کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از اتفاقات رخ داده در لیگ برتر تکواندو؛

«هادی ساعی» محروم شد

26 دی 1399 ساعت 22:11

 «هادی ساعی» پس از اتفاقات رخ داده در لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های کشور، یکسال از حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور محروم و ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی شد.


 «هادی ساعی» پس از اتفاقات رخ داده در لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های کشور، یکسال از حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور محروم و ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی شد.
به گزارش کبنا به نقل از ایرنا؛ جمعه شب پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در مرحله گروهی، دبیر کمیته انضباطی فدراسیون طی یک نشست خبری صحبت‌هایی در خصوص مسائل مختلف بیان کرد.
«مجید ناظمی» در خصوص اتفاقات پیش آمده در مسابقه دانشگاه آزاد و پارسیان البرز، اظهار کرد: تغییر نتیجه دیدار یاد شده عجیب نبود و توافقی که دو تیم برای تغییر ترکیب دانشگاه داشتند خلاف آئین نامه بود و اگر قرار است توافقی صورت بگیرد باید بین تمام تیم‌ها باشد. حتی سرپرست تیم دانشگاه آزاد پس از اعلام رای هیچ اعتراضی نداشت و پذیرفت که رای ما قانونی بوده و در نهایت نتیجه بازی چهار بر چهار مساوی شد.
وی افزود: در مسابقه دانشگاه و پارسیان البرز عدالت اجرا شد و دیدید که با این رای قانونی که ما دادیم تیم فرمانیه به دور بعد راه یافت و خوشحالم که عدالت در مسابقات اجرا شد.
 ناظمی درباره درگیری فیزیکی هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ تصریح کرد: شخصا خیلی از این موضوع ناراحتم. ساعی یکی از قهرمانان ارزشمند ورزش است و ای کاش این اتفاق برایش رخ نمی‌داد اما این موضوع جامعه ورزش و مردم را به واکنش واداشت چون مردم از قهرمان المپیک توقع این کار را نداشتند. خیلی تلاش کردم تا این موضوع در خانه تکواندو حل شود و حدود سه ساعت در این خصوص صحبت کردیم اما بالاخره این درگیری رسانه‌ای شد تا کار از دست ما خارج شود.
دبیر کمیته انضباطی ادامه داد: هادی ساعی در این خصوص مطالبی را مطرح کرد که در دو صفحه یادداشت کردیم و در حضور من از دبیر سازمان لیگ حلالیت طلبید و عذرخواهی کرد. سپس این موضوع را مکتوب و امضا کرد اما نکته‌ای که وجود داشت این بود که ما باید در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کردیم تا پاسخگوی جامعه مدنی و رسانه‌ها باشیم.
وی درباره حکم ساعی گفت: با توجه به رفتار هادی ساعی و مصاحبه های روز گذشته او مبنی بر تکذیب برخورد فیزیکی با بابایی، حکم را صادر کردیم. طی این حکم از امروز (جمعه) هادی ساعی حق ورود و شرکت در سالن مسابقات را در قالب رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به مدت یکسال نخواهد داشت. نکته دوم این که او یک‌سال از فعالیت در لیگ تحت هر عنوانی محروم هستند.همچنین ساعی به جزای نقدی ۱۰ میلیون تومان محکوم شد.
ناظمی در پایان خاطرنشان کرد: قصد داشتیم حکم سنگین‌تری برای او در نظر بگیریم اما با وساطت محمد پولادگر رییس فدراسیون حداقل جرایم را برای هادی در نظر گرفتیم. ساعی ظرف ۷۲ ساعت بعد از ابلاغ رای می تواند از طریق  استیناف به این رای اعتراض کند. البته از آنجایی که او مدیر فنی تیم ملی است حضورش در مسابقات انتخابی تیم ملی و تمرینات این تیم بلامانع است.


کد مطلب: 429760

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429760/هادی-ساعی-محروم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1