کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تغییر تاکتیکی فرمانداران گچساران و کهگیلویه در آستانه انتخابات؛ خوان‌پایه از فرمانداری گچساران رفت / اتابک فرماندار گچساران شد / کریمی‌نژاد فرماندار کهگیلویه شد

2 بهمن 1399 ساعت 11:28

ساعتی پیش با حکم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد علیرضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه به عنوان سرپرست جدید فرمانداری گچساران معرفی شد.


سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گچساران معرفی شد.
به گزارش کبنا، ساعتی پیش با حکم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد علیرضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه به عنوان سرپرست جدید فرمانداری گچساران معرفی شد.
در حالی که علی خانپایه صبح امروز در فرودگاه شهید امید بخش گچساران به استقبال وریز نفت و هیات همراه رفته بود به وی اعلام شد برای برگزاری مراسم تودیع آماده شود.
  

علی خوان پایه فرماندار سابق گچساران

دارا کریمی نژاد فرماندار سابق لنده و مدیر کل فعلی امور شوراهای استانداری جایگزین اتابک به سمت فرماندار کهگیلویه منصوب شد.
به گفته جمالی معاون استاندار، ماموریت یک ساله علی خوانپایه که از ۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ بود پایان یافته و با تاخیر یک ساله به حوزه راه و شهرسازی باز می‌گردد.
  علیرضا اتابک فرماندار جدید کهگیلویه

مراسم تودیع و معارفه فرماندار گچساران با حضور معاون سیاسی  استانداری و اعضای شورای تامین در فرماندار گچساران برگزار شد.
   
دارا کریمی‌نژاد فرماندار جدید کهگیلویه


کد مطلب: 429914

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429914/تغییر-تاکتیکی-فرمانداران-گچساران-کهگیلویه-آستانه-انتخابات-خوان-پایه-فرمانداری-رفت-اتابک-فرماندار-کریمی-نژاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1