تاریخ انتشار
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۴۲۹۹۵۶
در خطبه‌های نماز جمعه ۳ بهمن چیتاب؛

چرا شبی که اعلام می کنند کمر گرانی را می‌شکنیم دقایقی بعد اجناس گرانتر می‌شوند

۱
۱
چرا شبی که اعلام می کنند کمر گرانی را می‌شکنیم دقایقی بعد اجناس گرانتر می‌شوند
کبنا ؛نماز جمعه این هفته (3 بهمن‌ماه 99) چیتاب به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدفرج الله پژمـان برگزار شد.
به گزارش کِبنـا از چیتاب، حجت الاسلام و المسلمین سیدفرج الله پژمـان درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۳ بهمن ۹۹ چیتاب با اشاره به آیه ۲۶۱ سوره بقره و تأثیرات انفاق گفت: انفاق در راه خدا مانند کاشت یک دانه در دل زمین است که ثمره آن رویش خوشه‌های فراوان است.
وی افزود: ترک انفاق منجر به هلاکت انداختن انسان بدست خودش است زیرا ترک این سنت حَسَنِه باعثِ ایجاد فاصله طبقاتی، و احیاء این سنت عامل برابری عدالت اجتماعی در جامعه می‌شود.
این خطیب جمعه با اشاره به اقدام دولت آمریکا در بروز رفتارهای تحریک آمیز اخیر هم گفت: نمایش مجبورانه امریکا در اعزام بمب افکن ها، دستور متوقف کردن ناو هواپیمابر در اقیانوس هند، و نغض حریم هوایی آسمان کشورها با رویکرد سنجش قدرت جمهوری اسلامی و به ضَم خود مثلا رخنه در نظام می‌دانست که با نمایش اقتدار ارتش جمهوری اسلامی مأیوسانه حساب کاردستش آمد.
خطیب جمعه کبگیان، پرواز پهبادها و هواپیماهای ارتش، باشلیک موشک‌های کروز و اژدر همزمان با ورود یگان بازدارنده نیروی (هوافضای سپاه) درشلیک موشک‌های کرار، ابابیل و سیمرغ را جواب دندان شکن به امریکا دانست و گفت: رزمایش ارتش قدیرجمهوری اسلامی ایران در بردارنده‌ی سه پیام؛ اثبات قدرت پهبادی کشور، توان دفاعی نیروی‌های متعدد کشور، و مهمتر از همه قدرت آمادگی دفاعی تهاجمی جمهوری اسلامی ایران رابه جهانیان ثابت کرد. حجت الاسلام پژمان با اشاره به اوضاع کنونی اقتصادی حاکم بر کشور خطاب به مسئولان امر هم گفت: آیا در میان دولتمردان گوش شنوایی هست که داد و بیداد مردم فقیر را بشنود؟
وی خاطرنشان کرد: چرا هرشبی که دولتمردان ما اعلام می کنند ما با مدیریت بازار کمر گرانی را می‌شکنیم دقایقی بعد گرانتر می‌شود؟.
خطیب جمعه چیتاب افزود: درحالیکه در کشور خاصه استان ما امروزه امرارمعاش مردمان با دامداری و کشاورزیست ولی متاسفانه با وضعیت مایوسانه بیزاری از داشت (دام) و کاشت (کشاورزان) روبرو هستیم که علتش پایین بودن قدرت خرید و گرانی نابسامان مایحتاج دامداری وکشاورزیست.
حجت الاسلام پژمان در رابطه با بازار افسارگسیخته استان هم گفت: از آقای استاندار خواهشمندیم با گماردن ناظرینی برنظارت کنندگان اوضاع بی مدیریتی و سوء مدیریتی را از چهره "بنام نظارت" اصلاح کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر نظارت دقیق باشد اوضاع چنین نخواهد شد زیرا ناظری که بنام نظارت بی کفایت باشد خودش عامل گران فروشی‌ست.
وی افزود کی و کجا چند مغازه را پلمپ، یا چند انبار محتکرین را مسدود کردید؟.
حجت الاسلام پژمان افزود: چرا در سایه فروش سلیقه‌ای بازاریان و تعیین خودسرانه قیمتها فقر مردم به فلک رسیده و هرکسی برای خودش یک برنامه‌ای می‌ریزد؟.
لازم به ذکراست در بین الصلاتین از کربلایی فایز رهگشای مسئول موکب فاطمیه بخش کبگیان، و محمدقاسم محرمی نیا مسئول دفترامام جمعه به پاس زحمات و رسم ادب با اهداء لوح یابود از طرف شورا و شهرداری چیتاب تجلیل شد.
-----------------
پایان خبر: اسماعیل رسامـ.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
خودتو بگو به ما میگی
صندلی رئیس جمهوری چند؟

صندلی رئیس جمهوری چند؟

مردم در انتخابات‌های اخیر به هر چیزی نه گفتند، نه تنها پس زده نشد بلکه به کانون‌های قدرت ...
رخوت سیاسی

رخوت سیاسی

رخوت موجود ممکن است در ایام انتخابات جای خود را به یک رونق برای یک جریان سیاسی یا یکی ...
عکس| سایت رهبر انقلاب: انتقام از ترامپ حتمی است

عکس| سایت رهبر انقلاب: انتقام از ترامپ حتمی است

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب پس از خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید پوستری با عنوان ...
1