته طیف وسیعی از نخبگان اداری و سیاسی و فرهنگی و ظرفیتهای کارآمد سفلی بحق و به شایستگی در مناصب بالای مدیریتی بکار گمارده نشدند؟ آیا به نظر شما میانگین کمیت و کیفیت ارتقاء ظرفیتهای مدیریتی حوزه سفلی در سطح استان و شهرستان در دوره چهار ساله نمایندگی شما می‌تواند بیشتر از میانگین در ادوار گذشته باشد؟ آیا ناخواسته شما اولین بار موجب تشتت و تفرق و انشقاق در بویراحمد نشده‌اید؟ پاسخ تبعات این بدعت‌های نو ظهور شما را چه کسی باید در ادوار بعدی بدهد؟ در ادوار قبل از شما توزیع فرصتها و مناصب مدیریتی را بر حسب جغرافیای منطقه مرور کرده‌اید؟ از شما می‌پرسم عدد وحدت و همبستگیها در قیاس با ادوار گذشته برای دو حوزه سفلی و علیا را می‌توانید برآورد و نتیجه عملکردتان را قضاوت کنید؟
جناب نماینده از نظر نگارنده این کلام، علیا و سفلی و ذهنیت ابتنای الیگارشی منطقه‌ای شما منسوخ است. به یقین در ادوار بعد از شما وحدت و یکپارچگی بویراحمد و دنا بازسازی و احیاء خواهد شد. بنظر می‌رسد این قبای بالا پوش کیاست، این اندام پر هیمنه را گرم نخواهد کرد. خلاء چهار ساله در چشم بهم زدنی برطرف و وحدت واقعی برادران و خواهران بویراحمد و دنای واحد محقق و مستمر خواهد شد.. جناب نماینده چه خوب بود عملکردتان منطبق با شعارهایتان در تضاد با نگاههای جزیره‌ای و منطقه‌ای و بقول خودتان الیگارشی بود. باید صراحتاً گفت که قضاوت نخبگان بویراحمد علیا بر این امر صحه گذاشته که به دام طایفه گرایی و انحصار گرایی افتاده‌اید و بزرگان و نخبگان علیا خود نیز در سکوت و مترصد عملکردتان نشسته‌اند تا که چه ببینند.... وعده‌هایی و عملکردی که با هم قابلیت جمع شدن ندارند و در تضادند، علیا ستیزی و انحصار گرایی را حتماً می‌بینند و همگی واقفند که دیر یا زود در عرصه شطرنج سیاست استان کهگیلویه و بویراحمد، بازی را واگذار خواهید کرد و در دایره محیطتان نیز عملکرد قابل دفاع پیرامونتان را نیز در کوتاه مدت عرضه نخواهید کرد. جناب نماینده، نخبگان علیا برای اولین بار به ترجمه واژه‌های شما و تمامیت خواهی شما مبهوت نشسته‌اند و سر در جیب مراقبت و تعمق دارند و در تأمل و تفکرند که مگر چه شده است که برای تصدی مسئولیت هر جایگاهی از دهیاری و بخشداری روستایی در شهرستان گرفته تا جایگاه‌های کلان و استانی و استانداری برای هر کدام از ده تا یکصد نفر کاندیدای سفلی به صف شده‌اند و رقابت قربن به دشمنی می‌کنند و دریغ از بودن یک نفر از کاندیدای حتی پوششی از بویراحمد علیا...
این نظاره گریهای عاقلانه و در سکوت حکایت از ناگفته‌هایی دارد که روزی به عمل برآید. تجربه نیز معتقد است سیب سیاست بعد از چهار سال هم تا به زمین برسد هزاران چرخ خواهد زد. ما علیا و سفلی نداریم. ما به هم وابسته‌ایم.. کاری نکنیم که به ناخواسته‌ای نادانسته دامن زده باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
United States
با سلام خدمت خانم حسینی عزیز .
نیک میدانید که در عشت سال گذشته چهارده مدیرکل علیا داشتیم و یک مدیر کل سفلی در ادراه ی صنعت و معدن که چهار معاون علیایی داشت .
نیک میدانید مجموعه ی تحت امر شما در تربیت بدنی استان و شهرستان بویراحمد تماما علیایی بودن .
نیک میدانید که حتی اقای جمشیدی دفتر دارت را هم بدلیل سفلی بودن عوض کردین و خواهر خودتونو جایگزین کردین .
نیک میدانی که جایگاه خودت و ایوب رضایی اصلا در حد معاون مدیر کل نبودین .
نیک میدانید که علیا و سفلی را فقط حاج زارع شوووووور کرد . البته در علیا هم فقط به تیرتاجی توجه کرد و بقیه واقعا محروم بودن .
التماس یه بیداری وجدان از شما دارم
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت...نیک میدانید خانم؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
كه به بازار آستان زدين فعلا جمع كنيد بعدش ادعاي سياسي و....خانم حسيني
Iran, Islamic Republic of
آقای ما محترم بار آخرتون باشه توهین ب زارع می کنید حالا بحثتون چ ربطی ب زارع داره ب ایشون توهین می کنید. 3 سال دیگه دست از پا دراز تر میاین و میگین بهمون کمک کنید و اگر زارع نباشه قطعا بخاطر این بی ادبی ها و بی حرمتی ها با ج منفی مواجه خواهید شد. این شکل دفاع شما از روشنفکر قطعا ب ضرر شما تمام خواهد شد و این کامنت ها رو ما برای روز مبادا نگه خواهیم داشت.
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا یه حرف حقی زد چرا اینقدر تاخت و تاز فکر کنم در ادارات نرفتین یا اگه رفتین چشم و گوش رو باز نمیکنین والله اگه در کل عمر چنین چیزی دیده باشم
علی از اداره کل
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این جواب .. بنده خودم شاهدم خانم حسینی کسی بود که آقای زارع بمعاونت بهش داد و گرنه نیروهای بهتر از ایشون در اداره کل زیاد بود .و مدیریت بسیار ضعیفی دارد چون همه نیروهای خوب تربیت بدنی با آمدنش حوزه تربیت بدنی استان را ترک کردند .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مشخص است که شب روز خواب نداری ودر ذهنت علیا سوفار رد نمی شه. ناراحت نباش انصافا من به او رای ندادم اما می بینم که شبانه روز بامسولین کشوری دنبال حل مشکلات است
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اولا خانم حسینی شما از قبل از انتخابات زیر نظر بودید که چه کسی را حمایت می کنید و بعدا مشخص شد که چه کسی را حمایت کردید و چه جلسه ای را تشکیل دادید !!!!
دوم خانم حسینی و همه کسانی که این خبر را می خوانند بیایند دفتر آقای روشنفکر تا تقسیم بندی پست هایی که تا الان اتفاق افتاده را نگاه کنند بنابراین فرافکنی و توهمات را نباید برای تشنج و تنش بکار ببریم و حق این مردم نیست که براشون فضاسازی کنیم و دروغ ها را نثارشان کنیم
سوم خانم حسینی شما احتمالا زمزمه تغییر خودتان را به پای همه مردم علیا حساب می کنید این درست و انصاف نیست
Iran, Islamic Republic of
الکی حرف نزن کل /وابیه بویراحمد پایین
Iran, Islamic Republic of
احسنت نویسنده حقایق را گفت
Iran, Islamic Republic of
عجله نکنید سال واپسه
Iran, Islamic Republic of
فرار رو ب جلو نکن ک تا هفته بعدی با اتاقت رو تحویل بدی
Iran, Islamic Republic of
مردم رای به تغییر دادن و این امری کاملا طبیعی هستش.
نمیدونم چرا سعی در مقابله با مردم رو دارید
با این طرز تفکر ره بجایی نخواهید برد
منطقه جلیل
Iran, Islamic Republic of
متاسفم اول برای خودم کاش به روشنفکر رای میدادم بعدشم متاسفم برای تو که اول امثال من را به بیراهه میکشید و کشاندند که رای به این آدم با خدا وبا اصالت ندادم دوم هم متاسفم برای تو وامثال تو واقعا حقایق آن است که در وجدان یکی مثل تو خوابیده
ولی بیدارتر از خود توست
بقیه نماینده ها حتی حاج زارع که حتی هدایت‌خواه که دم از اسلام میزنه
کل نیروها را عوض میکردن حتی آبدارچی
ولی آقای روشنفکر اینطور نبود بجای دروغ پردازی بروید به مسئولیت ها نگاه کنید کاری به حرف من هم نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
چه دروغی در آموزش پرورش بویراحمدازنگهبان تاریاست عوض شددرسته که تغییربایدباشه ولی چرامثلادراموزش متوسطه کارشناسان تغییرکردندواقای اوحدی هم با انکه خودی بود رفت وهمه ازسفلی جایگزین شدوشدبی عدالتی در آموزش و۶ساعت اضافه کار به کسانی داده شد که سال اول خدمتشون درمتوسطه بودیابه صورت سوری است آقای حمزه خانی واحساس پورازاموراداری برداشته شدندویاموسوی ارشدبایددومعاونت داشته باشه معاونت پرورشی و سرپرست مالی و..ندای وحدت فقط شعاربودمردم کورنیستند می بینندومی فهمند...خودکرده راباخودتدبیرنیست ازچاله افتادیم توچاه..
منصف
Iran, Islamic Republic of
زن گفتن تو سیاست نره اکه رفت سر کار سرش بندازه پاین کارش انجام بده ظهر هم بیا خونش
سوگند
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم چه ربطی به زن بودن داره؟ التمای تفکر
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدم خدایی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا زمزمه جابجایی شما به گوشتون خورده که ترسیدی واین متن رانوشتی نترس .جابجا نمیشی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جایگزینش مشخض شده و داره فرار رو به جلو میکنه
اداره کل
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی شما دیگه چراااا
حسین
Iran, Islamic Republic of
این وصله ها به روشنفکر نمی چسپد
محمد
Iran, Islamic Republic of
در مطالبتان انصاف را رعایت نکردید خواهرم از خدا بترس.
تقصیر روشنفکر چیست که از سفلی 100 نفر به صف ایستاده اند.
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی وقتی آقای زارعی به شما مسولیت دادند و حتی دیگران رو از خود ناراحت کردن و شمام در جواب از روشنفکر حمایت کردید. فعلا زوده تا چند ماه دیگر خواهید دید مواردی رو که فکرش رو هم نمیکردین
رضا
Iran, Islamic Republic of
اینایی که میفرمایید صف کشیدند طرفدارانش هستند.انتظار نداشته باش مخالفینش صف بکشند
Iran, Islamic Republic of
با قلم همه چیز را میتوان نوشت
ولی باید با وجدان و دور از تعصب بیجا نوشت
شما برو تو لیست و کسانی که سر کار هستند نگاه کن
تنها نماینده ای که بین همه ی نماینده ها نه تنها یاسوج دیدم که
دست به تعویض کلیت از بالا تا پایین نکرد جناب روشنفکر بود
مسئولیت های شهر تا......مرور کن و ببین کجا بد عمل کرده
تمام کسانی که میدونست خوبه همه رو نگه داشته
بقیه نماینده ها ازبالا تا پایین عوض میکردن
دارشاهی
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا مغرضانه قلم نزنیم
انصافا بروید نگاه به مسئولیت ها کنید
اگه خودمون بودیم این کاری که جناب نماینده کرده
هیچوقت نمی‌کردیم
انصاف بهترین خوشحالی برای وجدان هاییست
که از دست ماها ناله ها دارند
انصاف خوب چیزی است
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نگاه اقای روشنفکر به دور از شایسته سالاری هست و معطوف به یک طائفه خاص است.
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن بساطت را ...ذهنو رفتار و عمل شما جز تخریب چیزی نیست شماهای ک سالیان سال بر مردم ظلم را رواج داده اید با خدای خود خلوت کن و عادلانه قضاوت کن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عملکرد آقای روشنفکر نشان از پس رفت بویراحمد دارد.
طائفه ی گرایی سر به فلک گذاشته
Iran, Islamic Republic of
حتما دوره سياه قبلي در ووشنايي بودي جناب
Iran, Islamic Republic of
چته حتما لیاقت نداشتی جایی مسئولیت بگیری ...ناراحتی خوب تلاش کن قرار نیست تقسیم بشه هرکه لیاقت داره
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم دکتر حسینی
عالی نوشتید اما بدونید هر آنچه که قبلا جناب روشنفکر در زمان انتخابات بیان کردند تبلیغات بود و با واقعیت در تضاد است اما نحوه برخورد و چینش مدیران محلی ،شهرستانی ایشان در حال حاضر عین واقعیت هست و حاصل آن دو قطبی شدن شهر است که اصلا مناسب نیست.پیشنهاد می شود جناب دکتر روشنفکر با تامل بیشتر نسبت به این قضایا گام بردارند.
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
بفکر نان باش که خربزه آب است
مردم
Iran, Islamic Republic of
کسانی امسال سرکارخانم که برای منافع شخصی تشویش اذهان عمومی می کنند باید بازخواست شوند سرکار خودت میدونی دنبال چی بودی!! ما هم می دانیم !! جریان ندای وحدت نه چپ است و نه راست، نه سفلی است نه علیا بلکه متعلق به همه هست و به راه خودش با قدرت ادامه می ده هدفش حدف منفعت طلبانی امثال شماست که هیچی در چنته ندارید و فقط به دنبال منافع شخصی خودتون و خانواده هاتون هستید. به اصطلاح مدیر کاش از رزومه ات دفاع می کردی!!!
Iran, Islamic Republic of
چطور نه چپ است نه راست ولی مثل زنبور دور قالیباف میچرخه و التماس میکنه
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما با تحلیل خوبتون وحدت کجا غیراز طرفدار خودشون نمیزارن یکی پست داشته باشه
مخرا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خانم حسینی تا سه ماه دیگه قطعا یک تامرادی جایگزینت خواهد شد اخه این تامرادیهایی که پست می گیرند هم چندین ساله تو شهر می نشینن و ساکن علیا حساب می شن
Iran, Islamic Republic of
. با اين ادبياتت
بی طف
Iran, Islamic Republic of
باسلام چرا وقتی اومدی سر جای نفر قبل از خودت این حرف ها رو نزدی ... آسیاب به نوبت
ندای شفافیت
Iran, Islamic Republic of
رفتار برخی از افرادی که خود را منتسب به آقای روشنفکر می‌دانند جالب نیست و جای نگرانی دارد
بساط فامیل بازی و طایفه گرایی راه انداختن تبعات وحشتناکی دارد
در خود طایفه ی جناب نماینده بزرگان و اندیشمندان منصفی هستند که بار‌ها به تیم کاری آقای نماینده یادآوری کرده اند که بویراحمد جایی به نام علیا هم دارد
بار‌ها اظهار نگرانی کرده‌اند
جناب روشنفکر:
یک سال گذشت !!!
اما مطمئن باشید سه سال آینده پاسخ بسیار هوشمندانه ای از مردم دریافت خواهید کرد
روشنفکر واقعی
Iran, Islamic Republic of
متن را خواندم. با اینکه دست به قلمی دارم و از سیاست هم سر رشته ای. اما لذت بردم از غنای مطلب و ادبیات سرشار.
فارغ از آنچه ایشان کیست و چه مواضعی دارد از استنادات ایشان و محتوای نامه لذت فراوان بردم. خصوصا آنکه آن را یک بانوی لر نوشته اند‌.
احسن بر این قلم. احسن بر این شجاعت و احسن بر این تحلیل جامع.
قطعا آینده همان خواهد بود که ایشان نوشته است.
باور کنید اگر جناب روشنفکر به نکات ایشان توجه نکنند سرنوشت خوبی نخواهند داشت. همین
Iran, Islamic Republic of
تو هم نون بخوره تاج و زارع بودی حالا که دیدی منافعت بخطر افتاده این متن را نوشتی
Iran, Islamic Republic of
قبل از انتخابات همه میگفتید کاری کنید که تامرادی نرود مجلس الان میگی همه وابسته هستیم
Iran, Islamic Republic of
نقددرست ومنصفانه کن
بویراحمد علیا وسفلی مطرود شده است
هنوز که تغییرات جزئی وناچیز بوده است
Iran, Islamic Republic of
فقط مونده دست فروشا وراننده تاکسی ها
Iran, Islamic Republic of
فقط مونده دست فروشا و راننده تاکسی ها..
بشار
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر هیچ کاری نمیکنه مگر نفلق در بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نفاق رو شما ایجاد کردید که جهار سال یک بار به زیلایی سفر میکردید اونم هم دنبال رای بودید
دیار ایلم بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت خانم حسینی من از شما میخوام، یه نگاهی به گذشته کنید وبعد قضاوت در ضمن به لیست انتصابات و
تغییرات نیم نگاهی بندازین در لیست از کاکان تا مارگون ازسادات، محمود تا تنگ سرخ سپیدار بابکان قضاوت تنها یکطرفه درست نیست یا اطلاع کامل ندارین یا فریب ماموریت های غلط وسیاسی را خوردین ندای وحدت بویراحمد ودنا ومارگون ستودنی ست نه شکستنی
رهبر
Iran, Islamic Republic of
کی تا به حال سیده فریبا نویسنده شده راستی چقدارازاعتبارات آسیب های اجتماعی /تا برات لایحه نوشتند چه انصافی داری حداقل ما اطلاعات بیشتری از شرایط کاری شما داریم گل فرمودید را به تازگی آموخته اید چه شاگرد زرنگی مگه صندلی تان به لق لق افتاده
آسیب
Iran, Islamic Republic of
آسیب های اجتماعی در حوزه کاری خانم حسینی نیست. وقتی اطلاع نداری چرا حرف میزنی؟ مسئ.ل آسیب های اجتماعی لیدر آقای روشنفکر و از منطقه لوداب است
Iran, Islamic Republic of
قران نیست همیشه امثال جنابعالی در راس باشند
حالا ک شندید به همین زودی رخت بربندید بتکاپو افتادید
دبیر تربیت بدنی
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی محترم
با توجه به شناختی که از جنابعالی دارم، مطمئن هستم چند بار این متن انتصابی به خودتان را بخوانید، معنی برخی کلمات را اصلا متوجه نخواهید شد!
کاش در خصوص نقش روابط فامیلی در انتصاب خودتان اظهار نظر می فرمودی!؟
تا جایی که همه می دانند همه نمایندگان قبلی استان به شکل گسترده، اقارب و بستگان خویش را در مناصب گذاشتند!
الان با توجه به تضییع حقوق بخشی از جغرافیای این شهرستان ها (بویراحمد،دنا و مارگون) در مناصب اداری، از دیدگاه جنابعالی و برخی، انتصاب این افراد در مسولیت های اداری کاملاً غیر طبیعی به نظر میرسه
البته حق دارید!!
چون در گذشته حقوق این بخش از جغرافیای استان، بشدت تضییع شده و این روالی طبیعی برایتان گشته بود و الان تحمل واگذاری بخشی از مسولیت ها را به افرادی از این بخش از جامعه ندارید!؟
چون ؛ ترک عادت مرض است!!!؟؟؟
ان شاءالله موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
این اقارب نماینده قبلی رو بفرمائید کی ها بودن. زارع از همه طوایف استفاده کرد. فرمانداراش فامیلش بودن بخشدارها نسبتی با ایشون داشتن. چرا توهین میکنید شما اطرافیان آقای روشنفکر. این خانم که ب خودتون رای داد
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت خوب کوبندیش
حمید
Iran, Islamic Republic of
این بازی رو شما شروع کرده اید و پایانش با ماست....
سفلی و علیا شعار چهل سالتونه این تقسیم بندی رو علیا شروع کرد...
چطور یادتون نیومد تا ای یه سال که سفلی قیام کرد و روشنفکر رو روانه ی مجلس کرد....
محمد
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت یه شعار بود الان مردم فهمیدن چه اشتباهی کردن طایفه گرایی بیشترین ضربه را به مردم این استان میزنه تازه این اول کار هست
Iran, Islamic Republic of
شما ک رای ندادین کی به اشتباهتون پی ببرید
اونای ک به ندای وحدت رای دادند باز هم برای هدفشون جونشون رو میزارن
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
اول بره خت جمع جورکن بعدبیوسخن چینی کن خانم
بویراحمد مظلوم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جناب آقای دکتر روشنفکر در تضاد کامل با گفتمان ندای وحدت خود بیشترین تضاد و ستيز را با بویراحمد واحد و بخصوص علیا داشت و بر هیچ کسی هم پوشیده نیست و این امر از فکر و ذهن مردم بویراحمد پاک نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
واقعا احسنت به این قلم خدا شاهده شاید منفعت شخصی هم باشه در این قلم ولی آنچه گفته شد واقعیت بوده
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
خانم عزیز بره بچیلت نگه کن ای مطلکل سیچن زن
ککا
Iran, Islamic Republic of
دردو بر این قلم شیر زین بمان تا صبح دولتش بدمد که این فقط از سایه سحر است
ککا
Iran, Islamic Republic of
دردو بر این قلم شیر زین بمان تا صبح دولتش بدمد که این فقط از سایه سحر است
Iran, Islamic Republic of
سفلی و بویراحمد را داشته کردین بویراحمد را از وسط نصف کردین واقعا متاسفم در ادارات و جامعه تبعیض کاملا احساس میشه یعنی شما فکر نمیکنین چرخ روزگار میچرخه
دانش اموز
Iran, Islamic Republic of
مردم حقشون هست باید بفهمند که عاقلانه تصمیم بگیرند
Iran, Islamic Republic of
خودم کردم که لعنت بر خودم باد جناب روشنفکر
باید بسوزیم و بسازیم اما هیچوقت با مردم در نیفت صبر میکنیم به وقتش
Iran, Islamic Republic of
از یه معلم پرورشی با دکتری تاریخ معاصر اسلام انتظاری جز این دارید
پرورشی
Iran, Islamic Republic of
خودآقای روشنفکرهم‌معلم‌پرورشی بود..دیگه این عبارت راتکرارنکن..
Iran, Islamic Republic of
در این یکسال چیزهایی دیدم که والله قسم در طول عمرم ندیده بودم شماها در جامعه ترس انداختین در ادارات همینطور واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
ترس انجاست جناب كه فقط ٧٠نفر تيرتاجي در يك اداره بكار گرفته شدند انوقت كجا بودي
Iran, Islamic Republic of
درود بر تیرتاجی ها انصافا مودب بودن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف هست، که نویسنده خود از مدیران هست،بیش از ۴۲ سال عمر انقلاب مردم سفلی با بیشترین جمعیت کمترین مسئولیت ها را داشته اند،اکنون چند تا مسئولیت در سطح شهرستان و معاون ادارت از سفلی و علیا داده شده،شماها دنبال تخریب هستید،مردم بویراحمد واحد هستند،شما دنبال تخریب هستید، شماها از روز اول بدون در نظر گرفتن عملکرد بسیار مثبت ایشان فقط دنبال تضعیف و تخریب هستید، منفعت طلبی و تهدید منافع شما را وادار به زیر پا گذاشتن وجدان نهاده هست،مردم شریف بویراحمد علیا و سفلی واحد هستند و فریب شما منحصرطلبان و منفعت طلبان را نخواهند خورد،خداوند حاج روشنفکر صادق را یاری خواهد نمود.
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی خوب است که الان می فهمید چهل سال سفلی هاچه تحملی داشتند۰
Iran, Islamic Republic of
از شانس بد این خانم امروز کل سفلی تو مسجد امامت ۱۸ دعوت بودن
Iran, Islamic Republic of
هر چقد بیشتر علیه بویراحمد سفلی جبهه بگیرید قطعا متحد تر خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
اگه بالا پایین کنید قطعا دور بعد بویراحمد پایین بجای هشتاد درصد حمایت صددرصدی از ندای وحدت خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر امروز چقد عالی گفت؛ رقبای انتخاباتی حالا حالاها استراحت کنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما انچی ی واقیت بود بیان فرمودید قطعا کسانی که در این وسط منافع خود را در خطر می‌بينند مخالف حرف حق هستن قطعا کسانی که خود عامل این تبعیض هستن مخالف این قلم هستن اما عجله نکنین آسیاب به نوبت
Iran, Islamic Republic of
ای روزگار خدا بیامرزه پدر مادرتو جناب زارعی
نگران جایگاه بادآورده‌ای
Iran, Islamic Republic of
این یادداشت رو این خانم ننوشته. کسی براش نوشته.

ولی بهرحال بذار کسی انتقاد کنه که خودش نگاه عادلانه و عملکرد مثبت داره. ماشالله تکبر و ناتوانی در رفتار و کارنامه شما مشهود است.
Iran, Islamic Republic of
واقعیت همینه من احساس میکنم با اینکارتون دارین حساب کتاب میکنین شما با این برخورداتون دارین تبعیض راه میندازید شما با این افکارتون عزت مرکز استان رو خورد کردین شما با این افکارتون شهر را ۷۰ سال به عقب بردین
این افکار تاوان داره این بدعتی که به راه انداختین در آینده گریبانگیر همه میشه حتی خودتون
Iran, Islamic Republic of
چهل امثال شما چ گلی بر سر این استان زدین، ک حالا مقابل سفلی ایستادین.
شرم بر من چندین سال به علیا رای دادم
حتی اگه ندای وحدت من رو پذیرش نکنن این بار برای دکتر ندای وحدت و سفلی جان خواهم داد
Iran, Islamic Republic of
بیست سال خانم حسینی و امثالهم دارن میخورند بزارین چهار سال هم پا برهنگان مدیریت کنند چه اشکال داره
Iran, Islamic Republic of
وای بر شما از مردم بترسین بفکر آیندتون باشین نگذارید..
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی خدا بیامرزه پدر مادرتو که حرف حق رو بیان کردین البته کو گوش شنوا
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر کسانی که تبعیض و بدعت را در این شهر داره عادی میکنه
لعنت بر کسی که بنام شهید و شهدا سو استفاده میکنه
Iran, Islamic Republic of
واییییییییییی بر شما با این افکار طایفه گریتون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نقد با دروغ‌پراکنی متفاوته. بیچاره دانش‌آموزان شما.

یادداشت شما مصداق عینی ایجاد شکاف و نگرش متضاد قومیتی و جغرافیایی است.
متاسفم برای آموزش و پرورشی که فردی چون شما با این تفکرات خطرناک در اون مدیر بودید. وامصیبتا
خانم ارجمند
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی ،اگر اندکی در فضای سیاسی وحتی فقط اندکی در فضای مردمی بویراحمد بودید گمان نکنم میتوانستید خیلی راحت چنین متنی را ردیف کرده وبه اسم یک فرهنگی وبه خیال اینکه چنین متنی دفاع از گروهی ویا شخص خاصی باشد ویا رضای خدا....در دوره ی نماینده ی قبل وقبل تر خیلی از افراد شایسته وکاربلدکنار زده شدند وحتی از کاربیکار شدند ،درست برعکس جناب روشنفکرکه به دور از اقوام وطایفه ی خود افرادی را به عنوان مدیر یا غیر معرفی کرده که حتی در انتخابات رای به او نداده اند،کمی عاقلانه تر ومنصفانه تر لطفا خانم حسینی که از اول انتخابات/ آقای روشنفکر وهمین جریان بودید،مواظب قلبتون باشید
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم
پویان
Greece
اینجا همچی شایسته سالاری هست‌. عمر کوتاه شما هم رو به پایان است.
خواننده
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محترمه احتمالا هنوز از وظایف نمایندگی در مجلس شورای اسلامی اطلاع ندارند و یا خود را به بی اطلاعی زده اند. وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است نه عزل و نصب مدیران و ..
لطفا بیشتر مطالعه کنید شاید بهتر بیاندیشید.
Iran, Islamic Republic of
شک نکنین بویراحمد رو تفرقه انداختین شک نکنین علیا و سفلی عزت دارن کسانی که منفعت دارین یا نانی یا نانمی با عزت مردان بزرگ علیا و سفلی بازی کردین ما گوشت در ناخن هستیم عجله نکنین جوابتون در انتخابات بعدی داده خواهد شد مگر جناب حاج محمودی از بویراحمد پایین نبود مگر هدایت‌خواه نبود اما اوف بر کسانی که بویراحمد را دو شقه کردن برای یه نان یا نام
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادر نویسنده را بیامرزد . به سایت شجاع و نترس کبنا تبریک عرض میکنم که اگرچه مدت اندکی دچار استرس شدیم و نگران بودیم و کمی هم شک کردیم شاید خبری شده که موتور انتقادها خاموش شده ولی خدا را شکر مطمعن شدیم که قلب امید مردم استان یعنی کبنای عزیز همچنان می تپد و تحت تاثیر فشارها قرار نمیگیرد . درود بر نویسنده حرف دل همه مردم علیا را زد وبس
Iran, Islamic Republic of
سفلی و علیا یعنی چه لعنت بر کسانی که برای یک پست یا منصبی این دو را براه انداختین مردم سفلی و علیا آگاه هستن و میدونن چه کسانی در ادارات با عزت بویراحمد بازی میکنن
جناب روشنفکر علیا و سفلی را بیشتر این نگذارید اختلاف و فاصله بیفته
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر جابه جا نشدی وابقا شدی وشاید فرار رو به جلو. اون وقت روشنفکر آدم خوبی است سیده؟!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اگه برداشتنش حرفش حق بود اگه ابقا شد باز هم خدایی حرفش حق بوده
مگه خودتون نمیبینید دارید چکار میکنیت
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
صد افرین بر این قلم حقیقت گفته شده..درود به امید اتحاد بویراحمد بالا
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این قلم،درود
محجوب
Iran, Islamic Republic of
حالا شما شدی دوست بویراحمد علیا !!!!!!!
اقای دکتر روشنفکر در قلب ما بویراحمد علیا جا داره
تفرقه نیندازید ، قدری هم انصاف داشته باشید .
چون نیروهای فله ای را راهی جاههای مختلف نکرده؟
چرا در دوره نماینده قبلی این افاضات را نمی کردی ؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت محجوب
علی
Iran, Islamic Republic of
متن خوبی‌بود ولی فکر کنم نیروی جای خانم حسینی آماده واز لوداب میباشد
Iran, Islamic Republic of
گفتیش
طرفدار سر سخت ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم حسینی
من از طرفداران متعصب روشنفکر بودم ولی الان نحوه چیدمان نیروها گزینش افراد نا لایق و منحصر به طائفه خاص بدون توجه به تعهد و شایستگی،همه را پشیمان کرده است.
پاسخ دهندگان عزیز به متن خانم حسینی
احساسی واز روی تعصب فامیلی قلم زده اید.
من شخصا به خود نماینده و اعضای دفترش اعلام کردم ولی فایده ای نداشت.
حوزه انتخابیه دارای نیروهای خوب ومتخصص است که می‌توانند برای پیشرفت، آبادانی سربلندی استان موثر باشند اما متأسفانه فقط طایفه وجغرافیای محدود وخاصی مورد عنایت نماینده قرار می گیرند.
یقینا این طرز فکر و بی احترامیها در آینده نتیجه معکوسی برای جریان وحدت دارد.
در پایان از اعضای دفترش خواهش میکنم خودتان را به خواب نزنید.ما در بین مردم هستیم و حرف دل مردم را بدون سانسور می شنویم .شما باید روی تمام عزل و نصب ها نظارت داشته باشید وحقوق افراد را رعایت کنید.تمام ایراداتی که به نماینده حوزه وارد میشود ناشی از عدم برنامه ریزی دقیق وبی توجهی اعضای دفترش بوده که نیروهای متخصص ومتعهد جریان وحدت را نمی شناسند یا فراموش کرده اند.
در پایان به عنوان یک بویراحمد سفلایی از شما خواهش دارم عیب عده ای را به پای همگان ننویسید.مردان ،زنان ،جوانان و انسانهای شایسته و بایسته ای در سفلی است که لایق ستایش وتقدیرند پس بی گناه با به کار بردن لفظ علیا وسفلی به شان بالای آنها خدشه وارد نکنید.
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم شیوا
Iran, Islamic Republic of
بی شک کسانی که بانی دو شقه کردن هستن بخاطر یه تکه نان همه میکنن تا محکومت کنند و خودشان را بی گناه نشون بدن
Iran, Islamic Republic of
زارع خدا بیامرزه پدر و مادرته
لوداب
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت خانم حسینی
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
راستی طرف اسمتو نزن لوداب خودت هم میدونی من هم میدونم کجایی هستی خجالت بکشید انصاف داشته باشید چرا اسم دیار خودتو ننوشتی .........روشنفکر حتی کسانی را به کار گرفت که حتی به او رای نداده بودند کارهای روشنفکر واقعا برای اولین بار در کشور هست من و هیچکدوم از خانواده م بهش رای ندادند ولی یه شب نشسته بودیم و حرف از صحبت نصب مدیران و...‌‌..شد هممون گفتیم واقعا در مورد ایشونواشتباه میکردیم اونجور که به ما گفته بودن که اگه روشنفکر بیاد دیگه هیچ کارمندی از علیا در هیچ اداره ای نداریم ولی اینجور نبود هرچند کار نماینده عزل ونصب نبود و قانون گذاری بودولی بقیه نماینده ها همه را از دم حتی یک معلم معمولی را که مخالفان بودند به دورترین نقاط می‌فرستادند
لودابی
Iran, Islamic Republic of
بخدا عین حقیقت را گفتی درود بر این تفکر و قلم
مشتی روزگار
Iran, Islamic Republic of
مردم علیا و سفلی با هم گوشت در ناخن هستن با هم عجین شده اند
خدا نیامرزه کسانی که بخاطر نان و نام اختلاف انداختن
جناب روشنفکر مگر نمیبینی نیروهایت در ادارات چکار میکنن
دیاربابکان
Iran, Islamic Republic of
سلام آدم باید طبق وجدان حرف بزند نه طبق حسادت یاتعصب بیحای قومی وقبیله ای تنها نماینده ای که نیروهای خوب از علیا وسفلی مخصوصا علیا را نگه داشته روشنفکربوده..... بویراحمد سفلی ۶۰تا۷۰درصد جمعیت شهرستانهای بویراحمد دنا ومارگون نیست؟
دانشگاه علمی کاربردی استان چندنفر اهل بویراحمد سفلی است؟؟
دانشگاه یاسوج‌چندنفر؟
دانشگاه پیام نور استان چندنفر؟
دانشگاهدعلوم پزشکی یاسوج چندنفر؟
جهاد دانشگاهی استان چندنفر؟
اداره کل ارشادچندنفر؟
اداره کل میراث فرهنگی چندنفر؟
اداره صنعت و معدن وتجارت چندنفر؟
سازمان‌مدیریت و برنامه ریزی استان جند؟
انتقال خون استان چند نفر؟
اداره پست چندنفر؟
مخابرات استان چندنفر؟
حمل ونقل پایانه ها چندنفر؟
تامین اجتماعی استان چندنفر؟
اداره کل بیمه سلامت چندنفر؟
اداره کل بنیادمسکن؟
اداره کل مسکن وشهرسازی؟
دیوان محاسبات؟
شرکت برق؟
شرکتهای آب وفاضلاب؟
و...........
تحقیق شود بیینند که چند نفر اهل بویر احمدسفلی در این اداره هایی که بالا ذکر شد حضوردارند
...
Iran, Islamic Republic of
فقط کارشون قومیت گرایی هست.
علوم پزشکی..
بقیه ادارات هم همش فقط تامرادی
این کجاش وحدت هست.
این ندای تفرقه هست
سامر
Iran, Islamic Republic of
درودبرشماخانم حسینی .
متاسفانه ماداین مدت نماینده محترم اقای روشنفکر تنهاکاری که دیده ایم شکاف بزرگی بوده که این نماینده دربین مردم بویراحمدسفلی وعلیابه وجودآورده اون هم به دلیل تصمیمهای طایفه گرایی وعشیره ای که این اقاگرفته درواگذارکردن مسعولیتهای خطیری که دراین حوزه به افرادی که توان این مسعولیت راندارند وازعشیره وطایفه خود نماینده هست واین همان تزادوشکافیست که بین مردم شریف بویراحمدسفلی وعلیاایجادکرده .
این چهارسال هم تاچشم به هم بزنیم تمام می شودواین صندلیهابه هیچ کس وفانخواهدکرداما.
این چرخ فلک بالاوپایین میشه
بزرگمهر
Iran, Islamic Republic of
درودجناب سامر
شماکه ازسواد وتوانمندی حرف می زنی؛بی زحمت معنی مسعولیت را هم معنا بفرما.
عزیزم تاکنون استعمال این کلمه در مقوله مورد نظرتان را ندیده ام.
مسعولیت.....
شمو
Iran, Islamic Republic of
البته مسعولیت با مسؤولیت تضاد دارد نه تزاد........😉
فروزش
Iran, Islamic Republic of
حتما ایخون وردارنت
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار روشنفکر اصلا نیستم ولی اطلاع یافتم چون به خانم حسینی گفتن باید از معاونت آموزش و پرورش بری این همه داد و فریاد راه انداختن؛ سرکار خانم حسینی! در همه جای دنیا و همه حکومت ها همیشه جریان پیروز در فرایند دموکراسی رای گیری و انتخابات طبیعی است که قدرت را در دست بگیرند و اقلیت از قدرت کنارگیری کنند. لطفا منطقی باشیم.
بهادر
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگارنده ،
شکافی که‌جناب روشنفکر بین بویراحمد علیا و سفلی انداخته در زمان هیچ نماینده ای تاکنون سابقه نداشته،متاسفانه برخورد های جناب نماینده و اطرافیان ایشان باعث دو دستگی عمیقی شده که به نظر می رسد اگر چنین پیش رود عواقب جبران ناپذیری برای مردم شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون خواهد داشت.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی ؛ تو خودت به خاطر بویراحمد علیا از طریق زارع نماینده اسبق در این جایگاه قرار گرفتی و ورزش دانش آموزی را نابود و تعطیل کردی و هر روز درگیری در حوزه ات است و به زارع هم وفا نکردی و اگر بازرسی بیاید حضور و غیاب شما را کنترل کند خدایی در طول یک سال ۳۰ روز سر کار نیامدی و عملکرد صفری داری کل مربیان تربیت بدنی ناراضی هستند. از طرف مربیان ورزش
یاسین
Iran, Islamic Republic of
موقعی که شما رو منصوب کردن طایفه گرایی نبوده
زمزمه زلزله شنیدی بانو
بسه دیگه خوب
بزارین بقیه هم نفس بکشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود خانم دکتر،
محیط زیست،علوم پزشکی،آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و...نمونه های از ادارات می باشد که کلیه انتصابات آن طایفه گری است و همشون از طرفداران آقای روشنفکر می باشند
محمد
Iran, Islamic Republic of
عالی خانم دکتر،
ادارات کل حفاظت محیط زیست استان،علوم پزشکی،آموزش و پرورش و...نمونه های بارزی از دستگاههای دولتی در استان می باشد که تمامی جابه حایی ها در آنها طایفه گری و با هماهنگی شخص نماینده صورت گرفته
سلسله جبال زاگرس
United States
سرکار خانم سیده فریبا حسینی می دانستم یک خانم انقلابی و کاربلد هستید و با این متنی که نوشتید ثابت کردید که در نوشتن هم استاد و نویسنده منصفی هستید و شعار و فریاد ندای وحدت واقعی از قلم شما تراوش نموده نه کسانی که با نگ بلند ندای وحدت سر دادند ولی فتنه اختلاف را روشن می کنند. البته نماینده محترم فرد صاف و صادقی است ولی متأسفانه برخی افراد مسئله دار اطراف ایشان را گرفته اند و به ایشان برنامه می دهند و نمی دانم تعدای از افراد ارزشی و انقلابی که در انتخابات همراه ایشان بوده اند و افراد مذهبی و انقلابی که در دفاتر ایشان کار می کنند، چرا مشورت های لازم را به ایشان نمی دهند. شاید هم مشورت می دهند ولی ایشان گوش شنوایی ندارد و شاید هم زور و نفوذ افراد مسئله دار همراه ایشان خیلی پر زور است.به هر حال دوره ی نمایندگی دکتر روشنفکر می تواند دوره تقابل نیروهای انقلابی و غیر انقلابی همراه نماینده باشد. تقابل انقلابی ها و غیر انقلابی های جمع شده زیر پرچم ندای وحدت در این دوره مشخص می شود . چرا که اگر تقابلی بین این دو جریان نباشد، به انقلابیون اطراف ایشان باید شک کرد که چرا با غیر انقلابیون هم کاسه شده اند.
Iran, Islamic Republic of
اين كجا دلم بذارم😂😂😂انقلابي نداي وحدت وغير انقلابي نداي وحدت ....الحق نابغه اي
ع پ
Iran, Islamic Republic of
هر چه می خواهی از دل تنگ بگو خانم حسینی حتماً بوش میاد ک بردارنت جمع کن بساطت را خانمی
اداره کل
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم حسینی
لطفا اولا شما بگو در انتخابات مجلس در بویراحمد و دنا طرفدارکی بودی . .
ثانیا سر از کدوم ستاد بود که در نیاوردی
ثالثا . نهایتا در این استان رای دادی یا خیر . .
رابعا نگرانی از کار و مسئولیت شما در این اداره کل اصلا ارتباطی با انتخابات ندارد تا برسد آقای دکتر روشنفکر بنده خدا ، شما قبل از انتخابات باعث به هم ریختگی و نگرانی در حوزه معاونت تحت مدیریت تود شده بودی . .
لودابی
Iran, Islamic Republic of
انصافا آقای روشنفکر بین خود بویراحمد سفلی و حتی بین تامرادی ها هم تفرقه انداخته فکر کنم پایه گذار بدترین نوع تقابل در بین مردم شهرستان بویراحمد باشند فقط خدا بخیر کنه...
عععع
Iran, Islamic Republic of
فریبا حسینی قلم فرسایی مهملی کرده ایشون باید از کاندیدای مورد حمایت خود که با انواع و اقسام ترفند از جمله تامرادی هراسی و پخش پول و بالا و پایین کردن و....سعی می کرد به هر قیمتی نماینده شود می گفت ایشون باید بگوید کدام مدیر شهرستان یا استان جابجا یا عزل شده اند قطعا روشنفکر باید نیروی مورد نظر خود وهماهنگ را بیاورد این خواست هواداران روشنفکر است چرا حسینی از نماینده سابق انتقاد نکرد که چند مدیر کل ورئیس اداره مشخصا از طایفه ایشان بودند؟لابد جیزی شنیده حتما ترس این را دارد که خودش عزل شود خانم به اصطلاح دکتور اتفاقا یکی از نیروهایی که باید هرچه سریعتر کنار برود شما هستین و طبیعی است
بهادر پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی ما از علیا سازی و سفلی سازی الرژی داریم.
شماها سالهاست بر اریکه مناصب تکیه زده اید و ترک کرسی ها سیاست برایتان سخت شده..
حاج روشنفکر به دنبال حمایت از فرزندان شایسته بویراحمد است .
از سیالارستان تا چنارستان
از چال شاهی تا دارشاهی برایش تفاوت ندارد

تور تحریک کننده گان شما ماهی نخواهد گرفت

لطفا از چتین مطالب عاری از واقعیت و تشنج افرین بپرهیزید
Iran, Islamic Republic of
درود بین این مطالب جناب نماینده وطرفدا نش چنان شکافی بین بویراحمد بالا وپایین انداختند که در ادوار گذشته چنین سابقه ای وجود نداشت واقعا حق بویر احمد همینه خانم حسینی حرف همه مردم بویر احمد علیا رازد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بزارید اقای روشنفکر و سفلی یکه تازی کنند.فقط پایه های خودش رو تضعیف میکنه
Iran, Islamic Republic of
با این انتخاب مجلس
تنها میتونم بگم خودم کردم که لعنت بر خودم باد
علی
Iran, Islamic Republic of
کار ناپسندی هست که ایشون بخاطر از دست دادن پستشون میخواهند تفرقه علیا وسفلی راه بندازن، نمیدانم این خانم حسینی از کدوم طایفه هستند ولی بداند که بویراحمد واحده وهمشون گوشت وناخن هستند وبااین تفرقه اندازی بینشون خراب نمیشه
یا حق
Iran, Islamic Republic of
نظرات این خانم دور از انصاف و به احتمال زیاد ترس از تغییر موقعیت است. شاید هم تغییر نموده. آن چه عامه ی این حوزه به عیان مشاهده می کند پیگیری های مداوم و جذب اعتبارات لازم و بها دادن به مقام و موقعیت واقعی یک نماینده است.توازن در کاشت نیروهای علیا و سفلی در سمت های مدیریتی ، تلاش برای کشاندن مسولین کشوری به حوزه های مختلف نمایندگی، حضور فعال در کمیسیون های تاثیر گذار، سرکشی مداوم به نقاط مختلف تحت حوزه، و مشاهده و انعکاس ها ضعف ها و ده ها فعالیت مفید و موثر از خدمات بارز این نماینده فهیم است به طوری که تحسین توده ی مردم و حتی مسوولین کشور ی را در پی داشته است
حسین
Iran, Islamic Republic of
سخنان این خانم مغرضانه و دور از واقعیت است. نماینده ای موفق تر و زبردست از این نماینده برای پیگیری های استان وجود نداشته. خواهش می شود از زیاد خواهی و صحبت‌های غیر واقعی و تفرقه اندازانه بپرهیزید و اجازه دهید بخشی از مشکلات گسترده این دیار با فعالیت همچو نمایندگانی حل گردد
محمد
Iran, Islamic Republic of
تغییر مقام همچو مسولانی در اسرع وقت لازم است. چون در این چند سال هیچ گونه کارآیی برای مردم و بخصوص نسل جوان و ورزش استان و شهرستان نداشته اند.
Iran, Islamic Republic of
مگر بویراحمد سفلی ۶۰تا۷۰درصد جمعیت شهرستانهای بویراحمد دنا ومارگون نیست؟
دانشگاه علمی کاربردی استان چندنفر اهل بویراحمد سفلی است؟؟
دانشگاه یاسوج‌چندنفر؟
دانشگاه پیام نور استان چندنفر؟
دانشگاهدعلوم پزشکی یاسوج چندنفر؟
جهاد دانشگاهی استان چندنفر؟
اداره کل ارشادچندنفر؟
اداره کل میراث فرهنگی چندنفر؟
اداره صنعت و معدن وتجارت چندنفر؟
سازمان‌مدیریت و برنامه ریزی استان جند؟
انتقال خون استان چند نفر؟
اداره پست چندنفر؟
مخابرات استان چندنفر؟
حمل ونقل پایانه ها چندنفر؟
تامین اجتماعی استان چندنفر؟
اداره کل بیمه سلامت چندنفر؟
اداره کل بنیادمسکن؟
اداره کل مسکن وشهرسازی؟
دیوان محاسبات؟
شرکت برق؟
شرکتهای آب وفاضلاب؟
و...........
تحقیق شود بیینند که چند نفر اهل بویر احمدسفلی در این اداره هایی که بالا ذکر شد حضوردارند؟
انصاف!انصاف!
ندای وحدت ، انقلابی
Iran, Islamic Republic of
این خانم اول با زارع بود و زارع با اینکه لیسانس کشاورزی داره گذاشتش معاونت تربیت بدنی اداره کل بعد آمد به زارع.و رای داد به روشنفکر الان هم داره ندای وحدت نقد می کنه باید پرسید چطور یه نفر با لیسانس کشاورزی استخدام دبیر تربیت بدنی می شه حالا می گن ارشد تربیت بدنی گرفته مگه نباید مقاطع تحصیلی مرتبط باشند خدایا چقدر اجحاف در حق تحصیل کرده های استان
پاسخ ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
ایشان دکترای تربیت بدنی دارند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سراسر گفته ی شما تناقض و افتراق است. اگر می خواهید خودی نشان بدهید قلم به جدایی و دودسته گی نزنید.
بفرمایید خود شما به واسطه ی چه لابی هایی به این جایگاه رسیدید که حالا لرز رفتن احتمالی در وجودتان رخنه کرده است.
بنابراین نماینده ای خدومی که در این چند ماهی که قامت نمایندگی پوشیده و در کمیسیون های مهم مشغول شده خصوصا کمیسیون تلفیق که ارزوی نماینده گان دیگر است را بگذارید با ارامش کار کند و دست از تفاریق و تضارب و دوگانگی بردارید تا بتوانیم در کنار هم زندگی کنیم و نماینده ی محترم بتواند به ادامه ی خدمت بپردازد
لوداب
Iran, Islamic Republic of
روشنفکرنه مدیرعلیایی تنهانمی زاره اتفاقاازسایرطوایف بویراحمدسفلی هم توجه نمیکنه....ازیک روستایی هم طایفه ای دومدیرگذاشته وازسادات امامزاده علی حتی یک سریدارهم نگذاشته است...
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
لطفاً انصاف را چاشنی کار خود میکردی
کامل مغرضانه صحبت میکنید.با این حرفها نمی‌توانی شکاف بین اولیا وسفلی ایجاد کنی، همیشه که شما نباید مدیر باشی، درود بر سردار ندای وحدت
توت نده
Iran, Islamic Republic of
فقط یک جمله
جواب ابلهان خاموشی است
خانم حسینی باید بری تقلا نکن
تنگ سرخ
Iran, Islamic Republic of
خانم حسيني،تا الان خواب بودي ١٦سال حسيني وزارعي نماد كامل تمام جملاتي بود كه أفاضه نمودي...تبعيض وطايفه گرايي صريح وبسيار لخت در دوران دوستانت اقايان حسيني وزارعي به اوج رسيد وهمه مردم بويراحمد با تمام وجود احساس كردند خالا كه منافع حزبي وطايفه اي تون به خطر افتاد انگشت اتهام به سمت بت شكن انحصار هاي دهه گرفتي
Iran, Islamic Republic of
اسم آقای زارعی رو نیار م....
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این کامنت گذاری روشنفکر. جدا جالبید. یک کامنت رو به اسم چند شخص و چند مکان درج می کنید. این کارا قدیمی شده قطعا روشنفکر نماینده ای در حد نام بویراحمد نبوده و نیستن و اینکه چند شخص هماهنگ میشم و ب نام های مختلف کامنت گذاری می کنند زشت هست. در هر صورت خیلی مبتدی حمایت میکنن این چند بزرگوار
آشنا
Iran, Islamic Republic of
تفرقه بین طوایف ایجاد نکنید،من طرفدار آقای روشنفکر نبودم ولی ایشان عملکرد مثبتی تاکنون داشته اند . انتظار نداشته باشید کسانی که الان حدود 8 سال مدیر هستند باید بمانند ، فرصت رو به دیگران هم باید داد .
Iran, Islamic Republic of
دروغ نگید لطفا
بخشیانی
Iran, Islamic Republic of
همه این تخریب ها کما فی السابق به نفع ما تمام خواهد شد، چون این مدل افراد مردم را عوام فرض می کنند که قدرت تحلیل سیاسی ندارند، غافل از اینکه مردم در تحلیل مسائل سیاسی جلوتر از خودشان هستند. مردم تفاوت نقد و تخریب را می فهمند، با یک بار مطالعه مطلب می فهمند که درون مایه آن بغض و کینه توزی است ویا صداقت ؟ به همین دلیل نگارش چنین مطالبی از طرف این تیپ افراد عزم دوستان ندای وحدت را برای ادامه مسیر جزم تر خواهد نمود و دیگرانی هم که حامی ندای وحدت نبوده اند و لیکن ذره ای انصاف داشته باشند با مطالعه چنین مطالبی سره را از ناسره تشخیص می دهند و بدون شک در دام این دروغ پردازی ها قرار نخواهند گرفت.
دانش
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ، به نظر اینجانب متنی که این خانم منتشر کرده اند خلاصه شده ای از یک سناریوی اجتماعی است که گروهی ذینفع سالهاست در این حوزه در خفا تدارک دیده و با پشتوانه قوی مالی و تبلیغی و حتی سیاسی انتشار می دهند ، ما تمام اندیشمندان و متفکرین و اهالی نظر را دعوت می کنیم تحقیقی نه نظری و منصفانه قضاوت کنند چه کسانی و چه جماعتی و چه محدوده جغرافیایی از امکانات این حوزه برخوردار است و این برخورداری چه اندازه با عدالت و انصاف هم خوانی دارد، و چه کسانی مروج این اندیشه علیا و سفلی در طول این سالها بوده اند و از کیسه این مردم و حق این مردم هزینه کرده اند. همان محدوده جغرافیایی که توپ را به ناحق در زمینشان انداخته اند ۷۰درصد جمعیت این استان را دارند و درصد تحصیلکردگان آنان هم به همین نسبت است برنگردیم به در همین حال حاضر انصاف دهید چند در صد از مسئولیت های اجرایی این حوزه را در دست دارند، منابع و تسهیلات و صنایع و پیمان کاری ها و!! همینطور، چگونه است که این همه به چشم نیامده و چند تا انتصاب در سطح شهرستان و کارشناس شهرستانی این همه هیاهو به پا کرده، بیایید صداقت پیشه کنیم که صداقت پیشه ها جاودانند، گذشته و عملکرد و رفتار فردی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و اخلاقی نماینده محترم مردم روشن و در دسترس است و صداقت پیشگی و خرد ورزی و پاک دستی وی به اضافه کارنامه سراسر با افتخار و درخشانش برای هیچ با انصافی قابل انکار نیست، و در نهایت بیایید در فضای آرام و بی حاشیه انتقاد کنیم و رعایت انصاف داشته باشیم، (ابراهیم دانش )
تتن
Iran, Islamic Republic of
چه جالبه هرکس فقط با این متنها اسمشو می نویسه تا به قول معروف بگه منم هستم خنده داره بخدا
منصوری
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت به ندای خدمت تبدیل خواهد شد انشاله
رفیع زاده
Iran, Islamic Republic of
خانم شما واسه یه صندلی ناچیز مردم و چرا انداختی به جون هم به عنوان یک علیایی شرمم میاد وقتی این توهین ها را دیدم بس کنید
دولت آبادی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا

خواهر فرهنگی ورزشکارم ضمن عرض ادب

قصد خسته کردن دست خود واعصاب بقیه را نداشتم و ندارم ولی در حد یک بند که آخرش برسد نقطه سر خط برای سایر عزیزان می نویسم، وقتی از ستیز حرف می زنی هدفی جزء دو دستگی وتفرقه نداری، وقتی با قلمت می نویسی ستیز و خودت می خوانی حق گویی هدفی جزء انحراف ذهن مخاطبت نداری، اگر به فکر افتاده ای تا بدین وسیله در جایگاهت ارتقاء پیدا کنی به بیراهه زدی ومشمول ضرب المثل خاله‌ی مشهورمان شده ای.

خواهر عزیزم اولاً که تا الان بحث بویراحمد علیا وسفلی نبوده بحث بویراحمد بالا و دستگاه پایین بوده، دوما شما که اینقدر راهش را خوب بلد بودی و دَم از حق گویی می زنی چرا تا الان ننوشتی؟
وقتی هم جنست در بین راه زیلایی با بار 9 ماهه اش تلف می شد؟

جناب دکتر روشنفکر (سردار ندای وحدت) اگر هم تاکنون کاری کرده اند هدفی جزء همسان‌سازی نداشته اند، باشد که اول من و شما در دهات‌هایمان از امکانات حداقل برابر بهره ببریم بعد همان من و شما دست به قلم می شویم و مازاد آنرا ناحق می نامیم.

کلام آخر! دایره‌ای رسم شده با پرگار نوک روانت را خارج از سازمان خودت بکش شاید خدا خواست و خودتان هم همت کردید واقع بین شدی.


در پناه حق سالم و تندرست باشید
Yss
Iran, Islamic Republic of
احسنت به کلامت.
نگران نباشید شیر ک بیدار بشه سرو صدای جنگل خاموش میشه بزارید فعلا شاد باشن.
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی پستی که به شماداده شده بود در حد و اندازه شما نیست لقمه گنده برداشتی باید درش بیاری... لطفاً نظر نده تو یکی چه گلی کاشتی وعملکردشما چی بوده...اول معایب خودت را ببین بعد دیگران.....یه موقع سکته نکنید...داری دق می‌کنی
من
Iran, Islamic Republic of
ایروان جهاد کشاورزی سه مدیر شهرستان ویک مدیرکل عوض شده سه نفرش تامرادیه ومدیرسازمانی یکی دوتا عوض سده هم بویراحمد سفلی است خدا حفظشون کنه آدم باید حقیقته بگه ایروان حقیقت
ایروان حقیقت
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آنهایی که داد برآورده اند وبی انصافی میکند یک سوال راپاسخ دهند: با شروع ۴۲ بهار انقلاب وشعار وحدت وبرادری ،جمع شدن مرزهای جغرافیایی !!!!شاهد نگارش های منطقه ای وتفرقه افکنانه هستیم ،
مع الوصف !!!!!
اگر به قول نگارنده بویراحمد سفلی وعلیا ومرزبندی مدنظر شما !!!!
مگر بویراحمدسفلی بیش از ۵۰درصد جمعیت بویراحمد ودناوومارگون نمی باشد پس:
بگویند در:
دانشگاه علمی کاربردی استان
دانشگاه پیام نور استان
در دانشگاه یاسوج
در استانداری
در علوم پزشکی یاسوج
در جهاد دانشگاهی استان
درشرکتهای آب وفاضلابها
در شرکت مخابرات
در شرکت‌پست
در دیوان‌محاسبات
در صنعت معدن و تجارت
در شرکت برق
در سازمان مدیریت و برنامه ریزی
در فرمانداریهای بویراحمد ودنا
اداره را ه وشهرسازی
در بنیاد مسکن استان
در انتقال خون استان
اداره کل ارشاد استان
آب منطقه ای استان
جهاد کشاورزی
شرکت گاز
مراکز علمی دانشگاهی مانند پارک علم فناوری
چند نفراهل بویراحمد سفلی در این ادارات و نهادها حضوردارند؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
تو تمام اداره اموزش و پرورش را به ریختی به اندازه مورچه ای که در چوهر حرکت کند کار نکرده ای بعد میخواهی از روشنفکر ایراد بگیری نظرسنجی کن ببین یک درصد از نیروهای تربیت بدنی از تو راضی هستند .فرار رو به جلو نکن مدیون زارع پور باش وگرنه تا به حال رفته بودی که انشاالله میروی.
همکار
Iran, Islamic Republic of
سلام سرکارخانم حسینی جایگاهی که شما درآن ایفای نقش مینمودی به نطرت حق شما بود
خداخودش میدونه نه ،باید این سوال را باید از خودت بپرسی که چرا جای نخبگان را بیهوده اشغال کردی
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اولا که قرار نیست همیشه شما در راس باشی که حتی اولین فاکتورهای قانونی لازم جهت تصدی پست معاونت مدیرکلی را نداشتی.
ثانیا هر کسی که خانم فریبا حسینی را بشناسه میدونه که ایشون معنی بسیاری از واژه های این متن رو نمیدونه.

آقای روشنفکر تا دیروز خوب عمل می کرد حالا که قراره شما رو تغییر بدن شده قومیت گرا؟؟؟؟؟؟
دبیر تربیت بدنی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت رو خانم فریبا،حوزه ی تربیت بدنی با وجود مدیرانی امثال شما واقعا افت کرده ،ان شاالله دکتر روشنفکر با انتخاب یک مدیر ورزشی باعث بهبود تربیت جسمی وروانی بچه های مردم در مدارس بشه.باز هم میگم جمع کن بساطت رو ،ما بخوبی تورا شناخته ایم.
پاسخ دبیر تربیت بدنی
Iran, Islamic Republic of
شما دبیر تربیت بدنی نیستی وگرنه از سواد و عملکرد ایشان واقف بودی. خودتونو با این کامنتها خسته نکنید. مردم ما خودشان آگاه هستند
ابوطالب حقیقت
United States
خانم نسبتا محترم لطفا تکیه بر جای بزرگان نزنید شما در حدی نیستید که بتوانید شخصیتی مانند دکتر روشنفکر را نقد کنید خلاصه کلام بسنده میکنم به این بیت شعر که:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست
عرض خود میبری وزحمت ما میداری
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خ حسینی، از روی عقلت قلم بدست گرفتی یا از روی وجدانت،، متاسفم برات، برو از خدا از وجدانت طلب بخشش کن،، برو تو سایتای خبری استانمون ببین اقای روشنفکر با کیا جلسه میزاره چکار میکنه تو یاسوج،، تو هم حتما ترس داری از صندلیت، چون واقعا لیاقت صندلی شما انسانیت هست نه نه حسادت کینه بغض غرض،، هنوز یک ساله گذشته اگه کار نکرد اگه حقوق مردمو لگد مال کرد بعد برو رو تفکر خاصت،، چهارتا مثل شما باعث تبعیض کینه بین بویراحمد علیا سفلی میشه با منطق غلطتت،،،،
محمدهادی
United States
ضمن احترام به نظر نویسنده محترم نکاتی قابل عرض است:
1. آیا خانم حسینی زمانی که به این مسئولیت گمارده شد، نسبت به بویراحمد سفلی و علیا همین نظر را داشت؟
2. آیا اگر از طرف دکتر روشنفکر سیگنال مثبتی دریافت می کرد باز هم این متن را منتشر می کرد؟
۳. چند نفر از افراد شاغل در حوزه ایشان از بویراحمد سفلی هستند؟
4. مدیر دفتر ایشان که از بویراحمد سفلی بود به چه دلیلی برداشته شد و چه کسی جایگزین ایشان گردید؟
5. آیا ایشان قبول دارند که پست ها و مسئولیت ها ارث پدری و شخصی افراد نیست و هر آمدنی را رفتنی است؟
6. در طول ادوار گذشته چند مجموعا چند مدیر کل از حوزه سفلی داشتیم؟ آیا فرد شایسته ای در منطقه بویراحمد سفلی نبوده یا دلیل دیگری وجود داشته است؟
7. چطور در دوره های نمایندگی حاج زارع که بیشترین حمایت را بویراحمد سفلی از ایشان داشتند، کسی مثل خانم حسینی بیانیه ای خطاب به حاج زارع نمی نوشت؟ آیا کسی که بتواند با چند کلمه قلنبه سلنبه شخص مردمی مانند دکتر روشنفکر را متهم نماید وجود نداشت؟
8. خانم نویسنده به هیچ عنوان جانب انصاف را رعایت نکرده است و خواسته چاهی را که آب از آن نمی خورد با سنگ پر کند.
۹. هدف نویسنده نه تنها ایجاد وحدت بین علیا و سفلی نبوده بلکه ایشان می خواهند افرادی را با خود همراه کنند و برداشت شخصی خود را به دیگران قالب نمایند.
10. خانم حسینی حتم داشته باشید که اگر در دوره های قبل چیزی به اسم شایسته سالاری وجود داشت، شما لحظه هم این جایگاه فعلی را به چشم نمی دیدید. پس شما لطفا از شایسته سالاری دفاع نکنید.
11. سوال دیگری که از شما دارم این است که چرا قبل از این از افاضات سیاسی و الفاظ عاریتی جنابعالی (الیگارشی، پوپولیستی و....😂😂) مستفیض نمی شدیم و زمانی افاضه نمودید که جایگاه خود را در معرض خطر دیدید.
12. قسم می خورم که تا الان هیچ گونه نفعی از طرف دکتر روشنفکر به بنده و خانواده ام نرسیده ولی بین نمایندگان ادوار مجلس کسی را شایسته تر، منصف تر، کاردان تر و نسبت به عدالت متمایلتر از ایشان ندیده ام.
و من الله توفیق
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
به راستی خانم حسینی مگر شایسته سالاری را در چه میدانید؟؟؟ایا غیر از این است ک آنچه ک باب میل شما و امثال شماست شایسته سالاریست؟؟این جایگاه در حد شما نیست...آری درست میفرمایید شما رو تثبیت کنند ...نه خواهر من شما از معادلات سیاسی چیزی نمیدانید چرا ک این حقیر از بدو در جریان اتفاق شما در این سمت بوده‌ام مگر انقلاب شد ک فقط امثال شماها حکومت کنید ؟؟این انقلاب انقلاب مستضعفان است نه امثال شماها برید با وجدان خودتان در میان بگذارید ک این هشت سال چه ها که نکرده اید...دیگر کافیست
حقیقت
United States
من کاری به این دعوای علیا و سفلی ندارم. اما یکی از این عزیزان نوشته که جمعیت سفلی ۷۰ درصد جمعیت شهرستان بویراحمد و دنا است.
این مطلب کاملا اشتباه است.
در حالی که در حدود ۹۰ درصد سفلی در این دور به روشنفکر رای دادند و در حدود ۱۰ درصد هم از علیا و متفرقه، به وی رای دادند در مجموع آرا ایشان ۶۷ هزار رای بود که ۳۸ درصد کل آرا بود.
این یعنی اینکه جمعیت کل سفلی نسبت به علیا در حدود ۳۵ درصد است. لذا اگر علیا یکی شوند، تحت هیچ شرایطی از سفلی فردی قبول نخواهد شد.
لذا توصیه ام به دوستان نزدیک جناب روشنفکر این است که بر طبل علیا و سفلی نکوبند
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم حسینی
وقتی حق و حقوق رو با خیالات جمع میبندید
همون چیزی از صحبت شما فهمیده میشه،که بر علیه اش مطلب نوشته آید
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
احتمالا زمانی کخ خودت تشریف آوردی این صندلی را اشغال کردی عروسک رو صندلی بود نه خواهر این صندلی ارث پدر نیست تقصیر روشنفکر چیست توضعیف عمل کردی مدیر قصد تعویض را داره جنابعالی زمانی که امدی مدیر شدی حتی دفتر دار سفلایی را برداشتی وخواهر خودت را جایگزین کردی حالا بعد از این همه چپاول هنوز ناراحتی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
یک خانم باید دفتردارش خانم باشه. دوم برداشتش و پست بسیار بالاتری با خانه سازمانی در اختیارش گذاشت و بعد از قبولی روشنفکر اومد ..
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
لطفا اینقدر با الفاظ بازی نکنید
بعنوان یه بیطرف قضاوت بکنم.یکی ازپایین آمده بالباس وحدت
دیگری ازبالا بالباس یکپارچگی
درحقیقت هرکی میگه دوغ من ترش ترهست
کاملا معلومه که اونی که نقداین خانم می کنه طرفدارسفلی وکسی که حمایت می کنه طرفدارعلیا.وتا زمانی که طایفه گرایی هست همین مسائل وجود دارد.
هرنماینده ای هم سرکاراومده قطعا لیدرهای خودش را پست میده
هرکی هم بگه نه شترسواری دولا دولا کرده
ممی
United Kingdom
ندای وحدت یعنی اینکه همه با هم اجازه بدیم این خانم رو برندارند
من
Iran, Islamic Republic of
بقیه اداراته من نمیدانم ولی جهاد کشاورزی تاالان سه مدیرشهرستلن عوض شده که دوتا سفلی واز یک طایفه ی یک مدیر کل بازهم ازهمون طایفه سفلی ودوسه تا مدیر سازمان هم ازسفلی بقیه ادارت قطعا همین جوره ضمنا فقط این چند نفره موافقت کزده رئیس سازمان اگر بیشتر بود قطعا همینجوری بودناگفته نماند بنده اعتراضی ندارم فقط جهت روشنگری بود
رهیده از دشت روم
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام خدمت همه محاطبین کبنا نیوز

به عنوان یه فرد کوچکی از علیا

واقعا جای تاسف هست به خاطر یه صندلی بیاییم استان را بخواهیم علیا و سفلی کنیم من رای به اقاس روشنفکر ندادم ولی به خدا پشیمان شدم در این شرایط بد اقتصادی کشور خیلس پیگیر مشکلات مردم محروم و مطلوم مناطق زیلایی هست کمتر نماینده ای دیدم به این عجله ای دنبال مشکلات مردم باشه

این جا به جایی یه امر طلیعی هست و در همه دولت ها و نماینده ها هست

۸ ستل تو اینجا بودی کدام سفلی اوند چنین متن تخریبی و فتنه انگیز بزنه خواهش میکنم دست بردارید بزارید این اقا به خدماتش برسه هنوز زود هست بخواهید دست به تخریب نا جوان مردانه بزنیم

خداوند را در نظر چرا نمیگیرد خانم حسینی

ما مردم علیا را بد نام نکن برای یه صندلی


ما علیا و سفلی نداریم

تشکر ویژه از مسول سایت کبنا نیوز
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
اخ سی صندلی که ایچو بعد ۸ سال هنی ایخح تحویل ندهید مگه اینها زارع هستند که دست رفاقت دادید و دیدید زارع عمرش تمام شد ماه اخری لبیک به ندای وحدت گفتید و امید داشتید ۸ سال ندای وحدت را هم بچسبید به صندلی
طایفه آقایی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم هدف خانم از چنین مدینه ی فاضله ای که طرح کرده فقط و فقط انشقاق محض هست، تعجب هست که چرا الان و در این برهه دست به قلم شده( داخل پرانتز این هم بگم که سواد نوشتن چنین مرقومه ای از این خانم بعید هست،حالا کسی که دستی بر آستین داره نوشته و از جایگاه خانم معاون استفاده کرده) به هر حال این آقای روشنفکر انسان مجاهد و خستگی ناپذیری هست. هر چند بهش رای ندادم
ععع
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد بویراحمد است بالا و پایین ندارد اما بویراحمد سفلی اصالت و ریشه استان است بویراحمد سفلی جایگاه بزرگان بود خانم حسینی باید شرمنده باشد که اهانت بزرگی به اصالت بویراحمد کرده است باید هرچه سریعتر از این پستی که واقعاً حقش نیست کنار برود
علی
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی تو اساس تربیت بدنی رو به هم ریختی
. خواستی روشنفکر روهم گول بزنی .
شناسنامه را درسایت بزار با فیلم مستند
تو درتهران رای دادی به وکیلی حالا انتظار داری پست به شما بدهند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم حسینی که همه واقعیت ها را بیان کرده اند من خودم از بچه های بویراحمد سفلی هستم و از عملکرد آقای روشنفکر به شدت ناراضی هستم چون دنا را با تمدید خدمت آقای ریاضی نابود کرد و فقط به ایل وطایفه خودش فکر می کند تا جایی که می دانم مردم سیسخت و روستای کریک وتوابع به شدت از عملکرد ایشان ناراضی هستند.
Iran, Islamic Republic of
احسنتتتت..
درود بر شرفت خانم حسینی
خیلی خوب شرح حال استان و .... را بیان نمودین
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه که این همه کامنت مخالف خانم حسینی توسط ۱ نفر افراطی کور دل نگاشته وابیه..
اگه سر شه از داخل برف بیاره بیرون قطعا سی بینایی خوش و فهمیدن حقایق وش کمک ایکنه
Iran, Islamic Republic of
ب کوری تیل تمامی مخالفل خانم حسینی...
ایشون سر پست الانی شون ابقا خواهند شد..
تا سکته کنیت🤣🤣🤣🤣👊👊
Iran, Islamic Republic of
اگر نونی سی هم یکه ایخوان وردارنش اومه خک وباد کرده 🙈
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نره گاه
Iran, Islamic Republic of
مگه تا الان از طریق فراخوان عمومی مدیر انتخاب میکردند که حالا خانم حسینی مدعی شده اند.
یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به بقیه خانم محترم
فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
افرادی که کامنت توهین آمیز نوشتند اگر جز حسادت و تخریب ، استدلال و منطق و عملکردی دارید ارائه دهید. در نقد یا تحلیل مطلب کامنت بذارید نه با توهین و تخریب شخصیت نکارنده چرا که توهین و تخریب از ضعف است
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایی .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به اینکه خانم حسینی معاون مدیرکل آموزش وپرورش استان هستن بابیان مطالب خود زمینه شکاف وتفرقه را دراستان بوجود آورده اند لذاتخلف ایشان کاملا بارز بوده وباید ازطریق سازمان بازرسی کشور ووزارت اطلاعات مورد پیگیری وبا وی برخورد قانونی گردد.
جواب کارمند
Iran, Islamic Republic of
نظام مقدس جمهوری اسلامی فضا را برای بیان عقاید و انتقاد باز کرده است و رهبر عزیزم هم بارها فرمودند بنده را نقد کنید
تهمت های شما باید از طریق مراجع قانونی پیگیری شود یه سر به آموزش و پرورش بویراحمد بزن تا بفهمی چه خبره
تعاون
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم حسینی .....
فرزام
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آنهایی که داد برآورده اند وبی انصافی میکند یک سوال راپاسخ دهند: با شروع ۴۲ بهار انقلاب وشعار وحدت وبرادری ،جمع شدن مرزهای جغرافیایی !!!!شاهد نگارش های منطقه ای وتفرقه افکنانه هستیم ،
مع الوصف !!!!!
اگر به قول نگارنده بویراحمد سفلی وعلیا ومرزبندی مدنظر شما !!!!
مگر بویراحمدسفلی بیش از ۵۰درصد جمعیت بویراحمد ودناوومارگون نمی باشد پس:
بگویند در:
دانشگاه علمی کاربردی استان
دانشگاه پیام نور استان
در دانشگاه یاسوج
در استانداری
در علوم پزشکی یاسوج
در جهاد دانشگاهی استان
درشرکتهای آب وفاضلابها
در شرکت مخابرات
در شرکت‌پست
در دیوان‌محاسبات
در صنعت معدن و تجارت
در شرکت برق
در سازمان مدیریت و برنامه ریزی
در فرمانداریهای بویراحمد ودنا
اداره را ه وشهرسازی
در بنیاد مسکن استان
در انتقال خون استان
اداره کل ارشاد استان
آب منطقه ای استان
جهاد کشاورزی
شرکت گاز
مراکز علمی دانشگاهی مانند پارک علم فناوری
چند نفراهل بویراحمد سفلی در این ادارات و نهادها حضوردارند؟
تادلت بخاه هست حتمانمیشناسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم حسینی...
احسنت بر این قلم و سخنان رسا..
قدامیان پور
Iran, Islamic Republic of
جدایی از بحث بویر احمد بالا و پایین بنده دهدشتی و ساکن این شهر هستم. در این چند سال که ساکن این شهر بود در چند مورد مراجعه به مدیریت / افراد عمرم که در این شهر حتی مورد اخلاقی نیز داشت برخورد داشتم ولی الان و در اینترنت خواندم فقط به واسطه اینکه به اقای ایکس رای داده مدیر شهرستان دنا شده و واقعا با این کار از روشنفکر به شدت بیزار شدم و تاسف خوردم...
هلیااا
Iran, Islamic Republic of
هازا خواسی دست پیش بگری که نیان طرفت...نه قضاته خته بگه تا چن روز ده .اوسو که مفت پست ایگروتی باید فکر ای روزله ایکردی..صندلی همی خصلتشه...باد آورده یلش و همه بی وفاترن خانوم جان..
بویراحمد علیا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه همشهری های عزیز واقعا آقا دکتر روشنفکر در حق بویراحمد علیا کم کاری میکند و خودم به شاهد دیدم که بی توجهی دارن و دوست ندارن مشکلات حل کن از ایشون بپرسید مگه شما نماینده مردم نیستند که مجبوریم به نمایندگان دیگر شهر ها کشور متوسل بشویم غده ای از مردم فقط منافع خودشان میبنن درصورتی که نماینده باید عدالت علی علی السلام به جا بیاورن
ف.م
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر نیک بدانند که فقط متعلق به بویر احمد سفلی نیستند ،همانگونه که اگر حمایتهای بویر احمد علیا نبود میزان آرایشان خیلی خیلی پایینتر از اینی بود که کسب کردند ..پس لطفا جدایی جغرافیایی و دیدگاه منفک طلبانه خود و دوستانتان رو در ادارات اصلاح بفرمایید ،که قطعا این بار به منزل نخواهید رسید .
بابکان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
نمیدانم خانم حسینی تا الان که بکامش بود و تمام نخبه های سفلی گوشه نشین بودند چرا دست بقلم نمیشد
فقط یک مورد
چطور در اداره ی برق که مدیر عامل از نزدیکان زارعی بود تمام پستها بین طایفه خودشان تقسیم شده بود و بالای ۱۰۰ نفر از نزدیکان خود را سر کار برد و در کمتر از یک سال کار نیروهای جدید الورود خودی را اداره مرکزی پست دادند و بقیه نیروها خصوصا سفلی که بالای ۲۰ سال سابقه داشتند در کارگری و حمالی ماندند بطوری که اگر در اداره برق یکی از فامیلیهای را صدا بزنی حده اقل سه نفر برمیگردد و نگاهت میکند انوقت چرا خانم حسینی دست بقلم نشد
چطور کارگری که کمتر از یک سال سابقه دارد باید در اداره مرکزی برق پست ریاستی داشته باشد ایا این انصاف است
حامد
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کارش درسته، چرا ای متن برای زارع ننوشتی که علیا و سفلی را جدا کرده بود
لوداب
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم حسینی عزیز، دوستان واقعا کل انتصابات روشنفکر تامرادی ها هستن همین هفته گذشته از یک خانواده ۲ تا معاون مدیرکل گذاشته واقعا این کارا بدور از انصاف هست.
بعد هم شعار ندای وحدت سر میدهن این کارا ندای تفرقه در بویراحمد هست.
...
Iran, Islamic Republic of
در همه حوزه ها ۹۰ درصد انتصابات تامرادی ها هستن.
علوم پزشکی .کلا اختصاصی خودشون شده
تقلبی
Iran, Islamic Republic of
همه متن واقعیت فعلی در شهرستان بویر احمد و دنا است. در جهت تایید گفته های ایشان حتما سرکی به دانشگاه .. بزنید تا واقعیت این نامه را بچشید. دانشگاه خلوتگاه و جولانگاه بویر احمد سفلی شده و برای طایفه ای خاص خوابگاه شبانه روزی دایر کرده است. رئیس، معاون، مدیر گروه، مدرس حتما باید دارای رگ و ریشه از یک طایفه خاص باشید والا حذف خواهید شد. ۸۰ درصد مدرسین قبل که اغلب دارای جایگاه علمی برجسته بوده اند حذف و عده ای که حتی در معرفی خود مشکل دارند جایگزین آنها شده اند و البته تنها رزمه علمی آنها زندگی در روستاهای خاص بوده و وابستگی سببی و نسبی به طوایف خاص.
آری این است ندای وحدت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام ای بنازمت شیرزن واقعیت را تکرار کردی نگران نباش همین یک دوره است دور بعد بهرامی نماینده است با اتحاد بویراحمد بالا و سی سخت
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد بالا را بازارعی هستن یا منتظریان. پس لطفا الکی و جانب ما صحبت نکنید.
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی که سخنرانش فائزه هاشمی بی؟
بویراحمد ا
United States
حوزه ثلاث بویراحمد و یاسوج رو بلعیدهT شما سر چی دعوا می کنید!؟
تمامی سازمانها و ادارت و بانکها مخصوصا به ناحق و بدون رعایت شایستگی در اختیار نیروهای ثلاث کهگیلویه قرار گرفته و حق بچه های بویراحمد ساده دل رو خوردن و میخورن و..
بازم برید دعوا کنید. علیا و سفلی!
گرچه روشنفکر هم کم نزده اما این هم مثل قبلی ، شاید یکم شورتر و بدتر
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
باسلام ودرود به رهبر عزیزم احسنت به این قلم که گفتنی ها را گفتی بین حرف تا عمل خیلی فاصله هست تا چشم بهم بزنی چهار سال تمامه فکر کنم عمرش بعد از ریاست جمهوری تمام بشه کسی باید نماینده باشه که تراز ملی باشه نه نماینده عوض کردن چهار ریس مدرسه باشه
چرا؟
Iran, Islamic Republic of
چرا این ظلم تاریخی را نمی یبنید؟ در حق بویراحمدسفلی؟
چرا انصاف ند ارند بعضی.ها؟
تحقیق میدانی شود تا معلوم شود نظام ادرای شهرستان بویراحمد چنددرصدش اهل بویراحمد سفلی هست شاید جمعا ۳درصد کارمند وکارکنان ادارات شهرستان بویراحمد اهل بویراحمدسفلی نسیتند.
چرا؟
بروید وتحقیق کنید تا حقیقت روشن شود
مهراب اله
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما خدایی از یه معلم پرورشی چه انتظاری میشه داشت انتظار زیاد نداشته باشین ..
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاجایی که اطلاع دارم البطه اگراشتباه نکنم خانم حسینی اصالتن هم پدرهم مادر همیجانی هستند روستایی بعدازسپیدان جاده شیراز
محمد رهنوردی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی بی انصاف و بر مبنای جو مسموم آدمای اطراف و رویه قبلی خودتون اینجور نوشتید. اولا برید ببینید چند تا سفلی نشین مدیر شده و چنتا علیا.
شمام بزودی باید حذف بشید تا یاد بگیرید به نماینده شهرستان اتهام وارد نکنید.
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه عزیزان. اولا من باافتخارمیگویم گرمسیری هستم و افتخارم به این هست هیچوقت مبحث مزخرف گرمسیری و سردسیری را قبول نداشتم و میگم گفتن این مطالب از بی فرهنگی بعضیا هست.
در ثانی روشنفکر مرد عمل هست از روزی که منتخب مردم شد تلاش کرد ومشکلات مردم را حل کرد. درحوزه بویراحمدعلیا اینقدر کارشده که دیگه نیاز ندارند ودربویراحمد سفلی اینقدر محرومیت زیاده که بازم هرچی کاربشه بحقشون نرسیدند. این خانم زیاده روی کرده اگه میخواست تذکر بده وهدفش گرفتن مطالبات بویراحمدعلیاش بود چرا نیومده مستقیما با خودنناینده حرفاشو بزنه؟ پس دادن این بیانیه نشات گرفته از بی تدبیری بود. نظرات را خواندم خیلی خجالت کشیدم اول خواستم نظر ندهم ولی حیفم اومد از روشنفکری دفاع نکنم که فعالترین نماینده ادواری بویراحمدبود. سعی کنیم منطقی و منصفانه نظر بدهیم سیاسی بازی چرا؟ کی می‌خواییین ازاین نژاد پرستی دست بردارید. بذارید کارشو‌کنه نژنئن باشید روشنفکر مرد عمل ومطهربالندگی بویراحمده. پست ها اهمیت نداری خودتو بدنام کنید وبیانیه بی نتیجه بدین. ندای وحدت را بعضیا با حماقت وچاپلوسی نوزاد پرستی بهم نزنند شک نکن وحدت ایجاد شدنیه.اما نه با امثال افرادیکه تفکرات بچگانه دارند. ببخشید.یا هوووو
من حیث المجموع(عادل)
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی عزیز شاید برخی از حقایق را گفته باشید اما در برخی از این حقایق ایا ب خودتون هم ربط دادید ک چرا و چگونه این پست ب جنابعالی واگذار شده یا چرا رییس دفتر خودت با معاونین شخص جنابعالی جابجا شدن و تماما علیا قرار دادید و در کل ادارات بجز یک مدیرکل از سفلی بقیه مدیران استانی کلهم از علیا بودن همینطور اکثر معاونین ....خانم حسینی چرا از روز اولی ک این پست ب شما واگذار شد فکر نکردید ی روزم باید به دیگری واگذار کنید و درحال حاضر ک جایگاهتون ب همین نزدیکی ب خطر افتاده اومدی از جانب خودت بجای کل علیا صحبت کردید و فکر نکردید این متن جنابعالی ک صدالبته پشت پرده ای در کار هست و واقعا نویسنده این متن جنابعالی نیستید و شمارو علمدار کردند و قرعه بنامتون افتاد و باعث شدید خودتونو بیشتر خرابتر کنید و یا هدف و غرضتون فقط این بود ک دم اخریه دیدید ک صندلیتون به تقه افتاده خاستین ی نامی در کنید ....در اخر محضر همه دوستان گرامی عارضم ک همه ما میدونیم که هر نماینده ای باشه همینکارو میکند اگر اینطور نباشد چرا در انتخابات کاندیدای هر کسی یک انتخابی دارد و سنگ کاندید خودشو ب سینه میزنه ...بعله درسته برا منفعتشه ...مثل ی بازیه فوتبال برد و باخت داره ....اگ ببره سود کرده اگ ببازه ضرر نصیبش میشه پس چرا این همه گله و شکایت هست و همه مردم و بجون همدیگه میندازید....خداوکیلی اینو بهمتون میگم ایا همه ما قبل از انتخابات عاقبت برد و باختو نمیدونیم ....
التماس تفکر
من الله التوفیق ...
ع ... د
سعدی
Iran, Islamic Republic of
دور ده بسته بیو بره ظرفلته بشور
Iran, Islamic Republic of
فریبا خانم هنوز داری زبانه میکشی
حمید پیرایش
Romania
عملکرد دکتر روشنفکر بی نظیر است .
محبوبیت دکتر روشنفکر زیادتر شده
دور بعدی با ۸۰ هزار رای راهی بهارستان خواهد شد.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
عالی مهربانو
زیبانوشتی
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه بویراحمد علیا وحدت ندارند
و إلا باید یک کاندید بیشتر نفرستند تا شکستی تاریخی به ندای وحدت داده شود
و نتیجه کار خود را ببینند
تصاویر مسحور کننده "جیمز وب" منتشر شد

تصاویر مسحور کننده "جیمز وب" منتشر شد

نخستین تصویر تلسکوپ فضایی "جیمز وب" بامداد امروز سه‌شنبه منتشر شد و اکنون طبق وعده مقامات ...
آمریکا باید غُصه بخورد شما چرا ؟!

آمریکا باید غُصه بخورد شما چرا ؟!

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آقای ظریف و سایر دولتمردان آقای روحانی باید از آقای قالیباف ...
اینجا چه خبر است؟ سان نظامی برای ورود فرماندار به یک روستا + ویدئو

اینجا چه خبر است؟ سان نظامی برای ورود فرماندار به یک روستا + ویدئو

استقبال عجیب از فرماندار سوادکوه را می‌بینید.
1