کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

پلشتی زمین‌های خالی؛ گلایه مردم و سنگینی گوش مسئولان دهدشت

7 بهمن 1399 ساعت 23:19

دادستان کهگیلویه اظهار کرد: کنده کاری در سطح شهر زیاد است، شاهد چند تصادف از سمت ورودی سوق بودم، شهرداری باید این موارد را جمع کند.


کنده‌کاری‌های رها شده یکی از معضلات همیشگی است که به بند ناف شهر دهدشت گره خورده است.
همچنین، زمین‌های رها شده در محدوده شهر دهدشت  هم که محلی برای انبار زباله و معتادان شده، تکه پازل دیگری از نازیبایی شهر دهدشت است.
به گزارش کبنا، این زخم‌های کهنه و رها شده بر پیکره شهر، همیشه داد مردم را بلند می‌کند، اما سنگینیِ گوش مسئولان بیش از آن است که دل به ناله شهروندان دهند.
یکی از شهروندان به خبرنگار کبنا گفت: متاسفانه شاهدیم خالی بودن زمین‌های بسیاری در سطح شهر این فرصت را به هنجارشکنان می‌دهد تا  زباله‌های خود را در این مکان بریزند که این امر در فصول گرم سال علاوه بر ایجاد و بوی نامطبوع، موجب جمع شدن حشرات موذی می‌شود که نه تنها چهره پلشتی به شهر می‌دهد بلکه سلامت کودکان و شهروندان را نیز تهدید می‌کند.
یکی دیگر از شهروندان نیز به خبرنگار کبنا، گفت: این زمین‌ها منشأ گرد و خاک هستند و با توجه به این که شهرداری موظف به حصارکشی در اطراف زمین‌های رها شده سطح شهر است ولی متأسفانه شاهدیم در بیشتر نقاط شهری این معضل هنوز وجود دارد.
دادستان کهگیلویه نیز در این خصوص اظهار کرد: کنده کاری در سطح شهر زیاد است، شاهد چند تصادف از سمت ورودی سوق بودم، شهرداری باید این موارد را جمع کند.
سعادتیان به معضل زمین‌های خالی رهاشده که در شهر هستند هم اشاره کرد و گفت: این زمین‌های خالی، محل تجمع افراد معتاد و همچنین زباله است.
وی بیان کرد: باید مالکین شناسایی شوند و اقدام به محصور کردن این زمین‌ها نمایند.

----------------------------------------
گزارش از سیده فاطمه خطیبی
 


کد مطلب: 430110

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430110/پلشتی-زمین-های-خالی-گلایه-مردم-سنگینی-گوش-مسئولان-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1