کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

تشدید رقابت‌های انتخاباتی میان دوره‌ای در گچساران و باشت

23 بهمن 1399 ساعت 10:23

تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی انتخابات در گچساران شدت گرفته است و دیدارهای انتخاباتی زیادی در حال انجام است. در حالی که خیابان ها و کوچه های شهر رنگ فقر و بیکاری و مشکلات دیگر را دارد، اما در فضای مجازی و اینستاگرام انتخابات داغ داغ شده است.


تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی انتخابات در گچساران شدت گرفته است و دیدارهای انتخاباتی زیادی در حال انجام است. این در حالی است که خیابان‌ها و کوچه‌های شهر رنگ فقر و بیکاری و مشکلات دیگر را دارد، امّا در فضای مجازی و اینستاگرام انتخابات داغ داغ شده است.
به گزارش کبنانیوز، از طرفی غلامرضا و ساسان تاجگردون فعالیت‌های خود را در گچساران و باشت گسترش داده‌اند و تاجگردون هر دوهفته‌ای یکبار در گچساران است، تا بتواند فعالیت‌های انتخاباتی خود را پیش ببرد. هر چند گفته می‌شود تاجگردون یاران از جان گذشتۀ قدیم خود را دارد، اما دیده‌ها حاکی از آن است که برخی از یاران قدیم، از وی اعلام برائت کرده‌اند.
-
سیدقدرت حسینی، از دیگر کاندیداهای احتمالی، دیدارهای زیادی طی این مدت داشته است، و فعالیت‌های «حسینی» حاکی از پیوستن برخی از یاران تاجگردون به وی را دارد. از طرفی حسینی توانسته است با برخی از طرفداران کاندیداهای انتخابات گذشته دیدارهای داشته باشد و حمایت آنها را جذب کرده است. دیدار او با قشقایی های اکثرا اصولگرایی که سال گذشته با هومان عسکری همراه بودند، دیدار او با نیم‌دوری‌ها و همچنین اعلام حمایت تشکل سیاسی سروهای آزاد خبر از وحدت بیشتری در این جبهه می‌دهد. 
در این اثنی، دیگر کاندیداها از جمله رحیمی، محمدپور، جعفری و بابویی نیز فعالیت‌هایی داشته‌اند، ولی به نظر می‌آید دوقطبی انتخاباتی سیدقدرت حسینی - غلامرضا و ساسان تاجگردون در حال شکل‌گیری است؛ در صورتی که تاجگردونی‌ها بتوانند با مذاکرات و گفت و گو، از سد تایید صلاحیت بگذرند، به نظر می‌آید رقابت در این دو جبهه بیش از پیش خواهد شد.
-


کد مطلب: 430654

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430654/تشدید-رقابت-های-انتخاباتی-میان-دوره-ای-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1