کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گو با خبرنگاران مطرح شد

۱۳ کتابخانه در کهگیلویه و بویراحمد مجری طرح ملی تحویل کتاب درب منزل

25 دی 1399 ساعت 19:26

مدیرکل کتابخانه‌‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ کتابخانه عمومی شهری و روستایی واقع در ۹ شهرستان این استان با توجه به شرایط کرونایی مجری طرح ملی تحویل کتاب درب منزل است.


مدیرکل کتابخانه‌‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ کتابخانه عمومی شهری و روستایی واقع در ۹ شهرستان این استان با توجه به شرایط کرونایی مجری طرح ملی تحویل کتاب درب منزل است.
یاسر رحیمیان
روز سه شنبه، اظهار داشت: اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌ها از خدمات نوین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است. 
وی افزود: اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد موجب می‌شود که دوستداران مطالعه بدون حضور در کتابخانه‌ها از خدمات کتابخانه‌های عمومی استان استفاده کنند. 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کتابداران استان بر اساس این طرح ملی با رعایت نکات بهداشتی کتاب‌ها را درب منزل تحویل متقاضیان می‌دهند. 
رحیمیان عنوان کرد: بر اساس این طرح ملی متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد کتاب‌های درخواستی خود را از طریق تماس با کتابخانه‌های عمومی و یا مراجعه به سامانه samanpl.ir ثبت کرده و کتابداران استان نیز در اسرع وقت کتاب‌ها را تهیه و درب منازل به دست آنان می‌رسانند. 
وی ابراز داشت: کتاب‌ها پس از مطالعه و تحویل به کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از سوی متقاضیان در قفسه قرنطینه به مدت هفت روز نگهداری و سپس وارد مخزن کتابخانه‌های عمومی این استان می‌شوند. 
رحیمیان گفت: تلاش می‌شود که اجرای این طرح ملی پس از ریشه کنی بیماری کرونا نیز در مناطق شهری و روستایی ۹ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد ادامه یابد. 
۶۵ باب کتابخانه عمومی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۳۴ باب شهری و ۳۱ باب نیز روستایی است. 
هم اینک ۴۷ هزار و ۱۱۰ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد هستند. 
تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ۵۷۰ هزار جلد است.
 


کد مطلب: 429718

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429718/۱۳-کتابخانه-کهگیلویه-بویراحمد-مجری-طرح-ملی-تحویل-کتاب-درب-منزل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1