کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با محسن رضایی برگزار شد

پیشوا در نشست اصولگرایان با محسن رضایی: جامعه در انتظار یک شوک سیاسی / بین نخبگان انقلاب و بدنه اجتماعی فاصله افتاده است

11 بهمن 1399 ساعت 12:56

امروزه بین گفتمان و نخبگان انقلابی با بدنه اجتماعی فاصله ایجاد شده و باید در تلاش باشیم این فاصله کاهش پیدا کند، و باید دنبال بهترین راه حل برای کاهش این فاصله باشیم.


جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه جمعه (10 بهمن ماه 99) جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
حبیب الله پیشوا از وکلای مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای مرکزی وحدت اصولگرایان در این نشست، اظهار داشت: امروز، جامعه در انتظار یک شوک سیاسی در انتخابات است، این شوک قاعدتاً باید توسط جریان اصولگرایی اتفاق بیفتد.
 وی خطاب به محسن رضایی خاطرنشان کرد: این شوک سیاسی از طرف جریان اصولگرایی با وحدت به وجود خواهد آمد و نه با تکثرگرایی. 
پیشوا در ادامه گفت: امروز جامعه ما دچار یک سردرگمی برای آینده سیاسی خود چه از نظر داخلی و چه از نظر بین المللی هست، و شما برای برون رفت از این سردرگمی چه راهکاری دارید؟

  
 
وی گفت: چهل سال است که اذعان داریم شرایط حساس است و مردم اکثر چهره‌ها و برنامه‌هایشان را امتحان کرده‌اند و بعد از ریاست جمهوری مقام معظم رهبری، دولت‌های با شعار سازندگی، فضای باز سیاسی، عدالت ورزی و نهایتاً تدبیر و امید با رأی مردم سرکار آمدند، اما عملکردها قابل قبول مردم نبوده‌است.
 حبیب الله پیشوا در ادامه خطاب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رویکرد و راهبرد جدید برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات، کاهش فساد، رونق اقتصادی، و بهبود معیشت مردم چیست؟
 وی افزود: امروزه بین گفتمان و نخبگان انقلابی با بدنه اجتماعی فاصله ایجاد شده و باید در تلاش باشیم این فاصله کاهش پیدا کند، و همچنین دنبال بهترین راه حل برای کاهش این فاصله باشیم.


کد مطلب: 430236

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430236/پیشوا-نشست-اصولگرایان-محسن-رضایی-جامعه-انتظار-یک-شوک-سیاسی-بین-نخبگان-انقلاب-بدنه-اجتماعی-فاصله-افتاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1