کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پیگرد قانونی تیراندازی در مراسم عزا و عروسی

8 بهمن 1399 ساعت 14:53

دادستان یاسوج گفت: صاحبان مراسم عزا و عروسی که در مراسم آنها، اقدام به تیراندازی با سلاح می‌شود، نیز مجرم محسوب و تحت پیگرد قرار می‌گیرند.


دادستان یاسوج گفت: صاحبان مراسم عزا و عروسی که در مراسم آنها، اقدام به تیراندازی با سلاح می‌شود، نیز مجرم محسوب و تحت پیگرد قرار می‌گیرند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، در پی گزارشات مردمی به ضابطان قضایی مبنی بر تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه و عروسی، موضوع در دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و پلیس اطلاعات قرار گرفت.
سید علی ملک حسینی با اعلام این خبر در ادامه اظهار کرد: در پی پخش کلیپی از تیراندازی با سلاح، در یکی از مراسمات تشییع جنازه در مرکز استان، پس از گزارش پلیس اطلاعات نیروی انتظامی، دستورات قضایی لازم صادر و در مرحله اول تعدادی از متهمین شناسایی و دستگیر شدند.
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این افراد به اتهام قدرت نمایی با سلاح تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به زندان معرفی شدند.
ملک حسینی با اشاره به این که استفاده غیرمجاز و ناصحیح از سلاح به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود، به افرادی که در این گونه مراسمات تشییع و عروسی اقدام به تیراندازی می‌نمایند، هشدار داد و تصریح کرد: با افرادی که با این گونه اقدامات، موجب ناامنی در سطح استان و همچنین ارائه چهره زشت و ناپسند از مردم و استان شوند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
وی گفت: این افراد بدانند که دیر یا زود شناسایی، دستگیر، بازداشت و اسلحه‌ی مورد استفاده‌ی آنان ضبط خواهد شد.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: صاحبان مراسم عزا و عروسی که در مراسم آنها، اقدام به تیراندازی با سلاح می‌شود، نیز مجرم محسوب و تحت پیگرد قرار می‌گیرند.
ملک حسینی از زحمات نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و سرعت عمل در شناسایی و دستگیری متهمین تقدیر نمود و اظهار داشت: در این پرونده 5 نفر از افرادی که در مراسم تشییع جنازه اقدام به تیراندازی با سلاح نموده بودند، دستگیر و بازداشت شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: اقدامات قضایی و انتظامی برای شناسایی و دستگیری سایر کسانی که در مراسمات مزبور اقدام به نیراندازی نموده‌اند، در حال انجام است.
 


کد مطلب: 430138

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430138/پیگرد-قانونی-تیراندازی-مراسم-عزا-عروسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1