تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۴۲۹۹۳۴
سفر معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به چرام؛

حاجی زاده: باید ورودی‌های شهرهای کهگیلویه و بویراحمد باید مناسب هر شهر ساخته شود

۰
حاجی زاده: باید ورودی‌های شهرهای کهگیلویه و بویراحمد باید مناسب هر شهر ساخته شود
کبنا ؛کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از اولین روزهای کاری خود با حضور در محور ملی پاتاوه- دهدشت روند ساخت و تکمیل این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنا، حاجی زاده در این سفر گفت: به دستور استاندار محترم، با توجه به پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در بحث زیرساخت‌ها بخصوص در بحث جاده‌ها، امروز به اتفاق مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، و معاونین راه و شهرسازی استان بازدیدی از جاده پاتاوه_دهدشت داشتیم.
حاجی‌زاده که در این سفر مدیران‌کل مرتبط همراهی می‌کردند از محور پاتاوه- دهدشت به عنوان محوری شریانی یاد کرد که هم در حوزه ملی و هم استانی سهم بسزایی در توسعه خواهد داشت.
وی گفت: این محور از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و می‌طلبد به همین دلیل همت بیشتری برای تکمیل آن به خرج داده شود.
    
معاون عمرانی استاندار در این بازدید تاکید داشت: برای فعال‌تر شدن و افزایش اکیپ‌ها و سرعت به فعالیت این پروژه توصیه‌های لازم داده شد و ان شاء الله با تاکید استاندار محترم برنامه ریزی خواهیم کرد که با بازدیدها و نظارت‌های بیشتر این پروژه مهم که از پروژه‌های مهم کشور در حوزه راهسازی هم می‌باشد هر چه سریعتر به نتیجه و به بهره برداری برسد.
حاجی زاده در بازدید از ورودی‌های دو شهر دهدشت و چرام ضمن تاکید بر همکاری و مساعدت همه‌ی مدیران مرتبط گفت: ورودی هر شهرستان به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدامات اساسی صورت گیرد، بنابراین ورودی هر شهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان دهنده ویژگی‌های آن شهر باشد.
   
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از جاده چرام به سمت چشمه بلقیس گفت: در مورد جاده چرام به سمت چشمه بلقیس (روستای کره شهبازی) به تاکید استاندار پیگیری‌های لازم انجام شد و امروز طبق بازدیدی که به همراه مدیران کل مرتبط از این جاده داشتیم، ان شاء الله برای عملیات آسفالت یک کیلومتر اول این جاده، بزودی دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش کبنا، محمدحسین نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از جاده چرام گفت: به تاکید استاندار و معاون عمرانی استاندار با تعیین اعتبار این پروژه، ظرف چند روز آینده دستگاه‌ها و ماشین آلات مستقر می‌شوند و کار آسفالت این جاده شروع می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

جو بايدن روز چهارشنبه در نخستين سخنراني پس از به دست گرفتن قدرت، افزود: اين روز امريكا،...
احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

دادسرای تهران گفت: پرونده قضایی وزیر ارتباطات با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ...
دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

اسفندماه 97 در روزنامه شهروند گزارشی درباره ننشستن علی دایی کنار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ...
1