تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۲۹۸۴۱
فلاحی در تذکر شفاهی:

دستگاه قضا شمشیر عدالتش را محکم بر پیکر ۲۵۰ بدهکار ارزی فرود آورد / مسئول خودش را به مسلخ مصالح مردم می‌برد و نه اینکه مردم را به مسلخ مطامع خود ببرد / برخی مسئولان خاطره خان‌های سابق را زنده می‌کنند!

۲
۰
دستگاه قضا شمشیر عدالتش را محکم بر پیکر ۲۵۰ بدهکار ارزی فرود آورد /  مسئول خودش را به مسلخ مصالح مردم می‌برد و نه اینکه مردم را به مسلخ مطامع خود ببرد / برخی مسئولان خاطره خان‌های سابق را زنده می‌کنند!
کبنا ؛عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دستگاه قضا می خواهیم اعتماد مردم را بازگرداند، مطمئن باشند که مردم پشت شمشیر عدالت خواهانه این دستگاه خواهند ایستاد.
به گزارش کبنا، سارا فلاحی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: سلام بر همه اقوام شجاع ایران زمین، مخصوصاً قوم کُرد که شاهدان شهیدش نماد مقاومت در برابر دشمنان ایران زمین بوده و هستند.
نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرزهای مقاومتی که قاسم سلیمانی راهبری آن را برعهده داشت. از سفره و معیشت و اقتصاد مردمی که در آلونک ها، کپرها و حلبی آبادها زندگی می کردند، آغاز می شد و تا فراسوی مرزهای مظلومیت مظلومان جهان گسترش می یافت.
وی بیان کرد: در گفتمان چترگونه قاسم سلیمانی نه تنها فرزندان ملتش فارغ از قومیت، جغرافیا، زبان و سلایق سیاسی قرار می گرفتند، بلکه تمام مظلومان و آزادگان جهان سکنی می گزیدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه مطرح کرد: در گفتمان قاسم سلیمانی مسئول، مسئول است؛ خودش را به مسلخ مصالح مردم می‌برد و نه اینکه مردم را به مسلخ مطامع خود ببرد، نه آنکه تا به پشت میز یک دهستان می رسد، خاطره خان‌های سابق را زنده کند!

   

فلاحی مطرح کرد: مسئول در این گفتمان اهل مماشات نیست، به همین خاطر ما از دستگاه قضا که شمشیر عدالتش بر دیرک خیمه های غارتگران بیت المال و امویان معاصر نشسته است، می خواهیم که شمشیرش را محکمتر بزند.
وی اظهار کرد: دستگاه قضا شمشیرش را محکمتر بر پیکر آن 250 بدهکارارزی فرود آورد و محکمتر از آن بر پیکر آن 20 مسئولی که پشت این 250 مزدور اقتصادی قرارگرفته اند، فرود آورد.
عضو مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: دستگاه قضا بازار اقتصاد و بورس ما را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند، قماربازانی که جان و حیثیت و شرافت مردم را بر سر قمارهای سیاسی و اقتصادی خود باخته اند.
نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز از دستگاه قضا می‌خواهیم اعتماد مردم را بازگرداند، مطمئن باشند که مردم پشت شمشیر عدالت خواهانه این دستگاه خواهند ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیف الله آبدار
Iran, Islamic Republic of
عزل شهردار مشروط به تخلفات شهرداراست اگرتخلفات شهردارمحرزباشد شورا طبق قانون قادربه عزل شهرداراست درغیره اینصورت شوراها بگردند به دنبال رای برای سال آینده
sdn
Iran, Islamic Republic of
دستگاه قضا یه فکری هم به حال مردم بیچاره کنه که خودشون دعوت کردن به بورس مردم رو وسرمایه همه بر باد رفت.دزدی از جیب مردم بدبخت
پرچم بورس زيرپاي مالباختگان

پرچم بورس زيرپاي مالباختگان

سهامدارانی که طی ماه‌های گذشته بسیاری از سرمایه خود را از دست داده‌اند، برای اعتراض به ...
آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

صفحه توئیتری شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از پلیس اعلام کرد کنگره آمریکا به دلیل تهدید امنیتی ...
1