کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هشمین روز از دهه فجر.

بهره برداری از ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی در باشت

19 بهمن 1399 ساعت 14:23

در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان باشت به بهره برداری رسید.


در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان باشت به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنانیوز، فرماندار شهرستان باشت روز یکشنبه 19 بهمن ماه در این خصوص افزود: این طرح‌ها در زمینه کشاورزی، دامپروری، خدماتی، عمرانی، راه، مسکن، ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدمات شهری و روستایی است.
مسعود حسینی اعتبار این طرحها را بیش از ۴۴۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۴۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم و ۱۱۲ شغل موقت ایجاد می‌شود.
سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه از این تعداد چهار طرح با ۲۴۰ میلیارد ریال اقتصادی و اشتغالزاست اظهار داشت:با بهره برداری از این طرح ها ۲۶ شغل مستقیم،۱۵ شغل غیرمستقیم و ۱۱۲ شغل موقت ایجاد می شود.
وی بیان کرد: واحد تولیدی پرورش قارچ ، کارخانه خوراک دام،طیور و آبزیان و یک مجتمع خدمات رفاهی از جمله طرح های اقتصادی و اشتغالزای دهه فجر انقلاب اسلامی در باشت است.
فرماندار باشت عنوان کرد:توسعه و احداث شبکه برق  روستاهای چشمه رشته شادگان کوهسرک علیا و سفلی، گازرسانی به چهار روستا، ۲ مدرسه, طرح سنگ ملاتی روستای چاه تلخ، ده بزرگ، آبدهگاه،، توسعه و احداث پایگاه جاده لار و ساماندهی گلزار شهدای روستای ده بزرگ از دیگر طرح های افتتاحی در این شهرستان است.
حسینی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه های کشاورزی، راهسازی،بهداشت و درمان،توسعه روستایی و شهری و ورزشی خدمات ماندگاری انجام داده است.
حسینی افزود:احداث پارک های بزرگ و کوچک،زمین چمن های مصنوعی،احداث و روکش آسفالت معابر محور های ارتباطی روستایی و شهری از خدمات برجسته دولت در این شهرستان بوده است.
 

 


کد مطلب: 430507

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430507/بهره-برداری-۱۷-طرح-عمرانی-اقتصادی-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1